Mazda 2 (2008)
7.3.2008-- RECENZE PO ROCE A 20.000KM (březen 2009)-- Jaký byl první rok s Mazdou2? Jakých bylo prvních 20.000km s Mazdou2? Objevily se nějaké závady, problémy…
Mazda 2 (majki)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- MAZDA 07.03.2008 13:30 Čujo
- Super čtení 07.03.2008 14:22 David C3
- Pridano par fotek 07.03.2008 15:25 majki
- Pekne 07.03.2008 15:42
- Skvele 07.03.2008 15:48
- skvely vyber 07.03.2008 17:32 Enthusiastic.driver
- Rosnička 07.03.2008 17:35
- Mazda 2 má švih, ale šviháka nepoznala 07.03.2008 18:11 Dylan McKay
- pěkná 07.03.2008 21:48 spanel
- super napsané 07.03.2008 22:25 petr16
- Zrychlení 08.03.2008 21:26
- Mazdicka - paradicka! 09.03.2008 12:12 GuitarsHero
- skvélá kára 09.03.2008 14:07
- ...;;;Supr;;;.... 09.03.2008 14:33
- . 09.03.2008 15:56 RS
- Za mě dávám ANO ... 09.03.2008 20:11
- Fesanda 09.03.2008 21:13 2.0VTEC
- zoom zoom 09.03.2008 22:21
- pekna 10.03.2008 13:57
- Super fotky!!! 10.03.2008 20:16
- Poděkování 12.03.2008 13:13 majki
- Dvojka 14.03.2008 07:24 Zouzou
- M2 14.03.2008 11:44
- Kdopak ... 15.03.2008 07:47
- :-) 15.03.2008 10:31
- dvojka 15.03.2008 11:39 wlken
- Majki ... 16.03.2008 15:45
- Usmevne 17.03.2008 01:04 majki
- nová recenze 17.03.2008 18:53
- Proč zmizelo moje hodnocení ze včerejška z rána, 18.03.2008 19:51 Poustnik
-
7-10-10 18.03.2008 22:23
-
Re: 7-10-10 18.03.2008 23:24
majki
- Re: Re: 7-10-10 18.03.2008 23:41 Poustnik
-
Re: Re: 7-10-10 19.03.2008 12:21
STi (Modo Team)
- zas to bodování...... !! 19.03.2008 12:27 Hanss (MoDo Team)
- Re: Re: Re: 7-10-10 19.03.2008 12:51 majki
-
Re: 7-10-10 18.03.2008 23:24
majki
- běž si to hodit 19.03.2008 13:52
- Tak hele, potřetí jsem tě obodoval, tak to tam snad zůstane. 20.03.2008 00:38 Poustnik
- Asy jdu ... 23.03.2008 01:28
- pekna recenzia - 10b ! :-) 30.03.2008 17:06 Marcelino
- Ahoj Majkíno 31.03.2008 09:17
- zelený mazlík 31.03.2008 12:59
- opožděně 31.03.2008 19:09 David Silver
- Srovnání 03.04.2008 07:12
- Á....teprve teď jsem zaznamenal, že máš štemplík nejlepší recenz… 16.04.2008 18:54 Poustnik
- SRAZ 25.04.2008 16:37 Novic (Porsche team/GT-R team)
- Recenze 03.05.2008 11:28 cb
- Vidíš to, stačilo přesvědčit Frpovu ženu, 03.05.2008 15:32 Poustnik
- Recenze 14.05.2008 19:54 Midlosek
-
promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla 20.05.2008 11:01
-
Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla 20.05.2008 12:52
majki
-
Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla 20.05.2008 20:48
-
Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt svět… 20.05.2008 22:01
majki
- Re: Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kr… 21.05.2008 07:26
-
Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt svět… 20.05.2008 22:01
majki
-
Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla 20.05.2008 20:48
-
Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla 20.05.2008 12:52
majki
- OFICIÁLNY ZRAZ MOJE AUTO ! ! ! ! 23.05.2008 11:39 ZiP2150
- AUTO TISÍCILETÍ!!! 25.05.2008 01:02 Hory
- Zoom Zoom Jesterka 26.05.2008 21:10
- otazecka 06.06.2008 13:31 Ronnyp (RSKa)
- Ahoja 10.06.2008 21:23
- tukanec 31.07.2008 19:56
- pekne 14.10.2008 00:48 skejpa
- farba 01.11.2008 10:58 escorpion
- skrabanec 02.01.2009 11:06 OS
- Přívěsek Mazdička 09.07.2009 11:15
- Podvozek 15.07.2009 14:27 acALIEN
- Jak vypada krivka vykonu a momentu ? 09.08.2009 12:53 HELIUM
- Garancni prohlidka 12.08.2009 17:35
- upravy 21.10.2009 18:00 the_white
- Budeš s tím jezdit do Autolarosu nebo jinam??? 30.11.2009 16:56 MazdaGE
- Majki 02.12.2009 22:27 FRPE
- nalepka "Italie" 11.12.2009 05:51 riderhenry
- Mazda 2 27.08.2010 07:26
-
Kontrolka světel 12.08.2011 00:23
RetroGT
- Re: Kontrolka světel 16.08.2011 15:59 majki
- palec nahoru 02.04.2013 21:19 protege
-
Čujo 07.03.2008 13:30
MAZDA
je konecne je tu!...je to krasne auto ktore sa mazde naozaj vydarilo...ako kukam si umelecky fotograf? lebo fotky su krasne len ich treba troska viac, ale aj tak davam 10b ;-) :yes:-
majki 07.03.2008 13:35
« Re: MAZDA
Hej, hovoril som si, ci budem prvy tuna a som >:-[] .
Ja niesom umelecky fotograf, vsak dakde pod recenziou mam podakovanie sa kamosovi Lukasovi. Vcera sme to fotili, asi tri hodiny, bolo toho 2GB fotiek a je to krapet robotka s nimi, bo som po umytiu vlietol dakde do kaluze, tak je treba vyretusovat par blatenych bodiek. Ako som pisal uz vyssie, dalsie fotky budu po vikende, trpezlivost prosim.
-
-
David C3 07.03.2008 14:22
Super čtení
moooooc pěkně napsané!!!! díky pane za to ;-) recenze jak má být :yes: -
neregistrovaný: "Viktor J." [88.212.22.XXX] 07.03.2008 15:42
Pekne
Pekne auticko. Verim, ze bude sluzit. A okrem toho velmi kvalitne a kompozicne vyborne fotky. -
"-- skrytý --" 07.03.2008 15:48
Skvele
Vyborne napisana recenzia, dobre sa cita a clovek sa nenudi, fotky ok ako si vravel aj pridas, auto je to skvele, krasne, podarene. Takze jednoznacne za 10 priatelu :yes: ;-) Inak, mas takmer vyssi vykon ako moja mazda(-1kW) 1.6 >:D -
Enthusiastic.driver 07.03.2008 17:32
skvely vyber
Mazda 2 mi udelala strasnou radost - konecne auto, ktere se nezvetsuje a hlavne NEPRIBIRA !!! Takze gratuluju, pokud bych vybiral nove auto v tomto segmentu, nerozhodl bych se jinak :yes:
Tak at slouzi :-) Asi si na nejakou zkusebku do Autolarosu zajdu taky... -
"-- skrytý --" 07.03.2008 17:35
Rosnička
Tahle recenze si jen tak plyne a než se člověk naděje je u konce.Výborné počtení.Mazdička - rosnička.Je šmrncovní a ta barva jí opravdu sekne. Určitě dobrá koupě. Přeji hodně skvělých zážitků s tímhle ďáblíkem :-) :yes:
Posílám tip na "zdvižený palec". -
Dylan McKay 07.03.2008 18:11
Mazda 2 má švih, ale šviháka nepoznala
Ahoj. Zrovna si tak přemýšlím, že jsem tuto Mazdu viděl v týdnu v Karviné, byl jsem tam od pondělí do čtvrtka. Pochybuju, že těch samých aut je tam víc...
