Diskuse

Trabant 601 (1982)

23.10.2007

Trabant – pro někoho vzpomínky na doby dávno minulé, pro někoho nutnost, či koníček, pro někoho (bohužel) hora zábavy na poli. Pro mě osobně pocta, že…

 

Trabant 601 S (marozKO)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.2007  15:48

    koleje

    ahoj, kuokam na fotky a jako bych se na nich skoro videl.. Jsi jeste na koleji na jiznim meste, nebo to uz mas za sebou? Ja jsem na Blanici >:D jinak mas odemne za 10bodu.. neveril bych, jak krasne se da vyfotit trabant a za recenzi mas taky 10bodu.. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto marozKO

      marozKO 23.10.2007  15:53

      « Re: koleje

      na Jizaku nebydlim, tam jsme pouze nakladali kamaradku pri ceste domu.
      jinak diky za pochvaleni, vyridim to vsem fotografum.. ;). Pokusim se casem dodat jeste nejake fotky a stavajici alespon okomentovat.
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 23.10.2007  15:54

    nehoda??

    Co se s ním teda stalo??Je nabouraný??
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.2007  15:55

    trabik

    fanda >:D >:D >:D >:D to je husta prezdivka, vyborna recenze :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.2007  15:58

    Bezrezu

    Slovy klasika:
    Nový, viď...?
    Starší, mami...
    No, ale řekla bych, že je zánovní. Nikde není rezavé...
    Tyhle auta nerezavěj...
    Ano? To si teda koupil dobře.
    (kolja)
    :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.2007  16:05

    Pěkné počtení

    :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.2007  16:15

    Legenda

    Zažil jsem a pochopil jsem, že je to auto, které předběhlo svou dobu a v dnešní době se z něj už stala legenda :-) . Jezdil jsem s ním pár zimních i letních sezón a vždycky mě spolehlivě a bez problémů dovezlo kam bylo třeba. Není to vůz pro zhýčkané zadnice, ale tak jak se někde píše, že jsou auta mající duši,tak o Trabantech to platí stopro. A když vidím tvůj nádherný kousek, je to jako pohlazení. Recenze velmi velmi zdařilá. Jasná desítka a přání ať ještě dlouho slouží.
  • 01 Reagovat !

    foto Sprint

    neregistrovaný: "CDI" [81.25.16.XXX] 23.10.2007  16:35

    To snad ne

    S tím bych se styděl vůbec někam vyjet, natož to dávat sem, mezi "opravdová" auta.
    Než tohle, tak radši autobus!
    • 00 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 23.10.2007  17:13

      « Re: To snad ne

      ty musíš byť pekný idiot :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 31.10.2007  23:31

        « Re: Re: To snad ne

        :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "rampepurdak" [81.90.161.XXX] 23.10.2007  17:13

      « Re: To snad ne

      seš lama a nevíš co je dobrý
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.10.2007  18:11

      « Re: To snad ne

      Blahoslaveni chudí duchem... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 23.10.2007  18:37

        « Re: Re: To snad ne

        S tímhle bych se teda vyjet nestyděl :-) Supr kára. A jak dopadl po bouračce? Přidej fotky z crash testu :-)
        • 00 Reagovat !

          foto marozKO

          marozKO 13.11.2007  00:31

          « Re: Re: Re: To snad ne

          to ne.. alespon tady chci, aby vypadal jako novy..
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 31.10.2007  23:30

      « Re: To snad ne

      :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "feroXX" [91.127.50.XXX] 23.10.2007  16:37

    FAKE!!!

    tak toto je jasny FAKE >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.2007  17:01

    srdcovka

    Krásný vozítko s dušičkou..škoda ho,žádný vrakování jen ho dej pěkně do kupy!!! :yes: ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [77.48.45.XXX] 23.10.2007  17:16

    bravo

    Pěkný auto a hlavně super recenze! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 23.10.2007  17:16

    Nádhera

    Človek sa úplne vžije do tej recenzie aj keď možno v trabante nesedel. Nádhera, dávam desiatku a dúfam že to nieje až tak vážne a chudáka Fandu dáš dokopy ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 23.10.2007  17:23

    Uvidíš, co řeknou odborníci....

    Zřejmě náklady na opravu vysoce převyšují náklady na pořízení auta....Já si kupoval Trabanta v polovině 90 tých let za 3300 Kč, myslím, že ty máš zachovalejší kousek, ale i tak.... No já ho měl taky jenom týden, chcípnul nám v Amsterodamu a už tam zůstal.... :'-( >:D Pěkná recenze! Teprve teď jsem pochopil, proč jsem musel do kopců na 2ku! On má jen 19kW...já si říkal, že ten můj asi špatně táhne....! >:D >:D :-!
  • 00 Reagovat !

    foto salazar

    salazar 23.10.2007  20:17

    go trabi go !

    ..pěkná recenze, je to sice smraďoch, ale dnes toto přibližovadlo je něco jako "brouk socialismu" >:D Jednou jsme jeli s kamošem v trabi v 5 lidech 40 km daleko a vzadu s nám jel ješte jeho boxer. Smál jsem se se celý dvě hodiny a dva dny jsem si nesedl. Ale dám 10 za ty fotky a recenzi...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Psychobolos" [195.113.65.XXX] 23.10.2007  21:41

    Držím Ti palce!

    Snad se ještě dá něco vymyslet. Pokud jsi rozhodnutý dál jezdit tranantem, tak z toho možná cesta povede. Ten pán na trabantiádě Ti radil docela dobře. Já sice pro tohle vozítko nijak nadšený nejsem, ale rozumím nadšenému přístupu jakéhokoli řidiče ke svému autu, což Tobě nechybí. Pevně doufám, že to pro Tebe dobře dopadne!

    PS: Ale pokud Ti vrtá hlavou garde, jejich cena je někdy i překvapivě nízká. Trabantoví tuningáři by dobrý motor jistě ocenili, většinou jim chybí právě on. --- Jen doufám, že Tě ta nehoda nebude stát později další výdaje.

    Drž se, z klubu Ti možná taky někdo pomůže!
  • 10 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Dejvidek" [80.188.196.XXX] 24.10.2007  10:58

    Názor

    Ahoj, Trabant je něco, co je nejen kultovní ale také svým charismem zastiňuje kdejaká BMW. Je to pro človeka, který má zdravé sebevědomí, zakomplexovaný člověk nikdy neuzná tento vůz jako perličkou automobilového průmyslu. Vůz mám v garáži, je to 6v r. 73. a až bude nějaký člověk za 20 let machrovat s Octávií 1.9TDi, každej po něm mávne rukou, trabant bude vždy symbolem obdivu. A představte si krásnej letní den, otevřete si v Trabíku okna a kochejte se, to je teprve pohoda..
    • 00 Reagovat !

      foto marozKO

      marozKO 24.10.2007  13:18

      « Re: Názor

      kdyz tak nad tim premyslim... mozna ze ta Octavka 1.9TDi bude za nejakych 20 ci 30 let stejnym exotem jako Trabi. I kdyz je pravda, ze auta vychodniho bloku maji v sobe jiste kouzlo, ktere jim nikdo nevymaze..
      mmx, je to mimo diskuzi, ale vcera jsem v Pze potkal Volhu combi v barvach VB i s majakem. Byla to nadhera.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 25.10.2007  15:21

        « Re: Re: Názor

        Máš recht příteli, Trabi je prostě kouzelník :-) :-)
        Každopádně s Volhou v barvách VB máš pravdu...už jsem jí v Práglu taky párkrát potkal, takže se zdá, že s ní majitel čile korzuje pražskými bulváry ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto tobi

          tobi 11.06.2009  08:36

          « Re: Re: Re: Názor

          Mě stačí taxi volha, která stojí na Hradčanský. Jednou sem neodolal a jakmile sem jí viděl jet v noci kolem, tak sem se svezl až na petřiny a musím říct, že to je vážně vehikl :))
          • 00 Reagovat !

            foto marozKO

            marozKO 19.08.2009  13:55

            « Re: Re: Re: Re: Názor

            jojo, o tyhle taky vim, ale nikdy me nenapadlo se v ni projet.. kolik stoji takova sranda? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.2007  15:13

    Zdravim...

    Moc peknej trabos,mas muj obdiv.Kamarad ho ma,premlouval jsem ho asi dva tydny at ho sem da,a nedokopal jsem ho k tomu.Tudiz dokazu pochopit tvoje nadseni,protoze trabant si opravdu nadseneho majitele zaslouzi..za to superrychle razeni pod volantem,za ten pedal plynu s fukci zapnuto vypnuto,za ten volant,za tu uzasnou pretacivost:-)Jen preju at ho nekde nezboris,to by bolelo... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 24.10.2007  19:11

      « Re: Zdravim...

