Toyota Corolla (2002)
22.4.2014Předešlá Alfa se 120 koňma mi přestala stačit, tak jsem každý den projížděl inzerce, což je má každodenní zábava, a hledal kandidáta na mé další…
Toyota Corolla (michaldostal)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
erbe 23.04.2014 11:01
Super
Gratulujem k výbornej volbe! Sám som nad TSkom nejaký čas uvažoval, ale ako ajv tvojom prípade, veci dopadli nakoniec inak :-) Prajem veľa štastných a hlavne veselých kilometrov! >:-[]-
-
-
majkyD 23.04.2014 14:38
« Re: Re: Re: Super
Abych se přiznal, tak nevím, která tam aktuálně je. Ale našel jsem si v Anglii kompletní Exedy sadu za ~5000Kč a to včetně všeho. Co jsem se tak díval, tak například na Autokelly bych dal za sadu Valeo přes 6,500Kč a s LUK jsme už na pětimístné cifře.
Tak jsem právě chtěl vědět, jestli s ní nemáš špatný zkušenosti.-
erbe 23.04.2014 14:48
« Re: Re: Re: Re: Super
Tak Exedy je klasika. Teraz tam mam Stage 1 do 250Nm. Pretym bola slabsia, oznacme ju ako Stage 0 a nebol s ani nou problem. Keby som nedemontoval prevodovku, tak by som nemal dovod spojku riesit. Najazd asi 75000 pocitam. Ale auto je vikendovka, takze bezne jazdenie skoro ziadne. So seriovym vykonom by som na nic ine ako sprinty alebo vrchy viac dimenzovanu spojku neriesil.
Tie ceny lietaju na nasom trhu jedna radost tiez. Niektori predajcovia uz nevedia co za co pytat. Uz som videl aj vymenu oleja v beznom aute za 300 Eur...-
Bully_ 25.04.2014 17:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Super
Uz jsem taky menil spojkovou sadu, taky za Exedy Stage 1. Asi je to na FN2 jinak nez na RSX, ale je tvrdsi nez original a hlavne ze zacatku celkem skakala. Kazdopadne je hrozne citliva na praci se spojkovym pedalem pri rozjizdeni, mezi chcipnutim motoru a palenim spojky toho mista vazne moc neni ;-\ Pri jizde je naprosto bez problemu.-
erbe 25.04.2014 17:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Super
Ano aj u mna vznikla situacia, ze je auto citlivejsie na pracu so spojkou pri rozbehu. Kedze som ale menil aj zotrvacnik za vyrazne lahsi, tak som to pripisoval skor tomuto komponentu. Ked nad tym rozmyslam, tak povodna spojka zaberala plynulejsie pocas zdvihu ako Stage 1.
-
-
-
-
-
-
-
Lucaslegend 24.04.2014 18:23
nenapadne rychle
veru pekne nenapadne rychle auticko, to musia byt prekvapeny tdi jazdci ked ich davas dole :))
skoda tych zbesilych otacok pri 130 na dialnici...je to moc hlucne vtedy ?-
SrandistaSK 25.04.2014 10:50
« Re: nenapadne rychle
Pri 130 je to taky otravny zvuk, ako keby rezonoval vyfuk. Od 140 do 190 je to ok, potom sa uz na 6ke spusta lift, a v nom by sa mi moc dlhodobo na dialnici jazdit nechcelo :-)
Tie otacky su sice dost vysoke, ale len relativne... Na rozdiel od inych beznych aut mas pri 130 km/h stale k dispozicii dalsich 2000 kludnych otacok a potom este dalsich 2000 blaznivych k tomu >:D
Kazdopadne pekne sa nam to tu rozrasta s TSkami, len co je pravda. Inak zaujiave ze spominas v recenzii hrdzu, ja som ho par mesiacov naspat kontroloval zo spodu, a fakt som vobec nikde nic nemal, a to uz jej taha na 11 rokov.
Snad bude fungovat ku spokojnosti a zazijes s nou vela zabavy. Ja na mojej akurat riesim nejake technicke problemy, tak uz som som dlhsie nezaliftoval :-(
-
Daniel 03.06.2014 22:24
Výměna oleje v převodovce
Ahoj, chtěl jsem se zeptat, to s tou zpátečkou, šla ti jakoby přes zuby? Protože já mám novou spojku a řazení jde prostě ztuha a zpátečka někdy nejde zařadit, tak by mě zajímalo, jestli to může být tím olejem...-
majkyD 03.06.2014 23:41
« Re: Výměna oleje v převodovce
Čau, přesně tak.
Třeba jednou za pět zařazení zpátečky jsem cítil, že to jde těžko, tak jsem pustil spojku, vyšlápl ji znovu, přidal meziplyn a šlo to. Když jsem si to neuvědomil tak ano, šlo to přes zuby.
Chtěl jsem kvůli tomu právě měnit spojku, ale klasicky je nejlepší jít od nejlevnějších věcí. Musím říct, že to znatelně pomohlo, i když původní olej byl dle slov mechanika relativně v pořádku a bez bordelu. Ono je dobrý to po cca. 80k km vyměnit.
-