Ale tys mě nepoznal... -
-
petr16 07.03.2008 22:25
super napsané
po delší době obět skvéla recenze,posilám tip na nejlepší recenzi, super se mi to četlo, gratuli k nejlepšímu vozu ve třídě,tedy alespon podle mne, ale podle toho jak o svém autu píšeš tak tvůj názor je stejný:) -
"anonym" [88.103.78.XXX] 08.03.2008 21:26
Zrychlení
Krásný autí.Akorát nechápu proč píšeš že punto postrádalo zátah na 1převodový stupen,když má punto daleko rychlejší zrychlení z0na100 -
-
"-- skrytý --" 09.03.2008 14:07
skvélá kára
Ahoj , skvělý autíčko,skvělá recenze,skvělá barva a taky skvělej řidič.Už jsem měl tu čest vidět ji na vlastní oči. Gratului a přeji spoustu šťastných kílometrů.Mazdám zdar :-) -
"-- skrytý --" 09.03.2008 14:33
...;;;Supr;;;....
Zdravím, opravdu vyčerpávající recenze, super kára, já mám taky mazdu 626ku ale s tvoji se to nedá vubec srovnávat (jak technologicky tak jizdními vlastnostmi ;-) ), jinak jsi vybral určitě dobře, mazdy se pohybují v žebříčku spolehlivosti na prvních místech. Ať dlouho slouží, dávám 10ku. :-) -
RS 09.03.2008 15:56
.
Na moje.auto.cz se vyjadřuju jen výjiměčně a to pouze pokud mě něco zaujme. Neni to ani tak auto (M2 mi moc nesedí), jako spíš výborná recenze. :yes: Akorát chudák motor... takhle z rána ho rvát 200, to bych mu opravdu nepřál ;-) -
"-- skrytý --" 09.03.2008 20:11
Za mě dávám ANO ...
... pěkná recenze, hezké fotky ... je já osobně bych si zelenou barvu nevybral ... asi na to koukám jinýma očima než když jsem jezdil s oranžovou 120LS ... >:D >:D -
2.0VTEC 09.03.2008 21:13
Fesanda
Pekna Dvojka,vesela farba,recenzia aj foto fajn,tak to riesit,snad len 10 a vela stastnych km. ;-) -
"-- skrytý --" 09.03.2008 22:21
zoom zoom
Caio ;) vitej v klubu ;-))) paradni kousek ....-
-
"-- skrytý --" 10.03.2008 10:46
« Re: zoom zoom
dneska si prijede zajemce pro Premacy ... tak uvidim jestli bude prodano, ci nikoliv. Jinak ano zatim mam vsechny tri.
Jo klub, byl jsme clenem Mazda Clubu North America :-))) tak trochu ze srandy, v dobe, kdyz tady jeste nebylo po takovych aktivitach ani slechu, jinak mame klub MX5 Czech owners.
-
-
-
"-- skrytý --" 10.03.2008 13:57
pekna
pekna, presne ako pises - najprv som nechapavo krutil hlavou, preco Mazda v case nafukovania malych aut na vacsie prisla s takymto konceptom, ale dnes mi to otocenie sa proti prudu pride velmi sympaticke. Navyse co do dizajnu sa naozaj vydarila. -
"-- skrytý --" 10.03.2008 20:16
Super fotky!!!
Pěkné auto, ale ty fotky - klobouk dolů! Čím fotíš? -
Zouzou 14.03.2008 07:24
Dvojka
Sice jsem do nadpisu dal " Dvojka", ale dávám desítky. Toto je auto, které se mi při výběru nového auta dostalo s Coltem nejvýše. Měl jsem možnost jej vyzkoušet - člověkovi ze salonu, který jel se mnou, jsem odmítl jízdu po široké rovné silnici a odbočil jsem raději do kopců - byla to paráda. Jedině mi vadily trochu vlažnější brzdy, ale to bylo jistě jen u toho předváděcího kousku. Byl také v této barvě a s tímto motorem. Kdybych měl 25 let, tak bych tu barvu bral taky. Teď bych si ale vybral patrně barvu "Ebenová Radiant", výbavu TE + opěrku.
Jinak v tomto prostředním stupni výbavy by mi nic nechybělo. Nakonec ale zřejmě vyhrálo fandovství ke značce, takže jsme pořídili Colta /viz recenze/. Ale jinak blahopřeji k výběru auta a přeji pěkné ježdění.
Oceňuji také skvělé fotky - teď vidím, že se vyplatí focení věnovat víc času a pohrát si s tím.-
majki 14.03.2008 08:24
« Re: Dvojka
Ahoj :-) . Colt byl u me na spici pred dvouma rokama, zel tehda to nevyslo s penezma, takze z toho seslo :-| . Vlaznejsi brzdy mne prekvapuji, ani u predvadecky ani u te moji jsem je nezaznamenal, by me zajimalo, kde byl zakopany pes >:D . Ebenova radiant vypada skvele na nove M6, na M2 jsem ji na vlastni oko nevidel, ale me povaze a veku moc nevyhovovala ;-) . Tak diky za mily prispevek a tobe preju s Coltem taky dobre a bezproblemove jezdeni, je to Japonec, takze... ;-) :yes:
-
-
"-- skrytý --" 14.03.2008 11:44
M2
Jak už tady někdo psal, fotky lepší než z katalogu :yes: . Ať ti slouží k plné spokojenosti :-) -
"-- skrytý --" 15.03.2008 07:47
Kdopak ...
... se nám tady vyšplhal do Topténky Majki? A proč Majki s měkkým i??? >:D >:D Za to tě asi zapětkuju = jako na ZŠ. >:-[] -
-
wlken 15.03.2008 11:39
dvojka
krásné auto,krásná recenze a nádherné fotky:-) nechal jsem si od Mazdy poslat prospekty a poslali mi na mx-5,rx-8 a taky takový malý od mazdy2 :-) slintám nad všema třema a kdybych zrovna potřeboval autíčko pro čtyři lidi tak beru Dvojku všema deseti,designově je to asi nejpovedenější malé auto současnosti a o spolehlivosti a jízdních vlastnostech u Mazdy asi nemá cenu diskutovat:-) -
"-- skrytý --" 16.03.2008 15:45
Majki ...