      Nečetl jsi dost pozorně, už se stalo.... ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto marozKO

        marozKO 24.10.2007  20:26

        « Re: Re: Zdravim...

        jo.. a bolelo to. I kdyz nastesti jen na dusi. Ale jsem pravoverny optimista, dam to nejak do kupy..
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 25.10.2007  17:31

          « Re: Zdravim...

          ah,tak to jsem prehledl...no,kamos ho vodi v takovem lehounkem pretacivem smyku,prijde mi proto ze je lehce pretacivej,ale treba je to jen blbejma gumama a prazdnym kufrem.KAzdopadne je to moc zabavne.KDybys cokoli potreboval tak napis,on ho komplet rozebral a slozil asi petkrat,a je ted casto ve zline.ZAtim,a drzim palce s opravou....
    • 00 Reagovat !

      foto marozKO

      marozKO 24.10.2007  20:25

      « Re: Zdravim...

      ja bych nerekl, ze je Trabi pretacivej... ma, pravda, desne lehkej zadek, takze s spatnejma pneumatikama muze byt prusvih, ale mi se choval vzdy spise jemne nedotacive.
  • 00 Reagovat !

    foto elpe69

    elpe69 26.10.2007  22:23

    Plný počet :-D

    Snad z něho někdo neudělal trsátka???
    Super recenze!!! Auti dost dobrý, strejda má už v pořadí asi čtvrého a nemůže si "trabuko" vynachválit >:D
    Dávam plný počet :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.10.2007  16:23

    Zdravím skoro kolegu

    s hodně podobným miniautíčkem ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Mrazík007" [91.187.36.XXX] 29.10.2007  00:20

    nostalgie

    Úplně Tě chápu, měl jsem možnost také nějakou dobu využívat služeb tohoto kočáru a můžu jen souhlasit, že výlety v něm byly opravdu nezapomenutelné!!!!!Horší bývalo po večerech vysvětlování určitých nedostatků ochráncům zákona, ale jak říkám, vždychy se dá nějak domluvit, takže jsem to vždy zvládl bez pokuty a ještě mi poradily, kudy jet, aby mě nezastavovali jejich kolegové ;-))) . V každém případě mám v plánu ještě jednou potěšit svoje příbuzné ustájením dalšího skvostu východoněmecké techniky v naší garáži!
    ... ne že bych neměl čím jezdit, mé auto splňuje všechny požadavky moderní doby, ale takový efekt, jako jízda s Trabikem po bulváru, se nikdy nedostaví :-))))

    přeju anouškovi brzké uzdravení, bude-li to jen trochu reálné!
    Přeju hodně dalších dobrodružných kilometrů ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 01.11.2007  09:37

    Třesu rukou! ;o)

    Zdar, marozKO! Představ si tu náhodu - máme stejný počet bodů. A zrovna takhle k prvnímu... To je pěkné! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto petr16

    petr16 01.12.2007  16:34

    trabantík

    tohle je klasika a dnes už dost nedostatkový zboží,které získává na ceně,měli sme ho když jsem byl malej a zvládal 300km jako nic,10b,at se dá do kupy,zaslouží si to
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 06.12.2007  07:29

    Lehká provokace...

    Start KDYKOLIV bohužel není vlastností trabanta obecně, nýbrž Tvého Fanouše; tak za to buď rád! >:D

    Strejda ho měl dlouhá léta a tak poznal i tohle:
    [odkaz]

    Ale jak říkám - nebuď z toho smutný, stát se to může každému.
    Mnoho zdaru při reparaci - třeba někdo ocení Tvůj zájem a pomůže Ti či poradí i odtud ze stránek! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto JOB

      JOB 06.12.2007  07:37

      « Re: Lehká provokace...

      Já se startem taky problém nikdy neměl ,ale jestli se nepletu tak trabant se nesměl parkovat čumáken do kopce,jinak stékal benzín z karburátoru do válců a tzv. se to uchcalo. Ale to si jen tak matně pamatuju a ruku do ohně za to nedám. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto marozKO

        marozKO 08.12.2007  00:05

        « Re: Re: Lehká provokace...

        vzhledem k tomu, ze se u Trabiho uzavira privod paliva, nemyslim si, ze by to mel byt problem. Avsak nikdy jsem v kopci neparkoval, tedy nemam zkusenosti.
        • 00 Reagovat !

          foto JOB

          JOB 08.12.2007  00:09

          « Re: Lehká provokace...

          Tam jde spíš o to že se vyleje karburátor do válců,ale fakt netuším co je na tom pravdy ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Psychobolos

            Psychobolos 08.12.2007  11:54

            « Jobe!

            Máš pěkná vozítka! A i když je ten oplík hezčí a mně osobně se tenhle typ moc líbí (navíc člověk pozná, že to JE kombík), tím arem bych se i někdy svezl. Závidím...
            • 00 Reagovat !

              foto JOB

              JOB 08.12.2007  16:24

              « Re: Jobe!

              Díky,je to srdcová záležitost . Momentálně ARO prochází další fází renovace. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto marozKO

      marozKO 08.12.2007  00:08

      « Re: Lehká provokace...

      nemel jsem silu to dokoukat do konce, bo ta zenska me pila krev uz od prvniho pohledu >:D ale pokud je v poradku a spravne serizenej motor, karbec atd, tak na dvoutaktu neni, co by branilo hladkemu startu. To je jednoduchost sama a ta se proste nemuze pokazit ;).
      • 00 Reagovat !

        foto Psychobolos

        Psychobolos 08.12.2007  11:52

        « Re: Lehká provokace...

        Heh, to je dobře, žes to nedokoukal! Ta svlečinka >:D nakonec docela vyždímala baterku a divila se pak, že už to ani nechytá. --- Ale ještě k tomu startu: s tím kopcem na tom něco bude a taky je se prima mluvit o tom, co to dělá, když je to dobře seštelované, ale přece jen je to u starších aut trochu potíž. Staré škodovky jsou třeba háklivé na teplotu motoru a popojíždění, tráboš si ve svém vyšším věku zase občas postaví hlavu při startu. Ale to hlavní tam pořád je - jede to a neprší do toho! ;-) Jakou jinou NUTNOST bychom od auta chtěli!
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 11.12.2007  07:15

    Zdravím...

    Tak jsem přidal slíbené obrázky. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jjjja" [85.248.5.XXX] 15.12.2007  19:37

    OTRAS

    tak presne taketo auta zapricinuju nehody na cestach lebo zavadzaju.mali by ist do srotu v najlepsom pripade do muzea!
    • 00 Reagovat !

      foto JOB

      JOB 16.12.2007  11:09

      « Re: OTRAS

      Tak přesně takový lidi jako ty by neměli pouštět z blázince.Jěště jsem neviděl aby auto zapříčinilo nehodu ,vždycky je to vina řidiče.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.248.5.XXX] 16.12.2007  11:36

        « Re: Re: OTRAS

        jasne ze vina vodica.ked je zaostale katastrofalne auto tak sa necuduj ze to v 40km/h neudrzi na ceste a vrazi do dakoho ineho
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 16.12.2007  11:42

          « Re: Re: Re: OTRAS

          Tak to je opravdu blbost.
        • 00 Reagovat !

          foto JOB

          JOB 16.12.2007  12:05

          « Re: OTRAS

          Myslím že potkat na silnici tebe ,bude mnohem horší >:D
        • 00 Reagovat !

          foto marozKO

          marozKO 17.12.2007  00:00

          « Re: Re: Re: OTRAS

          >:D priteli. Ty mi chces namluvit, ze stare auto (v dobrem stavu) = vetsi nebezpeci, nez auto nove? Musim te vyvest z omylu, protoze rozumny ridic se chova tak, jak mu jeho auto dovoluje a nepojede na limitech s domenim, ze ho ABS ci ESP zachrani.
          A pokud jeste okomentuju to vyse psane "zavazeni" na cestach - po dalnicich takova auta nejezdi a po okreskach se da s Trabim jet v poho 70 - 80. To mi jako zavazeni, vzhledem k povolenemu LIMITU, nepreijde. (musis si uvedomit, ze to, ze je na okreskach povolena 90 neznamena, ze tak vsechna auta museji jet).
          Chces-li k tomu jeste neco dodat, tesim se a rad odpovim.
  • 00 Reagovat !

    foto Special-line

    Special-line 25.12.2007  18:34

    Dokumenty o Trabantu

    Kdysi sem měl doma film o otm jak se Trabant vyrábí. Fakt super. Ještě s takovým pichlavým komentářem. Nejvíc mě na konci dostalo to že se jich vyrobily 3 miliony a že prej se na něj v Německu čekalo 15 let. Pak sem viděl ještě jeden dokument a tam bylo že prej Trabant ostál nejlíp nárazových testech. Čuměl jsem na to ale říkali to kvůli tomu že ten plast dobře pohltil deformační síly. I když ta nádrž nad motorem..no...
    Jinak by prototyp novýho Trabantu a ti chlapi tam říkali že Golf I ho nápadně připomíná a říkali že sy myslí že z toho prototypu u VW něco okoukali.
  • 00 Reagovat !

    foto dasedas

    dasedas 28.12.2007  22:34

    VIDEA

    HISTORIE A VÝROBA tRABANTU, VELICE ZAJÍMAVÉ VIDEO: [odkaz]
    JINAK TADY ROZTLAČOVÁNÍ ÁRA TRABÍKEM: [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto wlken

    wlken 30.01.2008  16:29

    Fanouš

    Moc pěkný Trabant ;-) Já jsem se rozhodoval mezi Trabim a Mazdou MX-5 a Mazda vyhrála...prozatím... >:-[] Ale stejně si jednou nějakého koupím,v tomto autě rozhodně nemůže být nuda a o to mi při víkendové projížďce jde především... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 17.04.2008  16:14

    Tak jak pokračuje oprava,

    Marozko? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.2008  01:41

    dozivotni zazitek=D

    Mela sem tu cest se timto uzasnym vozitkem nejen svezt,ale i ho kocirovat a uz se tesim az se Fanousek opet postavi na kola a ukaze co pod kapotou skryva.=D
    • 00 Reagovat !

      foto marozKO

      marozKO 13.05.2008  19:59

      « dozivotni zazitek=D

      no.. ja v to taky stale doufam. Ale clovek, co mi to mel opravovat se k tomu porad z jistych rodinnych duvodu nema.. :-( chtel bych ho aspon na prazdniny
  • 00 Reagovat !

