Diskuse

Fiat Punto (1994)

11.5.2009

Tohle auto všichni dobře znáte. V itálii je to něco, jako u nás Fabia. Je levné, praktické, víceméně (záleží na péči) spolehlivé a hlavně pořád, i přes…

 

Fiat Punto (ludeco)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.2009  19:31

    Punta

    Recenze pěkná, autíčko taky, ale doplň fotky ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto ludeco

      ludeco 21.05.2009  12:09

      « Re: Punta

      Neboj, na fotkach se pracuje, budou co nevidet ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 26.05.2009  21:20

    Psal jsem to na diskuzi,takže :

    Psal jsem,že budu svý rocco obhajovat pod známku 8 a to jsem při zvyklostech hodnocení MACZ docela benevolentní.Otázka : zajímají mě důvody tvého hodnocení,obzvlášť známka za auto.Pokud ho nedostanu,musím ti bohužel dát tip na fake ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto ludeco

      ludeco 27.05.2009  14:09

      « Re: Psal jsem to na diskuzi,takže :

      Ahoj, při hodnocení auta jsem šel níž, auto je určitě super, ale nelíbí se mi to, když se na prvních místech pohybují lidé, co mjí nová auta a známky mají od lidí, co o tom ani nic neví. Scirocco dle mého není zrovna povedené auto, je to takový placatý Golf, zoufalý pokus o znovuoživení legendárních sportovních Volkswagenů. Kdyby jsi měl staré Scirocco, zrenovoval ho a pod kapotu nacpal třeba VR6 nebo něco modernějšího, a to všechno s vkusem, na 10b bych se nerozmýšlel. Navíc na autě jsi toho moc neudělal a tak vlastně nehodnotím tvoje auto, ale sériové Scirocco. Dej mu víc ze sebe, trochu originalitu! Nemyslel jsem to zle, recenze je jinak dobrá a fotky jakbysmet... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Johnny-P

        Johnny_P 27.05.2009  14:38

        « Re: Psal jsem to na diskuzi,takže :

        není v tom spíše závist že má nové auto a ještě celkem novinku na trhu, a ty máš 15 let staré špunto >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Brandon-Walsh

          Brandon Walsh 27.05.2009  14:48

          « Re: Re: Psal jsem to na diskuzi,takže :

          tak to mi je vysvetlenie toto je cista zavist seriove scirocco >:D >:D ako pisal mojito co ma na nom menit ? asi si pri tom starom punte zvyknuty stale nieco kupovat ale zial to auto sa este dlho nepokazi :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 27.05.2009  14:31

    Psal jsem na diskuzi,že :

    ludeco - za to,že je šíro nový přece auto nemůže,trochu nechápu,dál.. tady 90 % lidí hodnotí auta ve kterých neseděla ale zrovna u mě ti to vadí.Známku za auto jsi dal nízkou i kdyby se tady objektiktivně hodnotilo,to mi nerozmluvíš...placatý golf je tvůj názor,neberu ti ho,ale takový přirovnání jsem neslyšel.
    Co bych měl na NOVÉM autu udělat?Rozvody?Dej mu víc ze sebe atd. - to beru jako vtip a že si to snad nemyslel vážně,nebo ti tam chybí křídlo a difuzor?
    Promiň,ale tvé vysvětlení neberu ....
    P.S. : vyšší hodnocení tady dostávají,párkrát se to tady objevilo, 1,2 HTP apod.což mě pobavilo a snad se nedivíš,že se bráním a bránit budu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto ludeco