... uš se lostahuješ v tej topténce nák moc dloho né? :-( >:D >:D -
majki 17.03.2008 01:04
Usmevne
Je velice usmevne videt nektere mistni lidicky, ze udelaji hodne pro to, aby Dvojka nedostala co mozna nejvyssi hodnoceni a protoze za recenzi a fotky ocividne nejde dat min nez 10b, tak aspon tomu autu daji sedmicku ci osmicku...usmevne :-) . Treba by nebylo spatne sem napsat, co se na aute nelibi...je male, je to Japonec, je to Mazda, je hnusna jak noc atp...
-
wlken 17.03.2008 08:22
« Usmevne
Nic si z toho nedělej,stejně je úspěch že se takové autíčko dostalo mezi všechny ty sporťáky,Báwa za mega a půl a americké muscle cars:-) Opravdu děkuju Mazdě že vytvořila auto na které se dá dívat a v záplavě laciného korejského vzhledu a škodováckého rádobydesignu vytvořila šperk i v malých autech:-) Stejně tak se mi líbí současně prodávaná Mazda6,má neskutečný švih,narozdíl od páprdovského Passatu a Mondea...-
majki 17.03.2008 08:43
« Re: Usmevne
No krasne jsi to napsal, nesvedl bych to lip >:D . Jojo, je to uspech, ze se tam dostala, aspon na tech par dni :-! . A co se designu tyce, znam dost lidi, kterym se nelibi, znam spoustu lidi, kterym jo, holt japonsky design a kvalita asi neni pro lidove masy >:D-
Poustnik 17.03.2008 09:14
« Re: Re: Usmevne
Tak jsem ještě malinko zatlačil a popošoupnul jsem tě na desáté místo. Ale je pravda, že bych moc nerad vyšoupnul z top 10 mimoucha. Samozřejmě, že i malá autíčka si zaslouží desítky, ale je fakt, že poslední dobou je tu opravdu desítkářská epidemie. Ještě v létě býval ZoufalecMB první s 9.31. Moje Mazda5 byla někdy v srpnu, září šestá s 9.86 a teď už je v top 10 jen auto s průměrem přes 9.92. Ale hlavní je, že nám auta jezděj a my máme radost z kroucení volantem, ne???? >:D-
majki 17.03.2008 09:52
« Re: Re: Re: Usmevne
Jasna paka, ale jeden zastupce malych auti by tam byt mohl >:D ;-) . Je fakt, ze co to sleduju, tak treba Guitarhero se svou M6 se tam drzel celkem dlouho s hodnocenim kolem 9.8, tak jako tvoje M5 a pak najednou jste zacali mizet :-( . Co uz, uvidime dal, jaky bude vyvoj, kazdopadne par TOParu, ktery z TOP 10 dlouho nevypadnou, tam je ;-) . Jojooo, krouceni volantem a lechtani pedalu, to je nase >:D >:D >:D
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 17.03.2008 18:53
nová recenze
-
Poustnik 18.03.2008 19:51
Proč zmizelo moje hodnocení ze včerejška z rána,
to fakt netuším. Anulovat se to nedá, tak nějaký skřítek běhá po redakci. Hned jim to napíšu. Ale ještě se mi to nestalo, aspoň myslím, že zmizelo moje hodnocení od auta. Programátoři jsou jenom lidi a ty dělají chyby. Proto jsou v každém systému obsažey..co naděláme. Ať jezdí! Hoj! :-)-
majki 18.03.2008 20:02
« Re: Proč zmizelo moje hodnocení ze včerejška z rána,
No proste jsi tam byl a najednou jsi byl fuc :-) , koukal jsem jak puk >:D . Jasny, jsme jen lidi, znam to ;-) . A treba minuly tyden mi neslo asi 24hod kohokoliv ohodnotit, sotek tady radi :-) .
Hoj hoj a dik ze ses zastavil ;-)-
"-- skrytý --" 18.03.2008 20:40
« Re: Re: Proč zmizelo moje hodnocení ze včerejška z rána,
No Majki, nechci Vám do toho mluvit ale to dělá Poustník často a rád ... ohodnotit, neohodnotit, oloupit, neoloupit ... >:D >:D
Ať mi ho vrátíš v pořádku Ivane .... :yes: >:-[]-
Poustnik 18.03.2008 20:48
« Re: Re: Proč zmizelo moje hodnocení ze včerejška z rána,
Kluci, nejste v tom sami, /No ano, Frpe, ty už taky ode mně nemáš tu ošklivou devítku za fotky.... >:D / veškeré mé hodnocení zmizelo, jako mávnutím kouzelného proutku...Takže ty Majki, jsi teď na MACZ ode mně jediný ohodnocený. Takže se o mě může říct, že jsem odporný desítkář, žádná jiná známka tu ode mně není. >:-[]
-
-
-
-
"-- skrytý --" 18.03.2008 22:23
7-10-10
Skvostné foto, celkem sympatické auto, dobrá recenze.-
majki 18.03.2008 23:24
« Re: 7-10-10
Bry vecer, preji. Cekal jsem, kdy naklusete a Dvojka to od Vas schyta, tak jako tehda davno Punto. Opet jsem se nemylil. Pokud to neni neco extra, neco s modrou krvi, neco urozeneho (ci pseudo-urozeneho?) nebo velecteny veteran, nema auticko jakoukoliv sanci mit "na vic". A tak asi nezbyva nic jineho, nez si v duchu pomyslet: "Az ja budu jednou velky...".
Diky. :yes:-
STi (Modo Team) 19.03.2008 12:21
« Re: Re: 7-10-10
Taky nevim,proč se zlobíš... připadá Ti opravdu Mazda 2 lepší než třeba BMW M3? A takových aut je přece víc... kdybys tu měl nějaké supr auto,zas by Ti mohlo vadit,že je hodnocené stejně,jako "obyčejná" Mazda 2.
To jen pro vysvětlení,jinak zde samozřejmně ve většině případů funguje 3x10B...-
Hanss (MoDo Team) 19.03.2008 12:27
« zas to bodování...... !!