    foto Sienn

    Sienn 13.05.2008  15:48

    cau

    to ty jedes na MA.CZ sraz s Trabikem? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto marozKO

      marozKO 13.05.2008  20:00

      « Re: cau

      nene, Fanousek jeste nefunguje :-(
      • 00 Reagovat !

        foto Sienn

        Sienn 13.05.2008  20:06

        « Re: Re: cau

        ahaa, ja koukal kdo je registrovany na ten sraz a videl sem tam Trabiho a na MA.CZ jsi s nim jediny... tak jsem myslel ze to budes ty :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.07.2008  13:59

    Klasika

    Volakedy daavno sme mali Trabanta Kombicko v tmavo modrej farbe, na zadnej sedacky som vzdycky zaspal ako drevo a parkrat som sa pri brzdeni zrubal k prednym sedackam, zvuk to ma vskutku jedinecny, proste ked ho pocujete viete ze ide Trabant, tie novsie s motorom z Pola uz bola ina kategoria, tieto stare maju dusicku :yes: ;-) Vzdy ked nejaky stretnem tak ukazujem :yes: na sofera, tieto auta dokazu rozveselit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.10.2008  09:28

    GO trabi do...na vrakovisko

    minule som ti tak siel kludne po ceste a v jednej mirnej pravotocivej zakrute (do ktorej vsak nieje velmi vidno) som sa "vrhol" neskutocnou rychlostou cca 90km/h,teda tak normalne.zrazu sa vsak predomnou znicoho nic objavil TRABANT, ktory zrejme "nasaval atmosferu" a siel maximalne tak 40km/h. len tak tak som sa mu vyhol (zadok mi teda pekne isiel smykom) za co dakujem anjelovi straznemu a podvozku ala motokara od Fordu.doteraz som si "auta" typu trabant a spol nevsimal,vlastne som ich ani nebral nejako zvlast za automobily, ale po tejto skusenosti mozem povedat ze su to vazne popelnice co nepatria na cesty 1.triedy.sorry tot moj nazor. nielen ze ohrozuju premavku (cest vynimkam) ale aj ju brzdia teda poriadne.To ze vy do toho sadnete a v 70km/h mate smrt v ociach mna nezaujima.ale neohrozujte normalne automobily...
    • 00 Reagovat !

      foto marozKO

      marozKO 30.10.2008  10:12

      « Re: GO trabi do...na vrakovisko

      Mno, jak zacit. Predem diky za ohodnoceni auta :)... ale k tomu, co jsi zazil. Vubec ti tu situaci nezavidim, dovedu si to predstavit. Pokud nemas ani trosku cerne svedomi co se tyce ohledne tve jizdy, mel bych dve mozne oponentury - pokud zatacka nebyla ve vetsim stoupaku (kde ma trabant problemy drzet si svych 80), tak jsem toho nazoru, ze ridic pred tvym vjezdem bud resil nejakou situaci, coz ho zpomalilo, nebo to byl ridic/ka, ktery by jel pomalu i v jakemkoliv jinem aute. Na druhou stranu, jestli jel skutecne tebou udavanych "tak 40km/h", pak byl ridic hloupy, protoze to je pro trabant znacne neekonomicka rychlost (ta zacina nekde u 70). Takze mam dva zavery. Bud jsi byl svedkem nestastne nahody, nebo.. jsi jel podstatne rychleji nez rikas, cimz byl vetsi rozdil vasich rychlosti, a coz by v konecnem dusledku vysvetlovalo tu kritickou situaci.
      A abych obhajil samotne auto. Pokud jezdis podle pravidel, neni trabant na nasich silnicich prekazkou. Jeho problem je v tom, ze jej dnes vlastni bud nadsenci (jako ja), duchodci (nic proti nim), nebo svatecni ridici. A obe posledni skupiny jsou pomerne kriticke. Totiz - ma posledni zkusenost s jinym Trabim byla, ze jsem jel trasu Praha - K. Vary. S nasi dvoulitrovou Octavkou jsem se zasekl za trabantem. Celou pulhodinu jsem jej nemohl predjet, protoze jel stabilne 90 - 100 a vedle me sedela mama, ktera nesnese poruseni rychlosti :-D. Takze jsme celou tu dobu trpeli Trabanti "vuni". Avsak jsem ochoten prijmout, ze slo o cestnou vyjimku, protoze ja jezdim 70 - 80 (prave kvuli spotrebe).
      Jo.. a smrt v ocich pri 70km/h u Trabiho skutecne nenastava ;)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.10.2008  10:20

        « Re: Re: GO trabi do...na vrakovisko

        ved ok ja som nepisal ze je to vysada len trabantov ale celkovo.je mozne ze v tej chvili nieco ten sofer riesil ja neviem,do kabiny som sa mu jaksi nestihol pozriet :-) ale musis uznat ze ani ty by si nebol nadseny keby si siel vo svojom trabikovi a okolo teba slo auto smykom,alebo ze by si ty musel takto kriticky obiehat pomale auto.no nas.r.a.lo by ta to >:D taze tak.ked pridas foto a par riadkov v recenzii,prehodnotim,co sa tyka hodnotenia auta.asi nie (mozno tak o bod)...
        • 00 Reagovat !

          foto marozKO

          marozKO 30.10.2008  20:08

          « Re: Re: Re: GO trabi do...na vrakovisko

          mno.. prvni prispevek byl dle meho nazoru ponekud utocnejsiho charakteru, ale dobra. Kazdopadne ti doporucuji se nekdy nejakym takovym starym autem - brzdou provozu projet. Bez predsudku.. a nehledat na nem jen to spatne, ale snazit se na nem najit i ty hezke veci. A to je to, proc s temito auty stale jeste jezdime...
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 03.08.2009  23:29

      « Re: GO trabi do...na vrakovisko

      Řidič má přizpůsobit rychlost stavu komunikace, dopravní situaci a povětrnostním podmínkám!!!
      Toto stojí ve vyhlášce... tudíš pokud vletíš s Káčkem (což tedy není žádný drak silnic s výbornými jízdními vlastnostmi) do zatáčky, kam nevidíš, tak pak máš takovéto následky. Představ si, že by tam jelo dítě na kole nebo rovnou peleton, co bys dělal?
      Trabi ani řidič trabantu za nic nemůže, chce to bezpečnou jízdu!

      Tvůj BESIP >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 11.11.2008  21:04

    Ahoj smrade

    Všiml jsem si, jak tady s tím prokletým vrakem hodnotíš ostatní. Jsi vetešník, kterej si libuje v komunistickým keplu, tak se nes.er do pořádných aut... :no:
    • 00 Reagovat !

      foto marozKO

      marozKO 11.11.2008  23:08

      « Re: Ahoj smrade

      ty sis vsiml?.. tak povidej - jmenovite. A rekni mi, proc je to hodnoceni podle tebe spatne..a ja ti na oplatku vysvetlim sve stanovisko.
      • 00 Reagovat !

        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

        TurboKluk(smazat hodnoceni) 11.11.2008  23:35

        « Re: Re: Ahoj smrade

        Pokud někomu dávaš vyrazně horší hodnoceni myslim že by jsi to měl napsat do diskuze rovnou.
        A ŠVIHÁKU TROCHU KLIDNI TOHLE NEMÁŠ V POVAZE VŠE SE DÁ ŘEŠIT S KLIDNOU HLAVOU.
        A jen tak BTW na traboše bacha je to šoupatkový rozvod s tím motorem se dají dělat divy.
        • 00 Reagovat !

          foto marozKO

          marozKO 12.11.2008  07:26

          « Re: Re: Re: Ahoj smrade

          Predbehnu Svihaka a vypisji jeho auta a me hodnoceni:
          Land Rover Range Rover 4.4i V8 Vogue Multimedia - 7b
          Nissan Murano 3,5 V6 - 8b
          Porsche Cayenne Turbo - 8b
          Renault Avantime 3,0 V6 24V Privilege - 9b

          nevim, zda li se vam to hodnoceni nizke, ale bohuzel (pro Svihaka), nemam rad SUV a povetsinou ani agresivne vyhlizejici auta. Dle meho nazoru, chce li nekdo poradne auto do terenu, koupi se Defendera,.... Pokud chce nahonit ego, koupi si SUV (cest vyjimkam). Mozna, ze je Range ze vsech techto tri aut nejterennejsi, avsak take se mi nejmin libi. To, ze jsem dal Muranu 8b je zasluhou jeho designu... a Cayenne... protoze je to Porsche a pro ne mam jistou slabost (jinak by dostal jeste min. I kdyz timhle modelem me Porsche zklamalo).
          A Renault? Je to osklive kacatko. Ackoliv to neni primo muj salek caje, ma v sobe urcite kouzlo, jistou odvahu, kterou nemuzu neocenit.

          To by tedy bylo k memu hodnoceni. Promin Svihaku (a ostatni podobneho nazoru), ale ja muzu dat 10b jen autu, ke kteremu opravdu neco citim. Musi to byt skutecne AUTO. Kdyby tu mel nekdo krasnou T603, nevaham ani vterinu (krom toho jsem tady uz 10b nejednou daval), ale dnesni model auta jako ciste spotrebniho zbozi, ktere na sebe clovek oblikne jako kosili a za pul roku koupi novou.. to se miji s mou predstavou o aute.
          • 00 Reagovat !

            foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

            TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  07:29

            « Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

            S tou košili je to jen o lidech a ne o autech.
          • 00 Reagovat !

            foto Dylan-McKay

            Dylan McKay 12.11.2008  08:30

            « Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

            Jsi jenom další dement, kterej nemá rád SUV, já zase nesnáším takovýhle dementy. Je jich tu jak s.raček!
            Jdi do pr.dele i se svým hodnocením, nějakej trouba, kterej jezdí v Trabantu mi nebude říkat co je auto a co není!
            10 bodů dáváš jen starým keplům, co už nemají na silnici co dělat! Vykašli se na hodnocení SUV, a vrtej se v tom tvým bakeliťáků.
            Můžu vypsat celej seznam tupců, kteří začali větu "Nemám rád SUV".

