Renault Mégane (1996)
11.3.2009V roce 2004 jsem se začal poohlížet po náhradě za dosluhujícího Favorita.Neměl jsem vybránu žádnou konkrétní značku.Takže jsem projel několik bazarů a…
Renault Mégane (lape)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
zip2016 13.03.09 12:25
« Re: Re: Megan
No já jsem právě říkal "To je super, 110 tis a skoro nic, udělám rozvody a jezdim dál." No a během 1O tis bylo všechno v pr.deli. Neříkám, že megan je špatné auto, ale já s ním prostě jen nemám dobré zkušenosti. Ale snad to byl jen špatný kus. Já mám na takové štěstí. :yes: -
lape 13.03.09 12:20
« Re: Re: rozvody
No tak vzhledem k tomu,že rozvody byly dělány při 59 470km(teď jsem našel fakturu ze servisu)25.4.2002 a já auto koupil v srpnu 2004 kdy mělo najeto 72000km,tak jen zkontroloval stav řemenu.A vzhledem k tomu,že je automechanikem přes 30 let a nikdy špatně neporadil,jsem neměl důvod mu nevěřit a honem se hrnout do nových rozvodů.Asi by k tobě,ale dělat nešel,páč servis mu funguje dobře a navíc už ho pomalu předává synům ;-) >:D
No,ale dnes jsem se na ty rozvody chtěl pro zajímavost podívat,aspoň vizuálně jestli není poraskaný řemen atd.A opět jsem si zanadával na soudruhy z Francie.Prostě u francouzských aut není lehký přístup ani k nejdůležitějším věcem.Např alternátor je někde za motorem a dostat ho ven je docela pakec.Zrovna tak sundání krytu rozvodů.Horní dva šrouby se dají povolit v pohodě,ale spodní ne a ne bez demontáže dalších věcí nemožné.Navíc mám klimu takže tam zavazí napínací kladka drážkovaného řemene.U verze bez klimy by to mělo být lehčí.Když to srovnám s otcovou Feldou 1,6 tak bych brečel.Ve Feldě práce na 10 minut u Renaulta na několik hodin a pokud se extra"daří" tak i dnů.
A tak je to se vším.Prostě ke všemu špatný přístup a kvůli jedné věci je většinou třeba rozebrat půl auta. -
zip2016 13.03.09 11:21
« Megan
Kdysi, před Focusem, jsem vlastnil taky megana. Byl to sedan (clasic) s motorem 1,4. Koupil jsem ho když měl najeto asi 76000. Po roce měl 110 OOO a přišly na řadu rozvody. V závěsu za nima čepy, vodní pumpa, palivové čerpadlo, tlumiče, motorek ostřikovačů, spojka atak celkově všechno. Auto jsem prodal ve 120000, kdy mělo vyměněné snad všechno včetně poloviny motoru a celé převodovky. Už nikdy bych Megana nechtěl. Ale třeba jsem měl jen smůlu a narazil jsem na špatný kus. Ať ti dlouho jezdí!!