:-) :-) Taky už jsem reagoval k nějakýmu kaa (seat) :-) :-) Ale na druhou stranu, pokud v tom XJ bude sám, tak je to bezpředmětný a skutečně si tu může udělat "zlou krev", mně je to jedno, já ho následovat nebudu, mě klasa 3x10b nevadí a když to někomu udělá radost, tak proč ne...... !! -
majki 19.03.2008 12:51
« Re: Re: Re: 7-10-10
Pridej k tomu super autu stejne hodnotne fotky a stejne hodnotnou recenzi, a pak tezko muzes figurovat nekde v nizkych vodach. Co je na BMW M3 tak zvlastniho, krom toho, ze je to profesionalni firmou upravena "trojka", velkymi penezi zaplacena? Pro me je treba special auto Camaro SS, mimouchuv Patrol, zoufalcova Karkulka apod. A nejsou vyjimecna jen z toho duvodu, ze jsou neobvykla a jina...jsou taky vyjimecna tim, ze z recenze je citit ten vztah k tomu autu, ta radost atd., tak jako napr. u Mazdy6 od GuitarsHeroa, manece apod. Nebo ma snad byt v TOP TEN auto, ktere me stalo nejaky ten melouch, sepsal jsem k nemu par odstavcu, do kterych jsem ale vicemene nacpal jen technicka data a jakystakys popis z jizdy a pak to nafotil suprtrupr Nokii??? NE, tohle asi opravdu NE.-
-
majki 19.03.2008 13:17
« Re: Re: Re: Re: 7-10-10
(precetl jsem si tvuj prispevek !!!!ZAMYŠLENÍ NAD ÚROVNÍ MACZ!!!!) - Aha, takze pokud auto nestalo pomalu miliony, tak je to proste jen "neco", jeho majitel k tomu nema zadny vztah, to auto je o nicem a konec, sbohem a satecek. Ty si myslis, ze ja vecer neusinam s tim, ze se tesim, az se probudim, sednu do sve Dvojky a pujdu si zaradit za Prahu na okresky?? Tesim a jak moc! Uprimne, nejake bodovani by tu prakticky byt nemelo. Mel by se nasadit uplne jiny system, pokud mozno podporeny adminy/redaktory auto.cz (zkouknou novacky, ohodnoti, napisou sve komentare atd.) spolu se zachovanim "random best videos/photos/review".-
Kubyyyk 19.03.2008 13:35
« Re: Re: Re: Re: Re: 7-10-10
Já jsem ani jednou nenapsal, že má být v TOP TEN auto, které je prostě neobvyklé a člověk ho jen tak nevidí. Proto beru že je tam už skoro 20let starý a omlácený Patrol. Promiň ale Mazd 2 vidím celkem hodně a pro mě to neobvyklý auto není. Je pěkné, ale není to TOP TEN. Já věřím, že k němu máš vztah a neřekl jsem že nemáš - to opatrně. Já například svý auto miluju i když to je obyčejná Ibiza, sice na hezkejch kolech a zachovalá, ale furt je to tuctovka a já osobně si myslím, že 9,36 je na ní až velký hodnocení.-
-
-
majki 19.03.2008 13:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7-10-10
Smarja hlupaka z tebe nedelam. Ja nechapu, ze hned vsichni mate v zilach adrenalin. Ja osobne teda v Praze a jejim okoli za posledni dva tydny potkal jen 3, tak proto se ptam, capisci? To smarja nebylo mysleno negativne nebo nejak vyhruzne ;-\
-
-
Hory 30.03.2008 16:16
« Re: 7-10-10
Tak to už si opravdu přestřelil a to víc než slavista do prázdý!!! Q7 je tuctovka, X5 taky? :no: To, že jich jezdí poměrně hodně určitě neznamená, že je to tuctovka, je jich x krát míň než škodovek-to sou tuctovky. Jestli z tebe není cejtit ta typická česká vlastnost... Závist :no:-
majki 30.03.2008 23:34
« Re: Re: 7-10-10
Smarja pan je nejakej toto, chytrej... Tuctovka to je, pokud je postavim vedle Camara, pokud je postavim vedle nejakeho Ferrari, Aston Martina nebo Maserati, tak jsou to tuctovky. A samozrejme, skodovky jsou tupltrupltuctovky. Jde o to, z jakeho pohledu se na to divas.
-
-
-
-
-
-
STi (Modo Team) 19.03.2008 13:14
« Re: Re: Re: Re: 7-10-10
Pleteš dohromady všechny body... proto je to tu rozdělené! Souhlasím,že ve zdejší TOP 10 by neměla být odfláknutá recenze s malým počtem fotek,ale proto Ti také dal XJ za fota i recenzi 10B.Pak je tam kolonka auto a ikdyž je to čistě subjektivní věc každého,jaké auto preferuje,tak většinou platí,že čím dražší,tím lepší (bohužel).A neřikej,že bys Mazdu 2 za M3 (nebo cokoli z toho cos jmenoval) nevyměnil...-
-
Hory 30.03.2008 16:14
« Re: 7-10-10
Ty seš teda dobrej blázen, že bys neměnil M3 za tu svou M2 >:-[]
Asi sou to jen silácký řečičky, protože kdyby někdo fakt přišel s touhle nabídkou, tak neváháš ani pikosekundu, vo tom žádná. Jinak recenze pěkná, vztah ke svýmu vehiclu (to nemyslím špatně, jen přebírám z ang.) máš určitě velikej, to ti nikdo nebere. Fotky parádní. Těžko říct, jestli má být tvá recenze v top 10. Recenze asi jo, ale auto bohužel ne. Je to taková hezčí fabia, a ta přece do top 10 nepatří. :no: Připadá mi, že poslední dobou lidi celkově ztrácej soudnost... 8-s
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 19.03.2008 13:52
běž si to hodit
7 bodů za auto od jednoho spravedlivého uživatele je katastrofa.Ne,to je apokalypsa.Až dojde na mě,vyřešim to radkálně.Už mam nabito... :-|-
-
-
"-- skrytý --" 19.03.2008 14:01
« Re: Re: Re: běž si to hodit
Já vim že každej svoje auto vidí vysoko,proto si ho taky koupil... :-! Ale kdyby každej "musel" dostat jenom desítky,tak by to hodnocení nemuselo bejt.Ale hlavně je to jedno. -
-
"-- skrytý --" 19.03.2008 14:06
« Re: Re: Re: Re: běž si to hodit
njn.Mazda 2 na desítku určitě neni,ale podle mě tu jsou na desítku tak dvě-tři auta z celýho serveru... :-! Každopádně je to pěkný auto s pěknym designem a zřejmě bude spolehlivý,takže na 9 proč ne... >:D Ale já už nehodnotim nic.-
-
majki 19.03.2008 14:10
« Re: Re: Re: Re: Re: běž si to hodit
Jo, mas pravdu, pro me z momentalne dostupnych aut je M2 na osmicku :-), ale uprimne, tesilo a hralo me u srdce, ze tohle maly auticko je tady nad temi vsemi (v CR tak popularnimi a zazitymi) Passaty a Octaviemi f TDicku atp. Jsem jesitny a priznavam, ze tohle mne opravdu u srdce hreje ;-)
-
-
-
-
-
-
Poustnik 20.03.2008 00:38
Tak hele, potřetí jsem tě obodoval, tak to tam snad zůstane.
>:D Už mi napsali z redakce, že se snažili promáznout hodnocení neaktivních aut a já se jim tam nějak připlet. Když hledali moje hodnocení, tak dohledali auta, co jsem hodnotil do února, březen už je v gelu. A že dohledali cca 500 mých hodnocení. To jsem docela dobrej, ne???? :-) -
"-- skrytý --" 23.03.2008 01:28
Asy jdu ...