            Kdybys měl prachy, tak si koupíš normální auto, tak tady nepiš takový kraviny o košilích a o autech, ten tvůj sr.áč už dostává technickou jen z protekce!
            Zapoměl jsi, že rok co rok stoupá bezpečnost u aut, a ty jsi zamrzl někde v pravěku!

            Jdi do pr.dele!!!
            • 00 Reagovat !

              foto simon-sez

              simon_sez 12.11.2008  09:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

              :no: :no: :no: trosku rozvahy svihaku...
              • 00 Reagovat !

                foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  09:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                PŘIDÁM SE :-(
              • 00 Reagovat !

                foto Psychobolos

                Psychobolos 12.11.2008  11:16

                « Re: Ahoj smrade

                Ta bezpečnost, o níž mluvíš, je ale jen pasívní, současně snižovaná rostoucí vahou vozů. Tak jednoduché to zase není. A mnoho dnešních "vychytávek" musíš při náročnější jízdě naopak vypnout, aby to nebylo příliš nebezpečné. To samo tempomat - velký zapřičinitel nehod na dálnici. Opravdu je ta věc složitější.

                ERGO: Staré udržované auto, byť i "neekologické", může být dobré a dokonce i ekologičtější než moderní těžké nafťáky. To by se klidně mohly všechny supermoderní motocykly také označit za nebezpečný šrot. A navíc - trabanty si dnes kupují už jen příznivci starých osobitých vozítek a tenhle koníček je jim těžko vyčítat. Když vidím krásné, dobré nebo specifické vozítko, nebo takové, které se prostě - ať už chceme, nebo ne - stalo legendou, má moji přízeň, ať je jakkoli staré.

                Jednu paní od nás zranil náhodně vystřelivší airbag, začež jí Ford musí doživotně platit. To jí staré auto neudělá a ne vždy je všechno nové nutně výhodné.
            • 00 Reagovat !

              foto marozKO

              marozKO 12.11.2008  11:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

              mno.. TurboKluk ma asi pravdu. Neni to o autech, je to o lidech. Lidi delaj takovy auta jaky chteji. A pak, zase lidi, ta auta kupuji. jedni si koupi tohle a jedni zas tamto. A bohuzel pro SUV - je si vetsinou kupuji lidi, co nedokazou prekousnout, kdyz jim nekdo jejich auto nezavidi, nepadnou na zadek, kdyz kolem nich projede atd...
              Ja se ve svym bakelitaku budu hrabat dal. Budu mit radost z toho, kdyz se mi to bude darit. Ty si stejne tak sedni do toho sveho, zapni vyhrivani sedacek a uzivej si pohodli, rychlosti, ceho jen ti bude libo.
              Na zaver bych chtel jeste neco:
              Minimalne muj Fanous nedostal STK z protekce, ale jednoduse proto, ze tu mame zakony, ktere rikaji, ze auto musi splnovat takove emise (predpokladam, ze prave na ne narazis), na ktere bylo zkonstruovano.
              A nakonec - kdybych mel prachy, tak si koupim Porsche 924. Ano, dalsi klump, co zamrzl v praveku. Ale ja si nemuzu pomoct...

              ..a prosim, neohanej se bezpecnosti. Prave SUVcka maji daleko horsi vysledky pri srazce s chodcem, nez auta obycejna. A pri srazce SUV s malym, byt bezpecnym autem, maji pasazeri v tom malem daleko mensi sanci. Pravo silnejsiho?.. smutne.. :-(
              viz: [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  11:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                A bohuzel pro SUV - je si vetsinou kupuji lidi, co nedokazou prekousnout, kdyz jim nekdo jejich auto nezavidi, nepadnou na zadek, kdyz kolem nich projede atd...----JE TO SMUTNÉ ALE TAKY TO TAK V MÉM OKOLI AŽ NA NĚKOLIK VYJÍMEK OPRAVDU JE
                • 00 Reagovat !

                  foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                  TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  11:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                  Tak a mám taky devítku za auto jdu se hádat >:-[] ---ne dělám si srandu :-) :-) :-) :-) :-)
                  Jen pls čím se ti znelíbil muj erbíček
                  • 00 Reagovat !

                    foto marozKO

                    marozKO 12.11.2008  11:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                    >:D no.. je to diesel. Promin :-) Jinak je ale nadhernej a vedle toho Jaga mu to desne slusi ;)
                    tohle ale asi presunem do diskuze k tobe ;)
                    • 00 Reagovat !

                      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                      TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  11:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                      A jen tak namatkou řekni mi který motor by se ti v supovi libil víc samozdřejmě z těch co se tam dávají.
              • 00 Reagovat !

                foto Poustnik

                Poustnik 12.11.2008  11:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                Je fakt, že asi vyprodukuješ víc zplodin, než Švihák s Porschem....Taky mám vždycky blbý pocit, když to dýchám, když jede kolem mě Trabant, a blahořečím době, že se posunula od pokusů reálného socialismu někam dál.....Ale na tráboše mám i krásné vzpomínky na naši dobrodružnou cestu na západ Evropy, takže je skvělé, že jsou lidi, kteří ho udržují v provozuschopném stavu, je to pomník techniky 20.tého století. Švihák bojuje o své známky trochu méně sofistikovaně než jiní, řve. To umí dobře, je v tom kovaný. Budiž, já mu to přeju, protože je cholerik. To je můj otěcko taky, mimochodem. To jsou zlatí lidi, protože za pět minut jsou absolutně milí..... >:D
                Takže resumé - Marozko nasázel super autům nižší známky, než je v kraji zvykem, vědomě vybočil a tváří se objektivně, i když jeho argumentace trochu kulhá....
                Švihák nadává a pár lidí tím už trochu unavuje, ale on to činí z demokratických pohnutek..... >:D On je taková hlásná trouba lidu.... >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                  TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  11:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                  >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 12.11.2008  11:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                  Ámen >:D :yes: :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                    TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  12:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                    A ted jeste volba nejlepšího motoru pro superba
                    • 00 Reagovat !

                      foto Poustnik

                      Poustnik 12.11.2008  12:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                      Můj ideál je nějaký úsporný benzínový šestiválec, kolem 3L. Mají v koncernu takový???! :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                        TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  12:07

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                        v koncernu jo ale do supa šly jen benziny 1,8T špatne odchazeji zapolovaci civky a cela elektronika motoru je tžam nahovno a 2,8V6-pravěk co že re jak tank tak by mě zajimalo co by mi teda doporučil když je nafta špatna
                        • 00 Reagovat !

                          foto Poustnik

                          Poustnik 12.11.2008  12:11

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                          Nějakej dvoutakt! >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto marozKO

                            marozKO 12.11.2008  12:16

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                            >:D dvoutakt?.. 8 valcovej jedine!
                            Mozna mas pravdu, ja se popravde nikdy vyrazneji nezabyval motory, co davaj do SuperBa. A vezmu-li tve oduvodneni jako pravdive, pak se ti ani nedivim. Jdu na obed a popremyslim ;)
                          • 00 Reagovat !

                            foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                            TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  12:16

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                            Taky mě to napadlo ale na pumpach už nějákou dobu neni mix to vím jezdim na pionýýýru
                  • 00 Reagovat !

                    foto Poustnik

                    Poustnik 12.11.2008  12:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                    Áno! Vše podstatné už bylo řečeno, takže pomodlit a spát!!!! :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto marozKO

                  marozKO 12.11.2008  12:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                  >:D no dobra dobra.. Proste ja nechci davat nekomu 10b, protoze on me taky hodnotil 10b (krom toho Svihak mi zadne hodnoceni zatim nedal). Ja proste chci hodnotit podle toho, jaky mam z toho pocit. A zaroven me zrovna netesi, kdyz me nekdo nadava. (mimochodem, jsem taky docela cholerik, ale na netu ma clovek cas nejdriv premyslet, a pak az psat ;) )
                  hawk
                  • 00 Reagovat !

                    foto Poustnik

                    Poustnik 12.11.2008  12:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                    No já si pokaždé říkám, že se už k bodování nebudu vyjadřovat, protože je mi to úplně šumafuk. Však mě ani tak moc nezajímají auta, ale ty příběhy k nim a lidi jsou tu fajn. Tak je vždycky lepší snažit se nějak dohodnout, než dělat ramena. Já bych nejradši křídla..... >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                      TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  12:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                      Tak ty jsi pilot skrytý v řidiči. Už abys je mohl roztáhnout
                      • 00 Reagovat !

                        foto Poustnik

                        Poustnik 12.11.2008  12:32

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                        No zatím radši ne.... :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Dylan-McKay

                Dylan McKay 12.11.2008  12:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj smrade

                To jsou názory, to bych fakt prasknul! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.11.2008  18:49

      « Re: Ahoj smrade

      ....stasne primitivne, ale co uz, kazdy sme najaky a niekto cez vlastne ego nevidi realitu
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 12.11.2008  12:40

    Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

    a vůbec se na moje auta nedívej. Já se taky nedívám po trabantech.
    Tvůj názor je strašný, SUV si kupují lidi aby jim ostatní záviděli... Tfuj, musím si odplivnout, ukrutná česká závist! :no:
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  12:43

      « Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

      Podle nadpisu jsem hend věděl že jsi se připojil
      • 00 Reagovat !

