Chevrolet Camaro (1987)
25.7.2011Základní informace Chevrolet Camaro 3rd. generace. Model RS s motorem 5.7TPI, V8, automatická převodovka TH700R4 overdrive Výroba: 1982 - 1992…
Chevrolet Camaro (JirkaS)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Fešák 25.07.2011 16:48 kuko
- Díky 25.07.2011 19:20 JirkaS
- Zajímavá recenze 25.07.2011 21:25 911
- Auto i recenze : 25.07.2011 21:30 samael
- motor 26.07.2011 08:59 bicak77
- Konečne 26.07.2011 17:21 erbe
- Podpis klíčem 27.07.2011 00:02 kernel
- BTW proč Mrkev? 27.07.2011 09:26 Stejsn
- Nádhera, tohle by byl... 27.07.2011 17:26 Stefič
- Pekna klasika 27.07.2011 23:34 lotus-esprit.cz
-
Neustálé zvyšování výkonu 02.08.2011 13:58
element5
- Re: Neustálé zvyšování výkonu 02.08.2011 20:42 JirkaS
- Re: Neustálé zvyšování výkonu 02.08.2011 21:06 lotus-esprit.cz
- jo ! 12.08.2011 07:37 salazar
- Koukám, 26.09.2011 18:59 element5
- prodej 26.12.2011 23:15 jelis
- výfuky ve tvaru loga Chevy... 19.03.2013 23:27 roox
- Bomba kára 04.09.2014 14:17 Kubattt
-
JirkaS 25.07.2011 19:20
Díky
Ahoj, díky. Je spousta aut, která mají spirit. Vyvyšovat jedno nad druhým by asi bylo nefér. Ale máš pravdu, 3tí generace Camar je hodně oblíbená a popravdě - jako jedna z prvních amerik je to nejlepší auto. Je jednak cenově hodně dostupné a člověk se zároveň na něm naučí. Jistě bych dokázal jmenovat auta, která bych chtěl víc, ale vycházím z mých možností. Tak to je. Každopádně díky za zastavení se zde. JirkaS
PS: A k mým fotkám: Ty budu průběžně dodávat. Vše má svůj vývoj; dobrých fotek poskrovnu, jak se říká. Určitě bych sem dokázal dát XY nic neříkajících fotek, jen abych splnil povinnost. Ale proč...? -
911 25.07.2011 21:25
Zajímavá recenze
Po dlouhé době pěkně napsaná, čtivá recenze. Atraktivní auto, které určitě patří do Top Ten. Ať se podaří dotáhnout plánované úpravy a auto dělá radost. Palec nahoru. ;-) -
bicak77 26.07.2011 08:59
motor
Perfektní charismatická kára, perfektní recenze :yes: Bratranec Firebird v modré barvě stával cca 1987-88 v Olomouci na Kuvajtských značkách a já kolem něho chodil do školy. Mezi stodvacítkama, Wartburgama to byl přízrak >:D
Chtěl jsem se zeptat, jestli má smysl měnit motor za tu 500koňovou bestii??? Na brouzdání krajinkou přece stačí, co máš ;-)-
JirkaS 26.07.2011 09:08
« Re: motor
Ahoj, jo jo, to je pravda. Ale přeci jen ve mně zbylo trochu té "závodnické" krve, tak nevylučuji nějaký ten hoškovický sprintík :-) Jednou do roka, jsem k těmto vousatým dědkům přeci jen shovívavý :-)
PS: K nám zase za totáče jezdil k paneláku nějaký Švéd, co měl Renault Alpine. Taky neskutečný....
-
-
erbe 26.07.2011 17:21
Konečne
po dlhej dobe auto, ktoré stojí za to. Veľmi obdivujem ľudí ako si ty, ktorí si niečo takéto zaobstarajú. Držím palce a obdivujem :yes:
Hodnotiť ale nebudem, nechcem ti pokaziť rating. Recenzia je totiž dosť slabá...-
JirkaS 26.07.2011 17:44
« Re: Konečne
Tak to mě mrzí. Myslel jsem si, že obsáhnu podstatu věci. Kolikrát čteš něco, co by se vešlo do dvou tří vět, přitom je to celá kniha. Nevím popravdě, co by podle tebe měla dobrá recenze obnášet. Nechtěl jsem žádné kudrlinky, žádné přehané dojmy. Všichni víme své: není to ani Ferrari, ani Lambo, ani Veyron, je to amerika 80tých let. Pokud budu psát, jak je vše skvělé, a to jen proto, že je to mé auto, pak bude něco špatně. Chtěl jsem jen nenásilnou (a nenudnou) formou sdělit to, co jsem sdělil. Možná jsem něco opomněl, ale myslím, že jsem napsal to, co jsem napsat chtěl a měl. JirkaS-
erbe 26.07.2011 19:22
« Re: Re: Konečne
To ma zle chápeš. Pre mňa sú práve tieto klasiky omnoho príťažlivejšie ako Lamborgini alebo Bugatti tejto doby.