...s křížkem po funuse jak vydím ale chtěl jsem tě potěšyt Majký [odkaz] -
Marcelino 30.03.2008 17:06
pekna recenzia - 10b ! :-)
Tak gratulujem, dobry vyber... myslim, ze cena by bola to jedine, co by ma odradzalo od kupy v porovnani s mojim Swiftom [odkaz]
...skoda, ze v r.2005 este nebola na trhu ;-)
Recenzia je velmi pekna... davam za 10!!! podobne aj foto - parada :yes:
...inak pozeram, ze mas rovnake "neduhy" - hlucnejsi podvozok a hluk od odletujucich kamienkov ;-)
...hmm, a mas zaujmave sprevodovanie... 145 na 3.ke (Swift 150), ale zrychlenie z 0-100 len za 12,9s (Swift 11s)
...ale zas na 5.ke mas pri 140km/h az 4000,ot , co je inak bezna hodnota (Swift ma len cca 3700,ot. co uz je malo na dlhe a prudke stupania "horskych dialnic")-
majki 30.03.2008 23:40
« Re: pekna recenzia - 10b ! :-)
Cafik. No kupovat auto dva tri roky zpatky, tak Swift je jasna volba ;-) . Som si ho vtedy totalne zamiloval, spokojny by som bol s verziou GL/AC :-) . Len nebola moznost, no.. Swift ma predsa len o nejakeho konika silnejsi ten motor, neviem, ci na patke mam pri 140km/h 4t otacok, ale viem, ze pri 130km/h to na patke toci presne 3.500ot, cize tiez, ked pride dlhsie stupanie, ide tam stvorka a vrrrrn, ide sa dalej >:-[]
-
-
"-- skrytý --" 31.03.2008 09:17
Ahoj Majkíno
Tak jsem přetřel Cupru na zeleno, abych byl in jako ty s dvojkou, dobrý né? >:D >:D -
"-- skrytý --" 31.03.2008 12:59
zelený mazlík
ahoj
taky jsem si pořídila stejné autíčko, stejnou výbavu a barvu
jsem spokojená, jede jako drak, samá pozitiva doposud
vybírala jsem dlouho a nakonec padla ruka na Mazdu 2- vybráno dle mého hlavou i srdcem, zatím mi dělá jen radost-
-
"-- skrytý --" 31.03.2008 14:15
« Re: Re: zelený mazlík
Majkí, Majkí, tak mailík, abys mohl té paní poslat smajlík jo? Neblbni, ta je starší než ty ... tobě je dvacet a jí je jako mýmu tátovi ... >:D >:D -
"-- skrytý --" 31.03.2008 20:14
« Re: Re: zelený mazlík
poslala jsem ti adresu
dneska jsem konečně počítala spotřebu - 6,5 l
doufám, že to časem ještě klesne po prvním servisu-
"-- skrytý --" 31.03.2008 20:16
« Re: Re: Re: zelený mazlík
Tak si mu poslala adresu jo? Zadanýmu Majkínovi jo? A co Frpíček? Tomu jí nepošleš? Brečí tady chudák malej no ... 8-s :-(
-
-
-
-
David Silver 31.03.2008 19:09
opožděně
zdravím Majki, opožděně ti gratuluji k vybrání na homepage auto.cz jako nej recenzi ;-) -
"-- skrytý --" 03.04.2008 07:12
Srovnání
Ahoj. Tak jsem si udělal takový malý srovnávací test tohoto vozu s jinými stejně velikými vozy. Nevím který si vybrat. Srovnatelné ceny při stejné výbavě. Motoricky je na tom Mazda super, ale zdá se mi menší v prostoru zadních sedadel, vysoká hrana nákladového prostoru, nevhodné tlačítko na otvírání 5. dveří, nemožnost výběru nadstandartní výbavy a sluší jí z mého pohledu pouze 2 barvy. Pokud chci Mazdu s palubním PC, tak platím za věci, které jsou v dané výbavě pro mne zbytečné. Tedy platím za něco, co ani nepotřebuji. V tomto ohledu je zase prodejní politika jiných vozů výhodnější. O výkon mi nejde. Jezdím z 80% po městě a blízkém okolí. Nějaké rozluštění by bylo?-
majki 03.04.2008 08:21
« Re: Srovnání
Neuvedl jsi konkurenty ;-) . Nevhodne tlacitko na otevirani kufru? Co je na nem nevhodneho? :-) Me naprosto vyhovuje. Vzadu je mensi v prostoru hlavy, tam proste se 185cm clovek vzprimene neposadi, na druhou stranu mista pro kolena je tam ve srovnani s konkurenty vice. Kufr je prumerny, nikdo nepocita s tim, ze tohle auto bude slouzit jako stehovak (coz na druhou stranu je hlavni zadani vzdy pred navrhem nove Fabie >:D ), nicmene pojme 4x 16" disk (bez pneu), pojme bezne nakup v jednom a pul kosi z Tesca, pojme i veci pro tri lidi na tydenni dovolenou v Tatrach (bez lyzi samozrejme), v tomto ohledu mi to proste vyhovuje. Motorove nema takrka konkurenci (vyrovna, nebo o malinku ji predci pouze Swift). Agilita a podvozek jsou skvele, to auto je fakt radost ridit. Chce si to proste projet. Palubni pocitac mne taky stve, uvadim to i v minusech, tento krok jsem u Mazdy nepochopil, budiz, mozna ve F/L verzi uz to bude diky konkurenci jinak (da se pry ale domontovat dodatecne za cenu 20tkc ;-\ ). Co povazujes za nadstandardni vybavu? Mrkni se na www.mazda.cz do sekce Prislusenstvi. Vsude v recenzich uvadeji, ze neni moznost konfigurace, ano, nektere prvky zvolit opravdu nejde, druhe je ale mozno dokoupit jako prislusenstvi (mlhovky, loketka atp., pokud clovek na prodejce zatlaci, tak se daji nechat domontovat i jine veci do nizsich vybavch, napr. DSC apod., chce to mit stesti na prodejce a umet jednat. Prodejni politika japonskych automobilek je jasna: aby mela jakz takz konkurencni schopnost dodavek nekterych vozu, drzi hodne konfiguraci na sklade v Antverpach, odkud pak dodavky auta trvaji cca. mesic. Kdyby si mel kazdy clovek kazdou Mazdu konfigurovat, cekaci doby by byly 4-5ti nasobne, protoze se vse vyrabi v Japonsku a do Evropy se to dovazi lodemi. Co se barev tyce, mas pravdu, ale posledni dobou zjistuji, ze ji slusi nejmene 7 barev ;-) (cerna, antracitova, arkticka bila, arkticka modra, modra, cervena a zelena). -
majki 03.04.2008 10:40
« Re: Srovnání
Nebo to reknu jeste jinak. Byt Swift o neco malo vetsi, je asi jejim nejvetsim konkuretem co se tyce motoru, jizdnich vlastnosti apod. Nicmene je ale Swift mensi, kratsi, atp. Projel jsem tech aut dost. Srovnatelny prostor uvnitr, srovnatelny podvozek a libivy design ma Corsa, navic ma skvele reseny zavazadelnik. Jenze se mi nelibi odporny stredovy panel a motory taky nic moc ;-\ . Yaris se mi nelibi ani zvenku, ani zevnitr, dost lidi si stezuje na neprivetive razeni rychlosti, mista pro kolena vzadu toho taky moc nepobrala, podvozek je mekci, ale stale v norme. Grande Punto ma podvozek z Corsy, interier i exterier libivy, ale zase ty motory... Fabia, co k tomu rict, nelibi se mi zvenku, nelibi se mi uvnitr, motory nic moc (kdyz vemu ty zakladnejsi v normalni cenove hladine), cenove je Fabia o skoro 60tkc vyse na Mazda ve srovnatelne vybave a po zkusenostech s predchozi generaci nechci byt az tak velky kamos se servismany. Ibiza, Getz, Polo, Jazz, C3, Fiesta..to jsou vybehovky, ktere budou brzy nahrazeny novymi modely, Colt je spise miniMPV. P207 je s 1.4 8v hodne tezkotonazni, mekci podvozek, interierove slabe, exterierove pekne, nicmene zkus si zavrit dvere...to je plechove prasknuti, kdezto u M2 je to jen takove vzdusne "klap" :). Jedine, co jsem neprojizdel, je Clio, ale to se mi nelibi ani zvenku, ani zevnitr, tim to u me haslo. Snad jsem na zadneho dalsiho konkurenta nezapomnel, je jich v dnesnim automobilovem svete fakt hodne :-) .-