        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

        TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  12:44

        « Re: Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

        A je to smutne ale znám spoustu lidí co to skutečně z tohoto duvodu kupuji.
        Tak jako většina porsche boxter je pro holky
        • 00 Reagovat !

          foto Dylan-McKay

          Dylan McKay 12.11.2008  12:49

          « Re: Re: Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

          TurboKluku, já mám názor na SUV jinej, nikoho z blízkých bych neposadil do Trabanta. Co se říká o Trabantech? Vždyť je to auto pro.... Ať si boduje jak chce, ale ty svoje světonázory, kdy se mu z huby práší ať si strčí někam.

          Jsem fakt nas.ranej!!!!
          • 00 Reagovat !

            foto marozKO

            marozKO 12.11.2008  13:19

            « Re: Re: Re: Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

            Auto pro ..co?.. socky? Ten nazor ti neberu, ja si tak vsak nepripadam. A mimoto, ja boduji tak, jak si myslim, ze je spravne. Jediny, komu se to nelibi jsi ty.
            To, o cem tu mluvime neni zavist, ale opovrhovani. Podivej se na sve reakce. Proc si myslis, ze jsi vic nez ja? Protoze ti pred barakem stoji Cayenne? Proto bych ti radeji mel uhnout z cesty? Dat ti 10b, stahnout ocas a zaradit se mezi tve obdivovatele? Nemoct mit jiny nazor nez ty? Ooo, prominte mi, Velebnosti!
            Pred dvema tydny me jeden takovy ve Volvu XC90 pomalu vytlacil ze silnice, protoze jsem jel po meste 50 a on me nemohl predjet. Ale co mu ma nejakej * v Trabantu co prekazet!
            Tedy..tva auta jsem ohodnotil, jak jsem je ohodnotil. Menit to nebudu. A mozna bud rad, ze je nehodnotim podle majitele..to by si totiz skutecne nezaslouzily.
            • 00 Reagovat !

              foto Dylan-McKay

              Dylan McKay 12.11.2008  15:29

              « Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

              Opovrhování? Ty jeden trabantisto, víš co vůbec meleš? Nikdy bych neřekl, že po dvaceti letech, co dosmrděla větší část Trabantů v Evropě budu mít ještě s jedním problém!
              Mám radost, když vidím jak se vy skládkokopové rozčilujete nad ekologickou daní za staré auto! >:D Vždyť ty tady obhajuješ něco, co už dávno nemá jezdit, a autem splňujícím normy opovrhuješ?! >:D
              Nediv se, že tě nějakej volvista chtěl vytlačit z cesty, když jedeš prostředkem a smrdíš- co s tebou? >:D

              Jsi podivín, tvé názory na svět jsou opravdu zcestné...
            • 00 Reagovat !

              foto Dylan-McKay

              Dylan McKay 12.11.2008  15:48

              « Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

              A ještě něco, milovníku starejch aut. Zkus ve svém Trabantu denně najezdit to co já. Myslím, že sakra přehodnotíš názory... >:D
              Ty jsi pepík, kterej jezdí akorát do hospody, a z hospody domů. A je to vidět: [odkaz] Že ti to není aspoň trošku trapný, fuj, taková špína...
              • 00 Reagovat !

                foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  15:51

                « Re: Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

                Zas dostanu že se tu seru ale šviháku, pls co tě tak rozčílilo, ja to nechápu, že ty máš nějáky prazážtek jak jsi byl dítě
                • 00 Reagovat !

                  foto Dylan-McKay

                  Dylan McKay 12.11.2008  15:58

                  « Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

                  Rozčílilo mě, jak může existovat někdo s takovým myšlením...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ronault-

                    Ronault. 03.08.2009  23:37

                    « Re: Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

                    Ty jsi taky existence často, jak koukám, ty cover saleře.
              • 00 Reagovat !

                foto marozKO

                marozKO 12.11.2008  21:09

                « Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

                hele, totohle vlakna jsem si nejak nevsiml...Vis, promin, ale na to, co rikas nema smysl reagovat. Nemuzu za tve mindraky.
                Jen jednu vec poopravim. Tvymi auty neopovrhuji. Jen se mi nijak zvlast nelibi. Opovrhuji vsak lidmi, jako jsi ty...
                • 00 Reagovat !

                  foto Dylan-McKay

                  Dylan McKay 12.11.2008  21:22

                  « Re: Strč si ty svoje domněnky o SUV do pr.dele

                  Já těžce opovrhuju tebou, jsi blázen!

                  A tady máš básničku, aby se ti z toho smradu lépe usínalo...

                  Trabant

                  Jestli potkám trabíka,
                  volím příště Bursíka!
                  Přes hlavu dám igelit,
                  ať nevidím bakelit.
                  Nepochopím proč a nač,
                  rozzuřený vysavač?
                  Řidič v týhle dýmovnici,
                  měl by dostat přes palici!
                  Pro trabi je zákaz vjezdu,
                  ať netočí šviháka- hvězdu!
                  Smrdí hůř než prasátka,
                  výchoďácká trsátka!
                  Já to prostě nemám rád,
                  ten ukrutnej dvoutakt smrad!
                  Jezdí v tom jen opilec,
                  co říkají mu Pivrnec.
                  Hned žaluje na ÚVé,
                  že nemá rád SUVé.
                  Lepší Trabant v oranici,
                  než ho vidět na silnici.
                  Probodnout mu střechou kůl,
                  udělat z něj včelí úl.
                  Babička se vyřádí,
                  má kam dávat nářadí,
                  takhle dožil Trabi Ost,
                  dneska slouží na kompost!
                  Prostě třikrát fuj fuj fuj,
                  ať už zmizne tenhle hnůj!
                  A švihák blahem zavrní,
                  že už tu nic nesmrdí...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Johnny-P

                    Johnny_P 03.05.2009  19:37

                    « Re: Re: Strč si ty svoje domněnky o SUV do pr.dele

                    to si složil sám? >:D >:D >:D :yes: :yes:
                    "výchoďácká trsátka" >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Dylan-McKay

                  Dylan McKay 12.11.2008  21:27

                  « Re: Strč si ty svoje domněnky o SUV do pr.dele

                  Já mám mindrák leda z tebe, radši si všímej co meleš, to je nesmysl za nesmyslem. K tobě se vážně nic jiného než vysloužilý Trabant nehodí. Jsi ostuda všech trabantistů!
                  • 00 Reagovat !

                    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                    TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  21:32

                    « Re: Re: Strč si ty svoje domněnky o SUV do pr.dele

                    šviháku už to fakt přehániš :no: :no:
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dylan-McKay

                      Dylan McKay 12.11.2008  21:42

                      « Re: Strč si ty svoje domněnky o SUV do pr.dele

                      TurboKluku, i ty mě už přestaň štvát, a konečně si přečti co všechno napsal marozKO. Rozhodně nepřijmu jeho názory na majitele SUV! Jsou to hospodské kecy, které nemají co dělat na diskusích o autech!!!
            • 00 Reagovat !

              foto Dylan-McKay

              Dylan McKay 12.11.2008  15:56

              « Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

              Své hodnocení neměň, ale příště si alespoň recenze přečti, protože jsi to vůbec podle rychlosti hodnocení neudělal.
              Tvoje hodnocení je nesmyslné, nesouhlasím s ním. Konkrétně s hodnocením fotek a recenzí... Nemáš ani na to to nějak vysvětlit...

              :no:
              • 00 Reagovat !

                foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  15:58

                « Re: Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

                Souhlasím :yes:
                Žwe já musím mít vždy poslední slovo strašný zlozvyk 8-s
              • 00 Reagovat !

                foto Chuck-Norris

                Chuck Norris 03.05.2009  19:47

                « Re: Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

                já ty SUV taky nesnáším... na okreskách zdržují a na dálnici přes ně nevidím na reklamní poutače! ale světlé zítřky se blíží! majitelé těchto předpotopních mastodontů budou mít k dispozici šrotovné plných 30tis kč což rozhodně několikanásobně převyšuje cenu jejich obrů silnic!
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 03.05.2009  20:02

                  « Re: Re: Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

                  :no: :no: Další nechápavec.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Chuck-Norris

                    Chuck Norris 03.05.2009  21:43

                    « Re: Re: Re: Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

                    zase jeden chápevej borec...
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 12.11.2008  13:27

      « Re: Strč si ty svoje doměnky o SUV do pr.dele

      He, he! Tak on si nedá pokoj! S obsahem souhlasím, s formou ne. Dá se třeba napsat - z mých osmi kamarádů, kteří vlastní SUV vozy si sedm z nich pořídilo tento vůz díky tomu, že splňuje nároky na něj kladené...Ten jeden si ho koupil omylem místo párku v rohlíku... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 12.11.2008  13:04

    nechtěj, abych tě hodnotil

    Protože kdybych měl přihlédnout na tvé hodnocení, vyšlo by to špatně.
    Ten Trabant se mi nelíbí, znám hezčí kousky, ten tvůj je rozdrbanej, neudržovanej, navíc jsi ho někde naboural. Nemá tedy žádnou hodnotu.
    Navíc tvé názory jsou zcestné.

    Takže moje hodnocení: NEHODNOTÍM, nestojí to za hodnocení.
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 12.11.2008  13:38

    ODPOVĚĎ: Sluší mi to víc...?

