Volkswagen Golf (2018)
28.2.2021K výběru ------------ Následovníka svého relativně obyčejného Golfu 6 1.4 TSI DSG Highline jsem vybíral hodně dlouho. Asi i proto, že jsem se…
Volkswagen Golf (maca02)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Aspon 01.03. 10:01
Světla
Těší mě spokojenost se světly, strávil jsem s jejich vývojem 2 roky pracovního života, tak snad budou svítit ke spokojenosti. Jen pro info, jejich vývoj i výroba probíhala v ČR :-)-
maca02 01.03. 12:21
« Re: Světla
Hm, tak to dobrá práce, díky! :-)
Vzal jsem je tady do lesa a spadla mi brada - svítí fakt dobře a co je neméně důležité je, že fungujou co se týče všech těch senzorů a natáčení. Aby to svítilo líp, musel bych nejspíš jít o třídu výš a přitlačit tak milion za nějaký Matrixy u Audi či BMW 5er a nebo 3er + lasery.
-
-
Verny_2013 01.03. 15:30
suché DSG
Chci se zeptat, jak jsi byl spokojen s projevem "suchého" DSG u předchozího auta - myslím projev, cukání podtáčení, opravy? A přidej fotky ať můžu slušně ohodnotit.-
maca02 01.03. 15:49
« Re: suché DSG
Na DQ200 jsem opravoval spojky ve 40k km a mechatroniku asi v 90 (už se nepamatuju přesně). Jednou mi v tom měnili olej, někdy tuším okolo 70k km, byla na to tenkrát nějaká akce.
Mechatroniku už jsem platil ze svého, zbytek šel ale za VW.
Jezdil jsem mimo město, takže u mýho relativně bez problémů. Při popojíždění bylo ale znát únava toho stroje po důkladném zahřání motoru a převodů. Pak to cukalo víc a chtělo to citlivou nohu na plynu a rozjíždět se určitým způsobem, pokud šlo o to popojíždět opravdu jen v kolonách o 4 m. Zvládal jsem to dobře, ale měničový automat to nikdy nebyl (jistěže).
Převodovka nikdy necukala, pokud jsem dal tak řekněme 25-40 % plynu při rozjezdu a nebo plnej kotel.
I rozjíždění v kopečkách v nákupákách se dá naučit, chce to trochu cviku a určitou míru plynu tak, aby se to rozjelo a ještě neprohráblo. Většinou lidi zazmatkujou a dávaj plynu moc a je to daný většinou i tím (čistě hádám), že s takovými prudkými výjezdy se nesetkáváme nikdo moc často tak to pak v pudu sebezáchovy prošlapáváme víc a ono to pak prohrábne. Pro mě je to spíš sranda, pro někoho spíš trapný moment. Osobně jsem to nikdy moc neřešil.
Měl jsem tu čest se svézt s novým 1.5 TSI + DQ200 a ta převodovka byla dál - byla prostě plynulejší. Auto mělo 40k km a část těch mých problémů tam prostě nebyla. Těžko říct, jestli to bylo jen nájezdem, ale tvrdilo se, že údajně bylo víc updatů hw spojek a že poslední verze jsou lepší. Po mojí zkušenosti bych přisvědčil a uvěřil tomu. Na druhou stranu jsem zase jel se studeným autem ...
-
-
-
maca02 16.04. 21:30
« Re: letní pneu
Já zase na tichou jízdu dám, takže do Dunlopek klidně půjdu, nenašel jsem parametrově nikde tišší gumu. A já zrovna teda nejsem tak moc na to "co patří a co nepatří" na ostrého Golfa. Mně ten hluk dost obtěžuje. Díky v každým případě za potvrzení.
Mimochodem ta Fulda je za dost zajímavou cenu!-
Aspon 17.04. 09:56
« Re: Re: letní pneu
Tak na štítku je uvedená venkovní hlučnost, ale hlučnost v autě může být jiná. Jinak ty Fuldy jsou vyráběné stejným koncernem Goodyear / Dunlop a pokud hledá člověk opravdu primárně tiché a pohodlné pneu, které i dobře drží, tak jsem nenašel zatím vhodnější. Sám je mám v plánu kupovat na Avensise.
-
-
Sám by som teraz silne zvažoval, či kúpiť osmičku, ako píšeš v mnohých ohľadoch je to krok späť a jediné, čo by som bral, je Clubsport (300 koní a ostrejšie naladenie), alebo Rko (320k a sofistikovaná štvorkolka). Aj to by som asi počkal na facelift, či nespravia niečo s tým infotainmentom. Ale zase tie ceny, keď to porovnám s cenami GTI 7, tak je to dramaticky drahšie a pomaly sa nedá hovoriť o "ľudovom vozidle".
Tak nech jazdí a robí radosť. :-)