MiKy* 03.04.2008 16:09
« Re: Re: Srovnání
Pěkné zhodnocení. A jde taky o to, co vlastník u auta dokáže ignorovat. Žádné není totiž dokonale "ušito" pro jeho potřeby. S tím tlačítkem otevírání kufru mne taky Mazda dostala. Žádný slast pro "prstíček" při provozu v břečce, mrholení a jiných "záludností". A když Mazdu, tak asi ve výbavě TE a výše.-
majki 03.04.2008 16:24
« Re: Re: Re: Srovnání
Tak tak, je to o prioritach a nektere veci clovek musi zkousnout - ja treba dost tezce zkousavam chybejici palubni PC ;-\ . Prstik si clovek trochu uspini, ale ne tak, ze by to papirovym kapesnikem neutrel (nebo spinu smaznes taky utrenim o druhy prst...tlak na to tlacitko je potreba vyvinout minimalni), na druhou stranu o to mensi je potreba svihnuti, aby se pate dvere zavrely (coz u Focusu II combi se mi jeste nepodarilo svihnout tak, aby se zavrely, vzdy jsem musel jeste dotlacit k dosednuti prsty, takze jsem se zaprasil jeste vic, nez o male tlacitko u M2 >:-[] - nehlede na to, ze Focusovo tlacitko vedle svetla RZtky je spinave imrvere taky). A ano, pokud chce clovek jakous takous vybavu, tak TE a vyse je nejlepsi volba a nejspis bych asi pri uvazovani, ze za to dam kolem 380tkc se priklonil k TE Plus, protoze ten palubak, mlhovky, cd menic, zadni el. okna, automaticke sterace, 16" alucka za tech 28tkc navic za to stoji. Ja byl rozpoctem kvuli splatkam krapet svazan, mlhovky jsem si nechal instalovat dodatecne, ALUcka koupim casem, az sjezdim aktualni letni TOYO pneu.
-
-
-
-
Poustnik 16.04.2008 18:54
Á....teprve teď jsem zaznamenal, že máš štemplík nejlepší recenze,
tak gratuluji, majki!!! Ať ti jezdí do roztrhání! /Ne chodců, nebo veverek, prostě dlouho..... :-)/ Hoj! -
Novic (Porsche team/GT-R team) 25.04.2008 16:37
SRAZ
Ahoj podivej se prosim do focusmanova diskuze,ma ford focus diky ;-) -
-
Poustnik 03.05.2008 15:32
Vidíš to, stačilo přesvědčit Frpovu ženu,
že by se jí Frpe měl víc věnovat...a rázem jsi zpět v top ten!!!! >:D -
-
-
"-- skrytý --" 20.05.2008 11:01
promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla
tak mám lehce pomačkaný blatník a prasklý kryt světla a oprava prý předpokládaná 30 tisíc a víc jak týden ???!!!!
- dělají si snad srandu?
Změním zaměstnání a jdu dělat automechanika-
majki 20.05.2008 12:52
« Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla
Smarja co kdo s tim delal? Te nekdo naboril nebo ty? :*) :'-(
Otazkou je, jak moc je co promackle, tzn. pujde to vyklepat nebo rovnou novy. Lak stoji dost penez ;-\ , kryt svetla se neresi, meni se myslim rovnou cele svetlo (to uz ale bylo i na Puntu z r. 2000), prace mechanika podle servisu cca. 400 (Mazda Breclav)-600(Mazda Praha),-/hod bez DPH. Achichjo :-(-
"-- skrytý --" 20.05.2008 20:48
« Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla
promačkle lehce, vyklepe se se a přelakuje, kryt světla se vymění, ...
naražený do vrat- chyba na mé sraně
minim. škoda-
majki 20.05.2008 22:01
« Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla
V takovem pripade je odhadovana cena 30tkc naprosto silena. Vyklepani, kytovani, zbrouseni, zahlazeni a nastrikani do 10tkc, kryt svetla odhaduji max. na 2tkc, prace technika max 2tkc, takze si myslim, ze do 15tkc se musis vlezt urcite.
Jen pro zajimavost, kde to bude servisovano? (jen doufam, ze ne Autopalace >:-[] )-
"-- skrytý --" 21.05.2008 07:26
« Re: Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla
AB Auto brno-
-
"-- skrytý --" 21.05.2008 08:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla
dik
až budu platit tak řeknu konečnou cenu
prý budou stříkat i kus nárazníku ? ! - ale nic mu není !! po umytí je čistý a bez závad
byla na něm barva ze vrat
jestli máš typ na servisování ( pro příště) v okolí Brna tak budu ráda
-
-
"-- skrytý --" 21.05.2008 09:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla
jsem z Brna, ale nakonec pokud bude velký rozdíl v cenách tak budu jezdit jinam-
majki 21.05.2008 09:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla
Az budes mit v ruce fakturu a vse bude v cajku, tak si zkus jen tak z legrace zavolat do te Breclavi a zeptat se jich, na kolik to vidi oni (pritom ale nerikej, ze uz to mas opravene a zes nekde v Brne platila tolik a tolik, jen te zajima jejich priblizny odhad ;-) ) -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ZiP2150 23.05.2008 11:39
OFICIÁLNY ZRAZ MOJE AUTO ! ! ! !
Páni, poďte... aj súdruhovia z diskusie... poďte sa registrovať ak môžete.
Ďakujem. -
Hory 25.05.2008 01:02
AUTO TISÍCILETÍ!!!
"...pojme i veci pro tri lidi na tydenni dovolenou v Tatrach (bez lyzi samozrejme), v tomto ohledu mi to proste vyhovuje."
Určitě jo, ale bez těch 3 lidí, nebo i s nima, ale to si pak každej bere akorát pastu, kartáček na zuby a roličku hajzlpapíru, protože jinak ve 3 na tejden i s věcma do takhle malýho auta? To nemyslíš vážně, viď? Nebo že byste tam měli jen jedny spodky a jedny ponožky...
Vůbec mi připadá, že tohle auto přeceňuješ, tvoje storka s paní na dálnici, malej modýlek za 150, bujará oslava titulu auta roku, hmm, to zavání fetišismem... Ale možná by ses chytil v marketingovým oddělení mazdy, moh´ by si jí "nevtíravým" způsobem prezentovat, jako to děláš tady... :no:
Vsadím se, že kdyby si měl favorita, tak si s ním tady taky takhle ulítáváš... Ale na ještěrku jistě nemá! Na tu nemá nic, bo MAZDA 2 JE AUTEM TISÍCILETÍ!!! ;-\-
majki 25.05.2008 15:40
« Re: AUTO TISÍCILETÍ!!!