    TADY
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  13:39

      « Re: ODPOVĚĎ: Sluší mi to víc...?

      co???
      • 00 Reagovat !

        foto marozKO

        marozKO 12.11.2008  13:46

        « Re: Re: ODPOVĚĎ: Sluší mi to víc...?

        koukni ke me do galerky.. posledni fotky. Pak pochopis :-) (Psychobolos obcas srsi vtipem :-D)
        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  13:48

          « Re: Re: Re: ODPOVĚĎ: Sluší mi to víc...?

          přihlas si to foto do souteže u kubbyka je dobre
          • 00 Reagovat !

            foto marozKO

            marozKO 12.11.2008  13:59

            « Re: Re: Re: Re: ODPOVĚĎ: Sluší mi to víc...?

            hmm.. mrknu na to, diky ;)
            • 00 Reagovat !

              foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

              TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.11.2008  14:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: ODPOVĚĎ: Sluší mi to víc...?

              A motor??
              • 00 Reagovat !

                foto marozKO

                marozKO 12.11.2008  14:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODPOVĚĎ: Sluší mi to víc...?

                mno.. nemuzu najit, co se do toho davalo.. porad mi to hazi novyho Supa.
                Posli nejaky odkaz s motorizacemi. Jeidne, co vim, ze tam nebyla CRka
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 12.11.2008  14:52

    Trabant

    ...
  • 00 Reagovat !

    foto marozKO

    marozKO 12.11.2008  21:36

    Konecna

    Pratele. Tohle uz me fakt nebavi. Na to, ze jsem vcera ohodnotil uplne neznamemu cloveku jeho 4 auta ho dnes znam az moc dobre. Nebylo tim mysleno nic spatneho. Vzdyt proc je tu spupnice od jedne do desiti? Aby kazde auto (ktere stoji alespon milion) muselo dostat 10b (protoze takove auto je prece UZASNE a je jedno, jestli se vam libi, nebo ne)? A pokud ty body majiteli nedam, tak dostanu pomalu pres hubu? Ja myslel, ze tohle je komunita slusnych lidi, co maji jako svou zalibu auta...
    Myslim, ze by se mozna melo popremyslet o zruseni, nebo alespon prepracovani hodnoceni aut.. ocividne totiz nejsme schopni prijmout nazory druhych. A zvlast takovych, kteri jsou dle naseho nazoru nekde jinde v "potravinovem retezci".
    Tot vse, co jsem mel na srdci..
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 12.11.2008  21:40

      « Re: Konecna

      marozKO, nesváděj to na hodnocení, já tady narážím na tvé názory, které jsou zcestné. Nepřekrucuj to. Začal jsi psát špínu o majitelích SUV, nějaké své vesnické názory. Bráním se, protože nesouhlasím s ničím co tady píšeš.
      Ohodnoť třeba 1, 1, 1, ale nemel takový kraviny!
      • 00 Reagovat !

        foto marozKO

        marozKO 12.11.2008  21:46

        « Re: Re: Konecna

        ale dyt se podivej, cim to zacalo!..

        cituji:
        "Ahoj smrade
        Datum: 11.11. 21:04 Autor: švihák na ženský
        Všiml jsem si, jak tady s tím prokletým vrakem hodnotíš ostatní. Jsi vetešník, kterej si libuje v komunistickým keplu, tak se nes.er do pořádných aut..."

        a pisu o tom, co vidim kolem sebe, co jsem zazil! Pokud to neni pravda, rozhodne mi to svym jednanim nedokazujes!
        • 00 Reagovat !

          foto Dylan-McKay

          Dylan McKay 12.11.2008  21:51

          « Re: Re: Re: Konecna

          Když už pořád meleš o hodnocení, nad kterým mávám rukou, řekni co ti vadí na fotkách a recenzi na Range Roveru? Vždyť už to snad ani líp nejde!
          Nebuď tak zaujatej a křečovitej, a prober se z té diskotéky!!! Než někoho budeš hodnotit, porovnej si ho nejdříve se svoji recenzí. Pak hodnoť...

          A ČTI! BUĎ TAK HODNEJ!
          • 00 Reagovat !

            foto marozKO

            marozKO 12.11.2008  22:02

            « Re: Re: Re: Re: Konecna

            Ano, Range Rover by si zaslouzil prehodnotit body za fotky. Uznavam.
            Podivej se, ja se tady hadat nechtel, celou dobu se snazim branit sebe a Fanouse. Pokud to mam cist po sobe.. a jakoze jsem celou diskuzi procetl uz asi 3x, tak se to pokus udelat aji ty a popremyslej nad tim. Proc mam prehodnocovat nazor na SUVckare, kdyz sotva rozdejcham, ze me jeden pomalu vytlaci ze silnice, tak mi tu dalsi z nich cely den rika, jakej jsem xindl, ze jezdim v takovym braku, jako je Trabant. Chapes to?.. co bys delal na mym miste?
            ..a mimoto, to, jak hodnotim jina auta nesouvisi s tim, jaky profil mam u toho sveho.
            • 00 Reagovat !

              foto Dylan-McKay

              Dylan McKay 13.11.2008  08:39

              « Re: Konecna

              Vidíš, tohle je tvoje zkušenost. A jaká je ta moje? Nikdy mi auto nepoškrábal nebo dveřma neotloukl majitel dražšího nebo nového vozu. Těm ve starších a levných autech je to tak nějak jedno nebo to dokonce dělají schválně.
              Ze starého střepu občas slyším narážky na kravaťáky, když se někde objevím v obleku. Takové poznámky z dražších aut prostě neslyším...
              A že mám sjetou celou republiku...

          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 03.08.2009  23:44

            « Re: Re: Re: Re: Konecna

            Ty fotky Range jsou otřesné, vše je snad foceno mobilem, čtverčkované, neostré, bez nápadu... jediná fotka co stojí za to není ani focena Tebou. :no:
            Slabých 7, chceš-li být objektivní
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.2008  09:02

    Óda na Trabanta

    Tráboš, to je žihadlo,
    už můj stýc to říkal rád.
    Tvar trochu jak letadlo,
    vymyslel ho kabrňák.

    Kéž by bylo na cestách,
    více těchto zázraků.
    Nehod bych se přestal bát.
    Začal jezdit za soumraků.

    Proč je optimismem mým výrobek východní?
    Protože každé dítko ví,
    že Trabant, věc plastová,
    se při nárazu rychle rozpadá.
    Ty vyměníš sklíčka do zrcátek
    a kolegovi zbyde tisíc trsátek.

    Proto když už bourat,
    dobře vybírej.
    Autobusu rychle se vyhýbej.
    Ovšem Trabant to je ono,
    jím projelo i jízdní kolo.

    Tráboše patří rychle do skládky,
    jak můžou dostat technickou?
    smrdí jak čerti ze staré pohády,
    zkrátka řiď se radou mou.
    • 00 Reagovat !

      foto Cobalt

      "-- skrytý --" 13.11.2008  09:13

      « Re: Óda na Trabanta

      [potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]
    • 00 Reagovat !

      foto marozKO

      marozKO 13.11.2008  10:15

      « Re: Óda na Trabanta

      mno.. koukam, ze se na MACZ zacina jevit poezie.. mno.. dekuji, aspon to tu mame nejake ozivene ;)
      A protoze to berem s Fanousem s nadhledem.. diky ;)
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 19.11.2008  19:14

    marozKO, chci vysvětlit tvé hodnocení

    Svůj starý prohnilý Trabant jsi ohodnotil 10ti body. Při prohlížení recenzí jsem několikrát narazil na tebou hodnocená, mnohdy miliónkrát lepší auta.
    Vysvětli mi tvoji nenávist k novým autům.
    Vyzývám tě, aby jsi se se svým neobjektivním hodnocením uklidnil!

    10 bodů za Trabant je při tvém hodnocení směšné a falešné!
    • 00 Reagovat !

      foto marozKO

      marozKO 21.11.2008  15:54

      « Re: marozKO, chci vysvětlit tvé hodnocení

      Tak nejdriv mi dovol branit Fanouse, protoze na nem nenajdes jedine shnile misto (v zivote nepoznal zimu, to se nekde projevit musi;)).
      Ale k hlavni myslence. Podivej, to se ma jako se zenou. Vis, ze ma chyby, ale stejne ji milujes. A proto ma Fanous 10b. Protoze ackoliv je pomaly, zere, neni bezpecny, atd.. tak je proste muj, ja si koupil jako prvni velkou vec v zivote, ackoliv abych mel na benzin, tak nesmim jist >:D .. to je otazka cireho fanouskovstvi, lasky.. myslim, ze toto clovek, ktery bere auto jako pouhe spotrebni zbozi nepochopi.
      A pro hodnoceni ostatnich aut srovam s auty, ktere ja povazuji za nejlepsi. Kdyz dam treba tvemu Cayenne 10b.. co bych pak musel dat treba Bagheere?.. protoze ta je podle meho nesrovnatelne krasnejsi a osobitejsi auto.
      Ano.. nerikam, i v Cayenne bych se nekdy moc rad svezl, musi to byt uzasne pohodlne auto.. ale proste nemam k novym autum takovy vztah, jako k tem starsim kouskum.
      A nakonec.. myslel jsem, ze hodnoceni je veci ciste subjektivni..
  • 00 Reagovat !

    foto cubalibre-16V

    cubalibre 16V 23.12.2008  17:00

    pan lazensky...