    ludeco 27.05.2009  19:53

    Ještě jednou polopatě

    Tak já to řeknu jinak, myslel jsem to takhle: když bych měl 750 tisíc, taky bych si uměl koupit Scirocco a dělat někde machra. ale o tom to neni. U mě neni borec ten, kdo si auto umí koupit, ale kdo se o něj umí starat. Když si třeba někdo koupí nějaký významný starší auto, dá mu péči, udělá z vraku krásnýho veterána nebo tak, tak si 10b zaslouží mnohem víc, než nějaká německá složenina Eosu a Golfu, která nepřinesla automobilovému světu nic nového. Navíc to není ani žádný designový zázrak. Řekl bych že i to moje starý Punto je větší ikona než nové Scirocco, které těží jen ze slavného jména. Dal jsem ti 7 bodů, což je taková 2- a to si myslím není nic hroznýho. Sám bych svoje auto ohodnotil tak 3, max. 4 body.
    A těm co si myslí že závidím:
    Nezávidím. Mám starý auto. A co jako? Neznamená to, že se v autech nevyznám. Prošlo mi jich rukama celkem dost, vč. Golfu 4 a 5 a dalších němců. Nevím proč bych měl někomu závidět nový auto, hlavně když se mi fakt nelíbí. Snad jen kromě sedaček...
    Jinak si myslete co chcete.
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 27.05.2009  23:08

      « Re: Ještě jednou polopatě

      ludeco - evidentně jsi si spletl server a evidentně jsi mimo mísu s bodováním,sorry že to tak píšu.U tebe se diskvalifikuje každý kdo se koupí nový nebo mírně ojetý auto.Že šíro nepřineslo nic nového?...znamená to,že se v autech moc neorientuješ nebo max.ve veteránech,jinak bys takovou blbost nenapsal (poznámka že Punto je větší ikona raději komentovat nebudu).
      Jestli hodnotíš auto jen podle vzhledu,ta si povrchní.
      Dám ti radu : když jsi o něčem nezjistíš alespoň elementární informace,tak nedělej závěry...akorát se ztrapňuješ ;-) .Pouze palubka Eos,podvozek Golf,ale upraven,kastle z velké části IROC.Neberu,co máš dál? ;-)
      Stále platí co jsem napsal.
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 27.05.2009  23:54

      « Re: Ještě jednou polopatě

      Tady Fefe:Ludeco,prosím tě,nechceš raději sebrat tu svoji 'ikonu' >:D punťo i s nedokonalou galerií a vrátit se až dospěješ,hmm?
      Obsah tvých příspěvků totiž skutečně poukazuje na tvoji nevyzrálost.Radím ti dobře.Za pár let budeš vše vidět jinak.Pak přijď mezi nás a probereme auta,jo?

      Jinak...píšeš,žes dal Mojitovi 7 za auto- omyl - dal jsi mu 6.
      Dále uvádíš,že foto a recenze jsou bezva,ale i tady máš divný měřítko - 9,7.
      Seš fakt dost divnej,nebo jen prostě mladej...
      • 00 Reagovat !

        foto ludeco

        ludeco 28.05.2009  10:16

        « Re: Re: Ještě jednou polopatě

        Jen se hádejte, vy dospěláci >:D Na autech jsem vyrostl, a když jde hodnotit od 1 do 10, neznamená to, že se dají používat jen devítky a desítky. Docela dlouho jsem si přivydělával dokonce psaním recenzí aut, takže zas tak neznalej nejsem. O Sciroccu toho vím dost, o veteránech ještě víc.
        Co se týče Punta, ve své době bylo doslova revoluční. Docela dlouho bylo dokonce nejprodávanějšímn vozem v Evropě. Stalo se Evropským autem roku. Zásadně ovlivnilo vývoj designu malých vozů, atd. atd. atd.
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 28.05.2009  13:51

          « Re: Ještě jednou polopatě

          Dyť to říkám...Jak děcko.. >:D 'Moje hračka je lepčíííí a já to umííím..'
          Prosím tě,mrkni se s kým se biješ za svoji pravdu.Vždyť seš směšnej.Skryj tu svoji 'ikonu',nebo si běž vyměňovat rozumy se svejma vrstevníkama(tam jistě uspěješ..tam budou možná tvý 'rádoby' chytrý kecy hltat..),anebo to zkus tady [odkaz] ,hmm?