Popis vozu je len stručná história modelu a čo-to o aute si spísal len v silných a slabých stránkach. Chýba mi tam nejaký koncept, niečo čo by sa dalo čítať nie len ako stručné zhrnutie faktov. Možno príbeh ako k takému niečomu človek dospeje až to nakoniec zadováži. Čo to všetko obnášalo. Verím, že také niečo by dokázalo človeka vtiahnuť. Trošku citu skrátka :-) V dnešnej sterilnej dobe práve takéto skvosty pripomínajú ľuďom, ktorým stále vonia benzín, dobu keď autá neboli len kruto chladné dopravné prostriedky... preto mi tvoja recenzia príjde trošku neadekvátna svojmu predmetu. Neber to ako navážanie, chcel som len konkretizovať, prečo som ju podľa seba označil za slabú. V každom prípade som rád, že si sem tento skvost pridal a verím, že aj fotogalériu ešte rozšíriš nech sa môžme pokochať :yes:
-
-
-
-
lotus-esprit.cz 27.07.2011 23:34
Pekna klasika
ja osobne bych bral druhou generaci, ale proste klasicky americky kary jsou tak hnusny az sou hezky........... nj nspartansky intose maj dodnes:)) -
element5 02.08.2011 13:58
Neustálé zvyšování výkonu
Zdaleka ne pro všechny je výkon jejich vozu důležitý, některým bohatě stačí 125kW a některým dokonce i podstatně míň... Každopádně ale koukám, že ty jsi opravdu jedním z těch, co s výkonem schovaným pod kapotou jejich miláčků nebudou nikdy spokojeni >:D :yes:
BTW: Kam zmizela recenze na Quattro?-
JirkaS 02.08.2011 20:42
« Re: Neustálé zvyšování výkonu
Ahoj, Q jsem prodal. Nerad bych se tedy pyšnil něčím, co už nemám. Pro mě je výkon důležtý. Netajím se tím. Vždy jsem měl rád auta, která to tam měla. Netvrdím, že je to rozhodující aspekt. Na druhou stranu nejsem z těch, kteří to dávají okázale najevo. Prostě to tam je, ostatně - proč ne.-
element5 02.08.2011 22:18
« Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu
Už jsem si to přečetl v recenzi, hezky jsi ji upravil a vylepšil :-) Jinak je zvláštní, jak se priority s časem mění... Vzpomínám, že jsi původně prodával tohle Camaro a najednou je z domu Quattro. Kdo by to byl tenkrát řekl, co? ;-)
A co se týká výkonu, tak jsem také příznivcem "tiché" síly. Samozřejmě je vždy dobré, když tam nějaké ty koně jsou už do začátku, ale pokud to jde, proč je nepřidat... :yes:-
JirkaS 02.08.2011 23:00
« Re: Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu
Je to těžký. Dělat auta je monkey bussines, prostě o ničem. Jen do toho cpeš a nic. Camaro jsem dva roky prodával, a dal jsem do něj hodně peněz. I do Audiny jsem dal dost peněz, ale nabídka byla solidní a o Camaro zájem nebyl. Výsledek je tedy jasný. Ale auta jsem měl a mám rád obě, a obě jsou o něčem jiném. Jak píši v recenzi - čas člověka posouvá někam jinám. Nikdy jsem neměl závodní ambice a řekněme, že Audina je měla. Camaro ne, to je jinde. Prostě Highway to hell....-
StormShadow 03.08.2011 08:48
« Re: Re: Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu
Tak pokud cpeš do vlastního auta tak to člověk dělá z lásky a ne pro peníze ne? ;-) Ale pokud stavíš auta na business a nic, tak je nejspíše něco špatně ne, aniž bych se tě chtěl nějak dotknout. :'-(-
JirkaS 03.08.2011 09:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu
Ano, ale problém nastane v momentě, když zjistíš, že máš aut víc, než skutečně potřebuješ, a taky pokud potřebuješ peníze dávat jiným směrem, než do aut. To se pak prostě potřebuješ nějakého auta zbavit a to je pak problém. Každopádně - jak říkáš - do vlastního je to o něčem jiném. Nikdy jsem to nedělal na kšeft. Na tom se téměř nedá vydělat, tedy dá, pokud jsi automechanik, klepíř, lakýrník, chlap, co umí dělat plasty, čalouník, atd atp. Ale nakonec to taky může dopadnout tak, že to doděláš, sečteš a podtrhneš, a když to chceš se ziskem prodat, tak to prostě je neprodejný. A upřímně - kdo z nás je schopen obsáhnout všechny jmenované profese...-
StormShadow 03.08.2011 10:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu
Jo to máš pravdu v jednom se takový business opravdu dělat nedá. Říká se, že všechno má svého kupce, ale zase druhá věc je jak dlouho na něj je člověk ochoten čekat, pak nezbejvá ne prodat se ztrátou, jinak to holt nejde. :-(
-
-
-
element5 03.08.2011 12:06
« Re: Re: Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu
Jak píše Skyranger, cpeš to do nich, protože je máš rád. Děláš to pro sebe, pro dobrý pocit z toho, jak tvé auto jede a jak vypadá... Monkey business to sice je, protože předem víš, že o tu investici přijdeš, ale vyhozené peníze to nejsou. Do eRka jsem za tu dobu co ho vlastním nacpal takovou sumu, že bych za to mohl mít auto nové a to zdaleka ještě nejsem u konce. Samozřejmě vím, že ty peníze nikdy nedostanu zpět a je mi vlastně i jasné, že ho nikdy neprodám, protože pro mne má cenu větší, než by kdokoliv jiný byl ochoten akceptovat. Ale dělá mi radost a to mě těší... :-)
-
-
-
-
lotus-esprit.cz 02.08.2011 21:06
« Re: Neustálé zvyšování výkonu
promin ale ty povazuje u 5,7l benzinovyho motoru uspokojivy vykon 170kw? v tomto ho docela i chapu.-
Barrichello 03.08.2011 10:18
« Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu
:-) >:D
Já taky, už proto že moderní 5,7 V8 maj kolem 250-270 Kw a to je trošku rozdíl.-
Aspire 04.08.2011 10:08
« Re: Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu
Taky nikdo nemůže očekávat super výkon od auta které není nejmladší ;-) To je jako kdybych si koupil první Porsche 911 a chtěl bych aby drželo krok s nejnovějším 911 :-! jaké koliv úpravy jsou zbytečné vyhazování peněz ale to je věc majitele :-) když chci něco co má opravdu sílu tak koupím silné auto a ne "slabé" a pak to dotovat aby to trhalo asfalt.
Jinak pěkná kára, ať slouží :-)-
JirkaS 04.08.2011 10:42
« Re: Re: Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu
Jistě, když mi dáš prebytečných 50.000 Liber, pak si pořídím stejně silnou Panteru de Tomaso >:D . Je to taky o možnostech, toť se ví. Na druhou stranu, to, co je v US běžné, u nás trendem není. Ale věřím, že ten čas přijde, že jsme do této fáze nedospěli, jakkoli v fázích jiných jsme suveréně vpředu >:D >:D . Prostě jsem koupil to, co do auta patří - je to small block od GM, je. Že to je 383 (6,2l) a ne 350 (5,7l), je jen kosmetická úprava střev uvnitř motoru. Navenek je to de fakto identická záležitost. Navíc, nový motor je nový motor, co si budeme povídat. Prostě vezmu auto a jedu na sraz kamkoli po Evropě (když to přeženu) a to bez obav o to, že mi to někde klekne. To, že to má jednou tolik kobylek, však je nějak uživím, o to strach nemám.
-
-
-
-
-
-
-
Kubattt 04.09.2014 14:17
Bomba kára
Musím uznat, že kára je to bombová a celá recenze je perfektně popsaná s obrovskou dávkou nadhledu :yes:
Přesně takové camaro byl můj dětský sen v nějakých 10 - 12 letech. Camaro s bílými rychlými pruhy, joo to bybylo něco...