    Trabant je cool rozhodne jich na silnici potkas min nez Cayennu... mel jsem kamose co ho mel na VUTku a nedal na nej dopustit. Fotky, recenze i auto je naprosto povedeny a to ze nekdo tukne auto a "pochlubi se" neni nic spatneho, boural kazdy a kdo ne toho to ceka. Pan dokonaly urcite neboural a ani mu to prat nebudem kdyz ma tak draha auta. Trabik at jezdi, super vozitko.
    • 00 Reagovat !

      foto marozKO

      marozKO 03.02.2009  11:51

      « Re: pan lazensky...

      diky moc!.. budu se snazit. Jinak az zacne sezona, pribude i nejaka aktualizace.. Ted je Trabik zalezly pod perinou, odzimovavat budu nekdy na jare (=az v nem nebudu muset jezdit v bunde :-D)
  • 00 Reagovat !

    foto Filip-

    Filip . 03.05.2009  16:17

    Zdravicko

    >:D Trabant je to no ... zaujimave auto jedinecne aj najrychlejise (vzdy je na cele kolony) nechapem ako v tom moze niekto jazdit sa ti cudujem ved je to auto tak dobre na zabitie zere toho vela si mal vyzit srotovne a sa s prepacenim * na take auto ;-) vela km prajem ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto marozKO

      marozKO 03.05.2009  17:21

      « Re: Zdravicko

      >:D mno.. myslim, ze jsi to vystihl dokonale jen.... to je proste laska.. se neda rozumove vysvetlit :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Martin-Happy

    Martin_Happy 03.05.2009  21:02

    Názor

    Já to řeknu takhle.

    1)Trabant - Neska je to Cool vozidlo které je kultovní. Zachovalé kousky se kradou na zakázku třebas podobně jako Škodárny 110R. Pokud ho má někdo pro radost a piplá si ho, tak je to podobné jako tuning. Akorát trošku jiná úroveň.

    Na druhou stranu existují i shnilé vozy v příšerném stavu a jejich majitelé, kteří se o ně nestarají jsou hazardéři a vidim je na silnici nerad. To ale nejspíš není případ marozKO

    2)Ano, skutečně si někteří lidé koupí fáro na předvádění a někteří si vyberou SUV protože si možná něco kompenzují. Ale pochybuju že takoví lidé by se zajímaly o svá auta natolik, aby se přihlašovali na tyhle stránky. Tací spíš machrují na sousedy ale mezi komunitu lidí kteří se o auta zajímají nezapadnou, protože se pozná, že o svých broučcích nic nevědí.

    Ale spousta lidí má pro SUV jiný důvod. Moje mamka má SUV proto, že se bojí. Kdysi jela ve Formanu a naboral jí policajt. Byla to jeho chyba a on zdevastoval půlku auta. odnesla to jen jjí levá ruka naštěstí. Druhým kritériem pro výběr auta byl velkej kufr což vozy SUV splňují, protože mají vlastně karoserii kombi. Můžu tedy říct, že moje mamka si žádný triko nehoní aby mohla machrovat s SUV. Rozhodovala se mezi Toyotama RAV4 a Corolla Verso. Chtěla velkej kufr a sedět vysoko. Ravku máme proto, že ve Versu bylo sedm sedadel a ty my nepotřebujeme.

    Táta má zase SUV proto, že u našeho starého caravanu lépe rozráželo vzduch a s caravanem to pak míň házelo. Navíc v tom kempu kam naši v Chorvatsku jezdí, Octávka, kort když táhla caravan tak občas drhla podvozkem. A posledním důvodem je, že když jedou naši do kempu v ČR, kde je tráva a zaprší, tak s Octávií prostě nevyjeli, kdežto SUV zapne 4x4 a caravan z mokré trávy vytáhne.

    Sasmozřejmě že někdo důvod nemusí mít. Ale co když se mu auto prostě líbí? To snad není dost dobrej důvod pro koupi? Tobě se Trabant líbí, proto ho máš. tak švihákovi se líbí prostě Cayenne, tak si splnil sen. A já mu to přeju protože i já bych si chtěl splnit sen. Chtěl bych mít v garáži VW Scirocco II. Potřebuju ho? nejspíš ne. Potřebuju rychlej sporťák? NE stačí mi přece něco co jede 130 protože se rychlejc v republice nejezdí a stačilo by mi něco pro dva lidi, Třeba novej Fiat 500. Ale stejně byh si Scirocco koupil protože se mi líbí. Stejně jako se tobě líbí Trabi.
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 03.05.2009  21:54

      « Re: Názor

      ...jsou lidi, kterým nikdy nic nevysvětlíš...
    • 00 Reagovat !

      foto marozKO

      marozKO 03.05.2009  22:16

      « Re: Názor

      Ok, tohle je vysvetleni, ktere beru.. to, co se tady se Svihakem resilo je doufam uz za nami. Nerekl bych, ze bychom meli alespon jeden z nas ciste svedomi, co se vyrceneho tyce. Problem byl spis v tom, cim to tady vsechno zacalo.. Jinak diky
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 03.05.2009  22:23

        « Re: Re: Názor

        Já taky Trabanta měl a přiznávám, že jsem rád, že už ho nemám, už mi to smrdí. Ale do toho holt člověk zestárne, no....zpohodlní..... :-)
        • 00 Reagovat !

          foto marozKO

          marozKO 03.05.2009  22:27

          « Re: Re: Re: Názor

          ..:) myslim ze jsi to vystihl presne - zpohodlni. Naprosto tomu rozumim :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Martin-Happy

        Martin_Happy 03.05.2009  22:26

        « Re: Re: Názor

        JJ,vím že ten spor je už celkem fousatej, ale nelbilo se mi házení majitelů SUV do jednoho pytle a majitelů Trabanta do druhého jednoho pytle. Za A proto, že máme zkušenosti se třemi vozy SUV a v některých ohledech se mi líbí a za druhé proto, že mýmu Golfu bylo přes dvacet let a vim co je to citovej vztah ke starýmu autu, který si člověk piplá. Řek sem si prostě že jen přidám svůj názor, protože pravda je podle mě někde mezi. Ale třeba se i já pletu >:D
  • 00 Reagovat !

    foto tobi

    tobi 11.06.2009  09:15

    ad švihák a marozKO

    Vy jste se teda rozjeli.

    Trabanta si teď můžou koupit dva druhy lidí. Někdo, kdo prostě nemá peníze na normální auto a z low-low-low segmentu si nevybral 120ku, ale trabanta. A není to protože by nechtěl nové Porsche, ale protože na něj nemá. Nemusí to být rovnou Porsche, ale když nemáš rád němce, tak třeba Alfu.

    Není to hanba, ale obhajovat stará auta tím, že mají duši a charakter a splňují tehdejší (strašné!!!) normy, tak to je holý nesmysl! Staré auto si člověk koupí, protože musí, nebo jako koníček.
    Když si to koupím jenom pro srandu, jako 3. auto, tak proč ne a tím se také dostávám k druhé skupině a to lidem, kteří už dobré auto mají a tohle si koupí jako koníček. To je ale jiná kapitola a ti lidé mají srovnání, které tobě chybí. Kdyby si někdy řídil nové audi apod, tak budeš mluvit úplně jinak.

    Trabant je prostě skvělý, když ho máš na chalupě a jednou týdně s ním dojedeš pro rohlíky, nebo do lesa na houby. Pro což mám pochopení a sám to dělám se simsonem, ačkoliv bych si už dávno mohl koupit nějakou normální motorku. Ale kdybych musel jezdit denně, tak si koupím něco pořádného.

    A šviháku, ty jsi se do něj pustil hodně z ostra a až zbytečně si se nechal vytočit. Ale znečišťování bych nevytahoval, trabant sice smrdí, ale žere 7 litrů/100. Kolik ti žere Cayenne s lehkou nohou? :)

    A člověk, který ročně najede 2000 kilometrů, tím trabantem znečistí planetu minimálně.
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 11.06.2009  10:40

      « Re: ad švihák a marozKO

      velmi kvalitni nazor mas moje sympatie.... :yes:
      az na to ze se ti zda nesmysl ze stara auta maji dusi a charakter to teda maji :P
      jinak svihak je stredni blazen a kdyz ho chytne amok je horsi jak krokodyl kterej se zene za potravou >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 11.06.2009  10:46

        « Re: Re: ad švihák a marozKO

        zdendino, já si snad kvůli tobě změním nick na krokodýl Dundee... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Prase

          Prase 11.06.2009  10:47

          « Re: Re: Re: ad švihák a marozKO

          mohl bys to co mas ted je dost ohrany... a krokodyl k tobe pasne vic ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto tobi

        tobi 11.06.2009  14:30

        « Re: Re: ad švihák a marozKO

        To určitě mají! Miluju svojí starou omegu. A když jsme před 15 lety prodávali škodovku, tak sem to skoro oplakal :-)

        Ale když máš starou 120ku, tak může mít duši, styl a můžeš jí milovat sebevíc, ale máš jí protože nemáš na lepší auto. A ty auta už nejsou bezpečný a ani ekologický. Když to máš na občasný vyjížďky, tak se to dá vzít :-)

        Nejsem si už jistej, ale někdo narážel na bezpečnost SUV, že nejsou šetrné k chodcům. To nejsou, ale pořád lepší než favority a podobný vrazi, který nemají ani měkčené plasty, plastová světla apod. SUV jsou v tomhle teda dost bezohledná, ale zase na druhou stranu, kdybych měl rodinu a kupoval manželce auto, aby vozila děti, tak XC90 je jasná volba a nebudu o tom ani uvažovat...teda teď bych jí mohl koupit tak Malucha :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Prase