          • 00 Reagovat !

            foto ludeco

            ludeco 29.05.2009  09:47

            « Re: Re: Ještě jednou polopatě

            Neříkám že je moje hračka lepší, narozdíl od někoho...
            Jde o dost odlišný auta který se vlastně nedaj srovnávat. Punto je auto do města, příp. na dojetí na chatu, není to ani stěhovák, ani žádné sportovní eso. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 28.05.2009  15:42

          « Re: Ještě jednou polopatě

          ludeco - kdybys prohodil známky,aby auto dostalo 8 tak.....stejně bych ti toto napsal (vezmu to odzadu) :
          -myslím,že v 93 vyhrálo auto roku Fiat Tipo (možná se pletu v roce,ale to je jedno).Tím se chci,poněkud složitým ,,oslím můstkem,,dostat k tomu,že toto a ani prodeje nejsou nic světoborného,po tom neštěkne za pár let ani pes,o zásadním ovlivnění bych nepsal,páč jsou důležitější milníky světa 4 kol.
          Pokud víš hodně o ,šíru,tak ti rozhodně neunikly informace o účasti a umístnění na 24 hod.v Německu a taktéž jak dopadlo letos před pár dny ve své třídě a absolutně(,,link,, je např. Autowebu - kdybys náhodou nevěděl).
          A pokud jsi četl mou recenzi,tak jistě víš,že je to tak neschopné auto,které,nejspíš shodou okolností,získalo několik ocenění a v testování dopadlo velmi slušně.To je fakt jako,že zanedlouho budu mít ,,čtyřku na krku,,.
          Pokud sis přivydělával psaním o autech,doporučui ti v tvé recenzi si přečíst první tři odstavce - na chybu přijdeš ;-)
          O veteránech se bavit nebudu,v nich se, na rozdíl od rocca, nevyznám,takže nebudu dělat ,,chytrýho,,-není to můj styl ;-)
          Kdybych tady hodnotil,podle svých kritérií,tak mě taky kluci ukoušou,přizpůsobil jsem se ,,davu,ale v daných mantinelech MACZ
          hodnotím trošku přísně,ale spravedlivě - auto si vybírám,dle klíče o kterém jistě víš,jelikož je v recenzi.Nevím od kdy sem chodíš,ale o hodnocení tady proběhlo ,,hafo,,diskuzí bez nějakého
          relevantního závěru.
          • 00 Reagovat !

            foto ludeco

            ludeco 29.05.2009  09:54

            « Re: Re: Ještě jednou polopatě

            :-) Tak já zas budu oponovat, páč mě to docela baví.
            Fiat Punto je auto roku 1995.
            To, že patřil mezi nejprodávanější vozy se projevilo především v ceně a dostupnosti náhradních dílů apod. Ale to ty neřešíš.
            Jsou i jiné milníky, přesto Punto mk1 nasměrovalo vývoj designu malých vozů. Ale máš pravdu, že jsou důležitější věci.
            Co se týká Scirocca, neřekl jsem že je to špatný auto, určitě bude super a rád se o tom nechám přesvědčit. Celou dobu jen tvrdím, že inženýři z VW mu mohli dát víc exkluzivity, větší odkaz na minulost atd. To auto je takhle jen další bráška Golfu bez nějakých velkých odlišností.
            A nechci se už hádat, to není zase můj styl.
            Za svým názorem si stojím, třeba ho za čas změním. Zatím mě ale přesvědčuješ že k tomu nemám důvod... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

              Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 29.05.2009  10:23

              « Re: Ještě jednou polopatě

              ludeco - mýlka Polo je menší brážka Golfu je pro pořádek.Co se týče odkazu na minulost,viděl jsi MK2?Co z toho měly vzít jiného než sedáky a delší přední haubnu?Hlavním ,,dárcem,,byl především koncept IROC.
              Jestli jsi spatřil poslední výtvory VW,tak na jejich poměr,daly do rocca exlusivity vrchovatě (srovnávat design golfa a rocco mi připadá poněkud úsměvné - rozeznal by je od sebe i Steve Wonder.
              O designu už nepiš - za to byly vychváleni až do nebes (stačí trochu brouzdat po netu a za 5 min.máš jasno).
              Nechci tě přesvědčovat o tom,zda to je nebo není dobrý auto (zvlášť když jsi,podle aut snů,docela jednostranně zaměřen),jen chci říct,že když o autě evidentně nemáš dost informací,nejel v něm atdp.tak ze sebe nedělej soudce a mrkni se na systém ,,zdejšího,,bodování...ve veteránech bys měl ale určitě navrch ty,to nepopírám.
              P.S. : co ti prozměnu chybí v recenzi na 350Z?Jen se ptám,že jsi ji ohodnotil poté,když jsem začal ,,bránit,,svý auto?
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 22.02.2010  23:08

          « Re: Re: Re: Ještě jednou polopatě

          neco na tom mozna bude :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto ludeco

    ludeco 27.05.2009  19:55

    ...

    a jestli si myslíš, že můj profil nebo recenze nebo cokoliv je fake, klidně ti naskenuju techničák... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 25.06.2009  23:27

    masáž Feferonky a Mojita

    ludeco, nenech se otrávit tou masáží co tady někteří předvádí...
    Mojito s Feferenkou, buďte tak hodní a přestaňte odsud vyhánět uživatele kteří vám nedali 3x10.
    • 00 Reagovat !

      foto Vette

      Vette 26.06.2009  07:40

      « Re: masáž Feferonky a Mojita

      hlavne ze to pise niekto, kto sa tu vecer stazoval ze dostal menej ako 3x10b. A to obvynovanie inych ze to je utok proti tebe je uz trapny.
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 26.06.2009  07:47

        « Re: Re: masáž Feferonky a Mojita

        Ále, marně hledám kde si stěžuju že jsem dostal méně než 3x10... Myslíš tu větu, jak šviháka někdo osolil? To jsi z toho vyčetl? >:D
        Vette, aspoň nelži...
        • 00 Reagovat !

          foto Vette

          Vette 26.06.2009  08:03

          « Re: Re: Re: masáž Feferonky a Mojita

          a co som klamal?
        • 00 Reagovat !

          foto jpor-RSKa-

          jpor (RSKa) 26.06.2009  08:38

          « Re: Re: Re: masáž Feferonky a Mojita

          však je to presne o tom >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 26.06.2009  10:02

      « Re: masáž Feferonky a Mojita

      švihák - máš pravdu,odhalil jsi moje podlé podvody :yes: :yes: ...no nic,smažu auta a mizím odsuď,páč tu hanbu nesnesu :'-( :'-( :'-(
      btw : když ti to ,,docvakne,,jak jsem to myslel,bude se mi lépe žít ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 26.06.2009  10:10

        « Re: Re: masáž Feferonky a Mojita

        Já jen že jste onehdá vyčítali to co sami děláte...
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 26.06.2009  10:51

          « Re: Re: Re: masáž Feferonky a Mojita

          švihák - já jen..já jen,tys jen to nepochopil,ale nemám dnes čas na dopisování a je to i zbytečná debata
          • 00 Reagovat !

            foto Stain

            Stain 27.12.2010  12:39

            « Re: Re: Re: Re: masáž Feferonky a Mojita

            Já nechápu že si takovej vůl a hned se urážíš když ti někdo dá méně jak 10 b .Souhlasím s ludecem že punto je rozhodně větší ikona než schirocco.A to ze tří důvodů.1)bylo obrovským vzorem pro všechny malá auta .
            2)udělalo radost daleko všem lidem svou dostupností,než kdy může tvoje auto .
            3)A myslím že se nemílím když řeknu že i spolehlivější ,jelikož nová auta nic nevidrží a jsou pořád v servisu.
            • 00 Reagovat !

              foto Poustnik

              Poustnik 27.12.2010  13:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: masáž Feferonky a Mojita

              S bodem 3 rozhodně nesouhlasím. Zbytečně zevšeobecňuješ, Staine. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Stain

                Stain 27.12.2010  14:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: masáž Feferonky a Mojita