Ma vubec cenu reagovat na takovyto prispevek? Proc jsem tam asi psal bez lyzi? Protoze jsme tam jeli na tury a ne lyzovacky. A to, ze nekdo s sebou asi musi tahat pul baraku, tak potom na to potrebuje auto jako je Caliber, ze? Minuly rok jsme absolvovali ve dvou dospelych a jednom decku tydenni Chorvatsko ve tridverovem Puntu Sporting a opravdu jsme se necitili omezeni absenci spodniho pradla. Netrpis tak nahodou jedinecnym ceskym syndromem chaluparstvi, s kterym souvisi honba za objemem kufru auta? Na ukor vseho ostatniho? :-!
Co ma story s pani na dalnici a modylkem spolecneho s precenovanim auta?
S favoritem jsem jezdil tri roky a na cesty do vinohradu slouzi dodnes.
Mazda2 neni autem tisicileti, mas asi bujarou fantazii, vid? Neni dokonala, neni nejlepsi (co v dnesni konkurenci je, ze? NIC), ale na me potreby mi naprosto dostacuje. A je zajimave, ze velke mnozstvi automobilovych novinaru to vidi naprosto stejne :-| .-
-
-
-
majki 27.05.2008 08:58
« Re: Re: AUTO TISÍCILETÍ!!!
Ja nechapu, co porad mas s nadautem. Nemas nejakou nemoc, co ti tvori tvou vnitrni fantazii? Bez se posadit do sveho Dodge a bez brazdit ceske silnice a nezabyvej se tady nejakym mikroautickem od sikmookejch, hm? Nebo nemas snad nic lepsiho na praci, nez tady hloupe rypat? :no:
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 26.05.2008 21:10
Zoom Zoom Jesterka
Majki velmi pekna recenzia a este chcem takto oficialne podakovat za pomoc a rady pri vybere. Pre ostatnych Dvojka bola vo vybere, bohuzial suboj nevyhrala, ale v mojom rebricku je na 1 pozicii v danej kategorii. V ostatnych kategoriach sa iba meni cislo na nazvom Mazda :). -
Ronnyp (RSKa) 06.06.2008 13:31
otazecka
ahoj chtel bych se te zeptat kdyz jsi dodelaval mlhovky byly tam kable nebo jsi je musel roztahnout???-
majki 06.06.2008 13:52
« Re: otazecka
Nefim, delali to v servise, byla to soucast koupe noveho auta (tzn. objednaval jsem to s objednavkou celeho auta, jen mlhovky dorazily pozdeji nez auto). Ale Mazda obvykle mela vsecko natahane a clovek pak, pokud neco dokoupil, tak jen pripojil (tak to aspon bylo u me byvale 626), jak je to ted, netusim :-|
-
-
"-- skrytý --" 10.06.2008 21:23
Ahoja
Tak co je novýho tam v Karviné? Línej kluk, jménem Majkí, láká cholky na svý dvojky od Mazdy ... :-) -
"-- skrytý --" 31.07.2008 19:56
tukanec
ja bi som ten tukanec ani neriesil skoda penazi saq behom roka ho hadam poriadne pokrstis taq potom sa to vimeni .........ne? >:-[] -
skejpa 14.10.2008 00:48
pekne
za me by si dostal 10 ale starou sestku sem smazal a nemuzu uz hodnotit :-)
jen bych chtel rict svuj nazor na barvu :-) vzhledem k tomu ze moje znama ma cervenou variantu dvojky 1.3 (63KW) musim rict, ze ta cervena na dvojku sedne nejlepe a na 100% nezavani zadnou ruzovou. zadni svetla v te cervene barve vypadaji dokonale. Ale to je vec vkusu :-)
jinak jede fakt fantasticky. byl sem s ni o prazdninach 2x v praze a je to lahoda. krasne jede a i ve 150 a vic ma ochotu zrychlovat. a ten volant... no to je pohadka... nova dvojka se vazne povedla. rekl bych ze je to ted nejlepsi male auto...-
majki 14.10.2008 23:24
« Re: pekne
Ahoj Skejpo :-) . Kdyby byla cervena v metle, beru ji hned. Zel v metle neni a vzhledem k tomu, ze tohle auto planuju na dele nez tri, ctyri roky (pro sebe tak na 6, pak pujde dal do rodiny), chci, aby ta barva vypadala slusne i za tech nekolik let, coz se, ruku na srdce, o zakladovce (rozumej, ne metla a ne mica) rict neda (staci se podivat na sestky prvni generace, jak vypada cerny obyc. lak, cerveny apod. - nic moc, celkem vybledly, vysisovany, pri nalesteni velmi znatelne jemne skrabance atd., tohle vse metaliza skryje...samozrejme plati, pokud auto nebylo peclive garazovano). Je to nejlepsi male auto co se tyce rizeni, ridit ji, to je proste radost, je to opravdu takove to zoom-zoom, ktere Mazda propaguje. Dvojka neoslni kdovijakym zavazadelnikem ci mistem nad hlavou na zadnich sedadlech, ale o tom to auto prece neni, na to tu jsou jini, s kteryma si ale na druhou stranu tu jizdu tak neuzijete, ze :-)-
-
majki 15.10.2008 08:54
« Re: Re: Re: pekne
Mno tak ted nevim, jestli myslis tu zakladni cervenou (kterou mam ve fotogalerii) nebo tu vinove cervenou metalizu, ktera je v testu na auto.cz - [odkaz] :-) . Proti gustu, zadny disputat :-) , sto lidi, sto chuti, jinak bychom tu jezdili ve stejnych autech se stejnou barvou....hehe. No rad bych se mylil v kvalite zakladnich barev, ale az cas ukaze, mozna ze se zlepsili, byl bych za to rad :-)-
-
-
-
-
Poustnik 15.10.2008 12:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne
Podle mě se majkimu ta červenánelíbí, protože je to taková červená pastelka a ne rudá....tím to bude....Já ji taky viděl a taky přemýšlím, jestli se mi líbí, nebo nelíbí...Kdybysme ji chtěli koupit, tak o barvě nenápadně nechám rozhodnout ženu a je to!!!! >:D jinak ty zelené jsou ve Vídni k vidění, červenou jsem tady ještě neviděl....ale ta zase parkuje v Praze mým rodičům před domem..../není jejich..../
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
OS 02.01.2009 11:06
skrabanec
koukam ze tam mas vyfocenej skrabanec v narazniku od kamene:( bohuzel to je bezna vec na ceskych zaprasenych silnicich:( ja to radeji neresim jinak bych nemohl ani jezdit! -
"-- skrytý --" 09.07.2009 11:15
Přívěsek Mazdička
Ahojky!Chtěla bych se tě jen zeptat kde jsi sehnal ten přívěsek mazdičky.Můj přítel jí má taky a tento přívěsek by ho určitě potěšil.Díkec za odpověď!Ale jinak mazdička suuuper auto..hlavně vzhledově...plostě takovej Shrek.. >:D -
acALIEN 15.07.2009 14:27
Podvozek
Aby to nejelo dobre v utazenejch zatackach, kdyz to ma odvozek z Corsy :yes: ;-) . -
HELIUM 09.08.2009 12:53
Jak vypada krivka vykonu a momentu ?