          Prase 11.06.2009  14:37

          « Re: Re: Re: ad švihák a marozKO

          uz chapu sorry ale 120citka je srot ja beru auta co se povedla jako 1000mb,erko,oktavka,felda kabrio... 120 dusi urcite nema nejaka po dedkovi muze byt taky hezka ale celkove me toto auto neoslovilo....

          jinak mam embecko a nejaka bezpecnost je mi u pr*dele to same co vypousti... ale skutecne ji nepouzivam na bezne jezdeni najedu par stovek km rocne... navic umrit muzes v jakemkoliv aute a nejen v aute... takze se v podstate shodnem >:D

          jinak co a jak je bezpecne pro chodce no nevim takova tatrofka by v testu euro nkap o stretu s chodcem asi moc hvezd nemela >:D >:D

          kdybych mel rodinu ja a prachy tez koupil bych nejakyho mastodonta asi q7 :-) >:D
          • 00 Reagovat !

            foto tobi

            tobi 11.06.2009  14:46

            « Re: Re: Re: Re: ad švihák a marozKO

            No ale zase ve všech ostatních kategoriích by to tatrovka vyhrála na celé čáře.
            Zabít se sice můžeš v čemkoliv, ale to riziko se dá snižovat kvalitním autem, ale zároveň se zvyšuje výkonem, který ho zároveň snižuje při předjíždění, ale zase předjíždíš častěji a rychleji a...a tohle je pořád dokola. Ideální je silné velké auto, kde se výkon používá pouze při předjetí...to je ale dost utopie :-)

            A až teď jsem se na tebe kouknul a vidím, že ty škodovky máš asi vážně rád :) a to je přesně ono.
            • 00 Reagovat !

              foto Prase

              Prase 11.06.2009  14:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: ad švihák a marozKO

              rekl bych ze podstatnejsi faktor a ten nejdulezitejsi je ten smoula co ridi a je jedno jestli to auto ma 100 nebo 1000 kw ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Prase

              Prase 11.06.2009  14:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: ad švihák a marozKO

              bohuzel se mylis vzdycky jsem miloval mercedesy skodovky jsou pro me znouzectnost ale takovy embecko tak jako tak je absolutni parada to auto zboznuju ;-) nicmene kdybych si mohl vybirat volim mercedesy nebo tatrovky (osobni z let mezivalecnych) bohuzel penezenka me procvicila na co mam a nemam >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 11.06.2009  10:45

      « Re: ad švihák a marozKO

      Vím že jsem vyjel, ale omlouvat se za to nemůžu. marozKO totiž není první, kdo takové věty napsal...

      Jak někdo nemá rád SUV, tak já nemám rád minivozy. Paradoxně si je kupujou lidi i kvůli parkovaní, ale sami parkovat neumí, a kolikrát zaberou místo pro celý autobus...
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 11.06.2009  10:51

      « Re: ad švihák a marozKO

      PS: když už se tedy počítá spotřeba, tak se musí brát v potaz i ty kilometry. Za rok mám na PCT něco nad 30.000 km, to by nejspíš Trabant, ale ani jeho řidič nezvládl. A kdyby to přece jen zvládl, tak bude nad Znojmem mlha "mlhaKO"...
      • 00 Reagovat !

        foto tobi

        tobi 11.06.2009  14:25

        « Re: Re: ad švihák a marozKO

        Mlha nad Znojmem :-)

        Myslím, že by to v pohodě zvládl, akorát by to musel jet nonstop, aby 30 tisíc ujel.
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 04.08.2009  02:53

    RSKa

    Prosím vás, přestaňte mě konečně řešit, přestaňte na mě neustále vytahovat tutu "vousatou" diskusi!

    Přišla mi SZ od jednoho brňáka, jak ho tato diskuse doporučená někým pohořšila, a dále psal věty naprosto stejné s vašimi.
    Měl by si přečíst i vaše výlevy roku 2009, které se dají snadno dohledat. Když jsem se koukl s kým si tady dotyčný nejen píše, pak nemám pochybností.

    Brněnská komunita a spol pro mě neexistuje, respektujte to. Začněte mě totálně ignorovat, a nedělejte další zlo.
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 04.08.2009  10:37

      « Re: RSKa

      Já nejsem Brňák, ale slušný člověk ;-) Jdeš na to špatně, místo abys hledal kde se stala chyba ve tvém chování, že člověk, který tě bere jako diskutéra na úrovni, tě najednou osočí, tak hledáš konspiraci proti tvé osobě na tomhle serveru... co by z toho dotyční měli? 0,00005 bodíku pro své auto? Nebo snad zlaté trenýrky?

      Jestli píšu stejně jako oni, tak je to asi tím, že oni asi také nepoužívají běžně vyjadřování: ty smrade, demente, s.ráč, strč si nědo do pr.dele... tohle mě blízké není
    • 00 Reagovat !

      foto marozKO

      marozKO 17.08.2009  23:06

      « Re: RSKa

      o co tu jde?.... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto jpor-RSKa-

        jpor (RSKa) 18.08.2009  00:29

        « Re: Re: RSKa

        >:D >:D >:D tak to je taká jednoduchá otázka ako "čo je vesmír?" apod >:D >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto marozKO

          marozKO 18.08.2009  00:51

          « Re: Re: Re: RSKa

          nojo.. kdyz ale ja to fakt nejako nepobral.. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto jpor-RSKa-

            jpor (RSKa) 18.08.2009  23:33

            « Re: RSKa

            no to sa nejako nedá pochopiť bez toho, že by si sledoval vývoj v diskusiách niekoľkých áut za posledných pár mesiacov. Tam sa to celé rôzne vyvíjalo...takže na otázku o čo tu ide, by bola nutná veľmi, veľmi dlhá odpoved, ktorá by tie diskusie opísala. a nakoniec nie som si istý, či by to šlo pochopiť. Niektoré veci "udalosti" sú totiž nepochopiteľné, resp. nie sú racionálne...ako to už v živote býva.
            Ale za cenu istého skreslenia veci - ide o to, že rôzni ľudia majú rozdielny názor na niektoré výroky, reakcie iných ľudí atd. Jeden ide vysvetľovať druhému že takto by to nešlo, ten zase to isté vysvetľuje prvému, všetci sú presvedčení že majú pravdu, až to dosahuje štádia delenia na tábory/skupiny, ktoré sú potom rôzne vzájomne obviňované zo všemožných volovín, nakoniec sa príslušnosť k nejakej skupine stáva čiernym znamením, ktoré samo osebe (bez ohľadu na skutočné správanie sa osoby) stačí k odsúdeniu atd atd. No proste folklór >:D
            • 00 Reagovat !

              foto marozKO

              marozKO 19.08.2009  00:11

              « Re: Re: RSKa

              jo proto tu jsou ty skupiny.. >:D a ja si myslel, ze jde o nejakou novou hru :-) Kazdopadne diky za vysvetleni.. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Poustnik

                Poustnik 19.08.2009  00:23

                « Re: Re: Re: RSKa

                Třeba když budeš v mojí skupině, tak si můžeš bez uzardění na veřejnosti pšouknout..... :-! !
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 19.08.2009  00:29

                  « Re: Re: Re: Re: RSKa

                  Já o tom fakt silně uvažuju... jsem zarytej plyňák a musím si shromážďování paliva nechávat na doma... tak by se mi vyřešilo spoustu problémů >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Poustnik

                    Poustnik 19.08.2009  00:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: RSKa

                    Jó v bioplynu /metan/ je budoucnost!!! A v dětech prej....uličníci!/metlu na ně/....
                    • 00 Reagovat !

                      foto zip2016

                      zip2016 19.08.2009  09:30

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSKa

                      Poustníku, tak mě napadlo, jestli by sis nechtěl přemněnit nick z Poustníka na Pšoukníka? >:D >:D Měl by si pak team už v nicku! >:D >:D ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Poustnik

                        Poustnik 19.08.2009  10:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSKa

                        Já team měním každý půlrok, jsem v manželství stálý, v týmech nestálý...to bych každý půlrok měnil přezdívku, česky řečeno....a to by v tom byl bor....nepořádek.
                        • 00 Reagovat !

                          foto zip2016

                          zip2016 19.08.2009  10:13

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSKa

                          Tak to by v tom byl borpořádek, to je fakt. Ale nápad to byl dobrej!! ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ronault-

                            Ronault. 19.08.2009  11:12

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSKa

                            Jak tak koukám na tvůj team, jsou mězi váma i nějací 4% RaceFans? >:-[] >:D Já jen před kým si na případném srazu dávat ve sprše pozor >:-[] >:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto zip2016

                              zip2016 19.08.2009  11:16

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSKa

                              Tak nevim, ale myslím, že se není čeho bát. To já jako jenom, že jsem na 100% RaceFans a nepřemýšlím o zmněně teamu, víš. A sprcha na srazu? To je asi hudba hodně vzdálené budoucnosti! >:D >:D
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ronault-

                                Ronault. 19.08.2009  11:31

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSKa

                                Znáš to, zahrajeme fotbal, zapotíme se a je to...
                                Nebo půjdem do nějakého relaxačního centra se saunou atd... Program musí být a třeba si dávat pozor na správnou volbu >:D
                                • 00 Reagovat !

                                  foto zip2016

                                  zip2016 19.08.2009  11:38

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RSKa

                                  To je fakt!! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Trabant601bj1970

    Trabant601bj1970 27.09.2015  17:10

    K těm sedačkám

    Já mám ještě starý typ sedadel, a i když já měřím 180cm, tak jsou to takové židličky, nicméně mě osobně se v nich sedí docela pohodlně, jsou taková měkká :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…