                Jo to možná jo ,ale vim že punto spolehlivé je ,máme ho už 16 let .Přežil 3 bouračky a ježdění ženskejch .Slouží jako dělník je to jediné auto které půjčujeme ,a nikdy žádnej problém .Je to prostě držák :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Thomasino

                Thomasino 27.12.2010  14:38

                « Re: spolehlivost Punta

                Tak ono je to hlavně o štěstí. Jestliže podle statistik poruchovosti mají třeba 8-mi letá německá auta závažné závady někde kolem 20% (třeba Polo) a italská auta kolem 25% (Punto), tak stálé zbývá asi 75% spokojených majitelů italských aut >:-[] :-!
                Takový Fiat Stilo má dokonce poruchovost 36% :-( A překvapivě i BMW 3 má 26%...

                Viz:
                [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 27.12.2010  16:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: masáž Feferonky a Mojita

              A já nesouhlasím, když už chceš vést takovou trapnou debatu, s ničím.

              Tak za prvé před Puntem tu bylo malé auto jako vzor a to byl Peugeot 205, který ukázal, že i malé auto dokáže uspokojit uživatele i na trochu delší cestu. Ale třeba Renault 5 tady byl ještě o pořádný kus dříve ... a pokud jde o to, kdo založil segment hatchbacků, tak pomineme-li předválečný Citroen Avant, tak to byl Renault 16. Punto dostalo leda auto roku a to jen proto, že to Fiat potřebovat jako sůl... stejně tak jako třeba Opel s Insignií.

              2) Nejdostupnější auto pro čecha byla svého času škodovka 120, pak Favorit a Felicie. Pro Itala to byl Fiat 500, pro Poláka 125P, pro Francouze 2CV a R4, pro Španěla Seat 600 a pro němce Brouk/Trabant. Ale ani jedno z těch auto nebylo to nejlepší, co se v té době nabízelo a ani jedno z těch aut není Punto. Navíc tohle Punto je dost obyčejné se základním motorem přibližovadlo z bodu A do bodu B. Tvrdit o něm, že si zaslouží více bodů než Scirocco je objektivně zcestné.

              3) Ještě potřebuješ dospět, protože tvrdit něco o spolehlivosti starých ojetin za plotem bazarů, to chce hodně velkou dávku naivity (tady tě omlouvá věk) nebo hlouposti. Každé nové auto je nové auto, to znamená, že v něm vše funguje, co nefunguje, to ti zdarma v rámci záruky opraví, žádné hledání dílů po vrakovištích, servisech atd.

              A hlavně nechápu, že tady rozpoutáváš ROK! staré diskuze, které jsou dnes naprosto mimo téma...

              Ma úcta :-!
              • 00 Reagovat !

                foto Poustnik

                Poustnik 27.12.2010  16:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: masáž Feferonky a Mojita

                No maucta! To je sloh, Ronault! Je to náš chlapec vzdělaný, hlava otevřená. Pěkné Ronault. No asi proto otevřel Stain rok a půl mrtvou diskuzi, abys tady udělal hotový historický rozbor. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 27.12.2010  17:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: masáž Feferonky a Mojita

                  Poustníku, to víš, doba vánoc, to je doba klidu, míru a rozjímání... a o čem já mám jiném rozjímat než je dermatovenerologie a historie automobilismu ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Poustnik

                    Poustnik 27.12.2010  17:13

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: masáž Feferonky a Mojita

                    >:D >:D Tak to šťastné a veselé! A co je teď rozšířenější? Kapavka, nebo syfilis? >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 27.12.2010  18:58

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: masáž Feferonky a Mojita

                      Co je rošířenější nevím, ale ani jedno bych nutně nemusel mít >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

              Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 27.12.2010  17:28

              « Dávná minulost

              Staine, ty se asi musíš honě nudit,že reaguješ na víc jak rok staré příspěvky,co?
              Navíc se tu hodně zásadních věcí změnilo.Hlavně třeba to,že Mojito a Feferonka zde už svá auta nemají,takže jsi úplně mimo mísu.Běž baštit cukroví. ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…