Recenze

mabarcz (muž 48 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Chevrolet Camaro

9.71 Uživatelé

Hodnoceno: 21× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Chevrolet Camaro, foto 1 Chevrolet Camaro, foto 2 Chevrolet Camaro, foto 3 Chevrolet Camaro, foto 4 Chevrolet Camaro, foto 5 Chevrolet Camaro, foto 6 Chevrolet Camaro, foto 7 Chevrolet Camaro, foto 8
Chevrolet Camaro, foto 9 Chevrolet Camaro, foto 10 Chevrolet Camaro, foto 11 Chevrolet Camaro, foto 12 Chevrolet Camaro, foto 13 Chevrolet Camaro, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta no... každé ráno mu říkám... nazdar chlape Rok výroby 2012 Koupeno nové najeto [km]:8600 palivo: benzin počet válců: 8 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 6162 výkon [kW]: 298 kroutící moment [Nm]: 556 zrychlení 0-100 km/h [s]: 5.4 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 20 zavazadlový prostor [l]: 384 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 15

Popis vozu

Tak tohle auto bylo mým snem už od filmu Transformers. Už tenkrát, tuším, že se psal rok 2007, jsem si v kině říkal... ty kráso... co je to za bourák. Až doma jsem si našel, že se jedná o camaro a hned jsem věděl... tohle auto chci. Ale nejsem příznivcem dovozů, už jen kvůli záruce a vyřizování reklamací... takže jsem si musel počkat až do roku 2012, kdy se camaro začalo dovážet do Evropy. Auto má kvůli evropskému trhu pár modifikací, aby údajně odpovídalo požadavkům evropských zákazníků. Takže se něco udělalo s motorem, podvozkem a já nevím co ještě. Rozdíl nemohu posoudit, protože jsem nikdy camaro určené pro americký trh neřídil. Změnou prošel design zadních světel, pro Evropu LED. Nejdřív se mi vůbec nelíbila, ale teď, když vedle sebe obě auta postavím (na fotu), nová světla se mi líbí mnohem víc. Co se opravdu nepovedlo, jsou změněná zpětná zrcátka, která kvůli evropským předpisům narostla do obřích rozměrů. Na německém internetovém fóru se jim říká "Dumbo Ohren"... sloní uši. Sice v nich všechno krásně vidíte, jsou v nich integrované blinkry a automaticky se zatmavují, ale dle mého názoru to dost ubralo na celkovém designu. Ale to je pouze otázkou vkusu.

Silné stránky

Silnou stránkou je bezesporu nevšední design. Tohle auto potkáte na silnici opravdu zřídka a všude kam přijedete, budete středem pozornosti. Několikrát se mi stalo, že se v centru Prahy vracím k autu a auto obalený lidma, pozujou a fotěj se u něj. Každý vás osloví a chce si hned o autu povídat. Je to příjemnej pocit. To je to, co je vidět z venku. Pro mě osobně je ale mnohem intenzivnější pocit, když nastartuju motor. To nádherný brumlání, co se ozve. Ten zvuk při zrychlení, ten pocit z jízdy, to je něco, co se špatně popisuje. To člověk musí zažít. Jedině co mě mrzí, auto neřve tolik jako americká verze. A to opět díky úpravám pro evropský trh. V manuální verzi to ještě jde, ale pokud si koupíte automat jako já, možná budete zvukem zklamáni.

Slabé stránky

Slabé stránky. No je to amerika... takže podle mne nebude kvalita zpracování na takové úrovni jako u evropských aut. Ale to uvidím až postupem času. Co už ale teď vidím, je odfláknutý lak. Nejsem jediný, kdo má drobné vady na laku už z výroby. Skoro nulová ochrana podvozku proti korozi, takže jako první na seznamu byla aplikace postřiku proti korozi na celý podvozek. Co se mi nelíbí, když otevřu kapotu motoru, kouknu dolů a vidím silnici. Opět nulová ochrana. Za kolem vidím hadičky... opět to samé. Nezbuzuje to moc důvěru. Ale když to viděl můj známej, ten byl naopak v transu. Když otevřel motor, jeho slova byla.. "ty v**e, to je bomba. Prostě amerika, vidíš skrz až na silnici... ne ty evropský sra**ky". Asi záleží jak se k tomu kdo postaví. :-) Auto by mohlo být rozhodně lehčí. 1844 kg není zrovna málo. Co je ovšem velkým problémem, je parkování. S tímhle autem se nevejdete všude. Při podélném parkování potřebujete při jeho délce skoro pěti metrů opravdu hodně místa. Ani zajíždění do našich garáží není při šířce skoro dva metry moc příjemné. Další slabinou, pokud se to tak dá říct, je spotřeba. Já jí neřeším, s tím jsem to auto kupoval.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Poruchy zatím dvě. Cca po 4000 km se při rychlosti od 140km/h začal objevovat zvláštní zvuk z přední části přístrojové desky. Předvedeno v servisu, uvolněná vnější lišta mezi sklem a stěračem. Upevněno, zvuk pryč. Automobil má senzor tlaku v pneumatikách, který dělal problémy od začátku. Neustále vypadával senzor zadního levého kola. Objednán nový senzor, problém pořád stejný. Prohozena zadní kola, opět vypadává zadní levý senzor. Auto na týden v servisu, problém objeven. Na vině je řídící modul celého zařízení. Objednán v Americe, doba dodání cca 14 dní. Modul vyměněn, od té doby zatím klid. Všechno v rámci záruky, která je na automobil 3 roky nebo 100 tisíc km.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