Jak vypada krivka vykonu a momentu ?
jak pro 63 a 55 Kw
Jen pro zajimavost, na netu jsem to nikde zatim nenasel.
-
"-- skrytý --" 12.08.2009 17:35
Garancni prohlidka
Ahoj, mohu-li se ptat, kolik te stala 1. garancni prohlidka (12 mesicu)? Jedu za 14 dni do Roudnice nad Labem, tak me zajima, jestli me nebudou chtit oskubat. Diky. -
the_white 21.10.2009 18:00
upravy
Tie upravy sa ti naozaj velmi podarili, a pekne vidiet aj znizenie podvozku ktore si 2ka doslova pytala :-) Vyborne odvedena praca... Rad vidim ked clovek zboznuje svoje auto :yes:
Lizinka moze byt hrda na svoju zelenu sesternicu jak jej to slusi ;-) -
MazdaGE 30.11.2009 16:56
Budeš s tím jezdit do Autolarosu nebo jinam???
Budeš s tím jezdit do Autolarosu nebo jinam??? Pokud nechceš vyhazovat zbytečně peníze koukni na www.mazdaclub.cz tam se dozvíš jak na tom jsou Ostravské mazda servisy.-
majki 01.12.2009 08:37
« Re: Budeš s tím jezdit do Autolarosu nebo jinam???
Ahoj. Ano, jezdim do Autolarosu, uz osm let, jen neodkladne veci resim tady v Praze u Duby. Nicmene, jsem ted dost na vazkach, 8 let v Autolarosu s nicim problem, kdyz bylo treba, ochotne pomohli, odvedli vzdy spickovou praci (jeste i na stare M626 GD), ale tahle posledni garancka byla jak zly sen. Pripravuju update, takze se pak o tom rozepisu...nicmene, asi me to neodradi, jedna spatna zkusenost vs. 20 pozitivnich... :-|
-
-
FRPE 02.12.2009 22:27
Majki
jdu tě taky pozdravit ani jsem si nevšiml, že jsi tu. Promiň.
Ahoj chlape, jak se daří? ;-) -
riderhenry 11.12.2009 05:51
nalepka "Italie"
Nemuzu si pomoct, ale kdyz jsem to videl, tak jsem malem spadl ze zidle. Proc to tam mas? Vzdyt je to japonske auto! :-) Kazdopadne auto krasne, jake jsi pouzil pruziny na to snizeni? Nebo to jsou komplet stavitelne tlumice? -
"-- skrytý --" 27.08.2010 07:26
Mazda 2
Ahoj,
chtěla bych si koupit Mazdu2. Jen jak jsem četla recenze, tak si ji moc nepochvalují, nevím, ale myslím si, že to bude tím, že se kdysi vyráběla ve Španělsku. Máte prosím někdo zkušenosti s Japonskou Mazdou2? Co se týče poruchovosti apod. Dík-
majki 31.08.2010 14:23
« Re: Mazda 2
Ahoj. Ve Spanelsku se vyrabela predchozi generace Mazdy2 (2002-7/2007). Aktualni generace se vyrabi uz zase v Japonsku. Nicmene, s poruchovosti u prvni generace to nebylo vubec tragicke, tezko by se ve statistikach spolehlivosti dostala Mazda2 na druhe misto (viz napr. zde: [odkaz] ).
Co se tyce aktualni M2, vyznamnou poruchovosti netrpi, co vim ze zahranicnich (prevazne anglickych) for, tak se muze objevit problem s vrzajicimi zadnimi tlumici (resi servis v ramci zaruky, nicmene nejde o nejakou zavaznou vadu, proste to jen vrze, na funkci tlumicu to nema vliv), hlucny ventilator (to uz by melo byt ale u vozu vyrobenych od konce r. 2008 vyreseno zmenou pri vyrobe) - opet vyresi servis v zaruce, no a nakonec z UK reportuji spatne fungujici centralni zamykani. Ale toto se zda byt pouze nejaka exoticka zavada aut pro UK (tzn. pravostranne rizeni). Nikdo z CR/SK ani na Nemeckych a Rakouskych forech se o necem takovem nezminuje. Tot asi vse z tech castych "zavad". Nicmene, pokud uvazujes o koupi noveho vozu, pockal bych si na faceliftovanou verzi, ktera by mela na nas trh dorazit pred Vanocemi. Mela by mit vetsinu techto much vychytanych, navic prijde s upravenym prednim naraznikem a par zmenami v interieru :-) . Pokud mas dalsi dotazy, ptej se :yes:
-
-
RetroGT 12.08.2011 00:23
Kontrolka světel
Chci se zeptat má Mazda 2 kontrolku zapnutých obrysovek?Některá auta to nemají tak by mě zajímalo jestli Mazda taky...-
-
-
majki 17.08.2011 08:57
« Re: Re: Re: Kontrolka světel
Co se poruch tyce, nejvaznejsi asi byl roztaveny konektor predniho leveho svetlometu (ten, ktery pripojis na zarovku). Nicmene to bylo bez problemu opraveno v zaruce. Jinak zavady snad zadne jine, snad jen, ze zacala drncat palubka, to ale take vyresili v ramci zaruky (v tovarne blbe utahli sroubky). Jina spokojenost a neskutecna radost to auto ridit stale pretrvava. Co se spotreby tyce, ta se zlepsila, muzes kouknout sem [odkaz] . Nejezdim jako duchodce, jezdim pro radost a za volantem si uzivam, takze si myslim, ze klidna noha by to zvladla jeste mnohem lepe >:-[] . Nicmene, uprimne zde rikam, ze spotreba neni na dnesni japonske motory (1.3 od Toyoty) nic svetoborneho a Mazda by mela trochu zapracovat (coz taky snad udelala, nova 1.3 SkyG, aspon podle datasheetu, co jsem videl, vypada vice nez slibne).-
-
-
-
majki 18.08.2011 22:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kontrolka světel
No je to uz vic jak rok, co se to stalo, od te doby co se tyce techniky atp. nic. Jenom nas postihly kroupy, neni to tak otresne jako tehda co potkalo lidi na Chodove, ale dulky tam jsou...takze ted premyslim, jestli to ma cenu vubec resit nebo na to kaslat...
-
-
-
-
-
-
-
-
protege 02.04.2013 21:19
palec nahoru
dnes jsem strávil hodinu čtením recenze, diskuze a prohlížením fotek a recenze i fotky opravdu skvělé - auto taky - mazdy mám v krvi a jen tak mě to nepustí, všimnu si každé co někde jede nebo parkuje a jsem rád, že jich není po ulicích tisíce a jen tak nám nezevšední ;-) I když samozřejmě nadruhou stranu chceme aby se dobře prodávaly a Mazdě se dařilo :-)