No, moje zkušenost v Čechách byla úplně stejná jako tenkrát při koupi Crossfira. S kamarádem jsme zajeli do autorizovaného prodejce Camara a chtěl jsem si domluvit testovací jízdu. Na dvoře stál jeden zaprášený kousek, ještě k tomu amerika, šesti válec v látce. Chtěl jsem si projet auto, které si chci koupit, ne které je zrovna na dvoře. Přístup prodejce... viděl dva kluky, kteří si chtěj jenom projet camaro, ochota nulová. Až když jsem ho dotáhl k mému stávajícímu autu (chrysler crossfire) a začal mluvit o prodeji na protiúčet, najednou se mohl přetrhnout. Asi má už nějakou zkušenost, že si lidi to auto jenom chtěli projet a zájem o koupi nulový, ale i tak to nedělá dobrý dojem. Rád bych auto koupil v Čechách, ale když mi oznámil, že za Crossfira mi dá maximálně 165 - 180 tisíc a nulovou slevu na camaro, padlo moje rozhodnutí na prodejce v Německu. Tam jsem dostal za crossfira 250 tisíc a skoro 150 tisíc slevu na camaro.
To co popíšu teď není špatná zkušenost s prodejcem, ale s Chevroletem obecně. Auto objednáno v prosinci 2011, termín dodání březen 2012. Objednal jsem si auto v automatu, šedivé barvě, černé pruhy, světlé sedačky a střešní okno. Už koncem ledna mi volá prodejce, že má Chevrolet DE velké problémy dodržet slibované termíny dodání a termín byl posunut na květen 2012. Ok, není problém, nějakou dobu to přes ten oceán trvá. :-) Jenže když mi ani v květnu nebyl nikdo schopen sdělit, kdy půjde moje auto do výroby, chtěl jsem odstoupit od smlouvy. Koncem května mi volá můj prodejce, omlouvá se, samozřejmě mám právo odstoupit od smlouvy, samozřejmě bez sankce, samozřejmě dostanu odškodné a dohodnutá suma za crossfira zůstává v platnosti (toho jsem jim mimochodem odevzdal už v únoru a už v únoru ho prodali). Ale jak teď bohužel zjistil, u mého vozidla je status "back order", což znamená, že se také může stát, že auto obdržím až v dubnu 2013. Ale že by to byl nový model s rádiem s dotykovým displejem a pár novinkama. Ale komu se chce čekat rok a půl na auto, že? Tak nějak jsem byl na tu situaci z německého internetového fóra připraven, kluci tam čekali na auto 8 - 9 měsíců. Problémem bylo, že bylo pro Evropu určeno pouze tisíc kusů kupé a tisíc kusů cabrio a celý segment byl během dvou měsíců vyprodán. Prodejci jsem sdělil, že trvám na odstoupení od smlouvy. Ten to naprosto chápal, moc se omlouval a řekl mi ať se u něj zastavím, že tam má předobjednávkové auto, sice úplně jiné než jsem si původně objednal, ale ať se stavím, kouknu na něj a třeba se mi bude líbit. Tak jsem tam zajel a čekala tam na mě tahle nádherná 45th edice Camara. Krásná černá, ale já už černou nikdy nechtěl. Moje první auto byla škoda octavia Laurin a Klement v černé, nádherná barva, ale tak nepraktická. Každej škrábanec byl vidět, s autem jsem vyjel z myčky a odpoledne jsem ho mohl mýt znovu. Řekl jsem, že si nechám přes víkend čas na rozmyšlenou a jel jsem si projet BMW Z4. Co mám říkat, auto pěkný, ale najednou jsem se přistihl, že se při řízení nudím. Tak si tak jedu, přemýšlím co teda... camaro - emoce, krásný auto nebo rozumná koupě - BMW - kvalita, servis hned za rohem... a kouknu do zpětnýho zrcátka a co to nejede za mnou... Camaro. Rozbušilo se mi srdce a v tu chvíli jsem věděl, že tím autem musí být Camaro. Tak ho teď mám. :-)

 


Další vozy Chevrolet Camaro



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
6
náhradní díly
9
výkon motoru
10
spotřeba
4
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…