Seat Leon (2008)
21.7.2008Psát recenze mě moc nebaví, to spíš raději ty auta testuju, ale když tu nechci udělat ostudu, musím to překousnout a něco málo sesmolit. Když padla…
Seat Leon (jumper (Modo Team))
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Zdravim a vitam dvojce.. 22.07.2008 08:49 kaaRS
- FR 22.07.2008 09:18 David Silver
- cesta 22.07.2008 09:45
- chválim... 22.07.2008 11:46 spanel
- Cesta2 22.07.2008 12:55 kaaRS
- pekne 22.07.2008 14:24
- Krásné auto, krásné fotky, ale o autě nic 22.07.2008 15:31
- auto 23.07.2008 21:51
- foto 24.07.2008 10:19 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- kolesa 24.07.2008 11:11
- Zdarec 26.07.2008 10:15
- recenze 30.07.2008 11:56 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- Vzkaz 01.08.2008 17:56
-
No, 02.08.2008 13:32
Chobot
-
Re: No, 02.08.2008 13:35
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: No, 02.08.2008 13:38
Chobot
-
Re: Re: Re: No, 02.08.2008 13:42
jumper (Modo Team)
- Re: Re: Re: Re: No, 02.08.2008 13:47 Chobot
-
Re: Re: Re: No, 02.08.2008 13:42
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: No, 02.08.2008 13:38
Chobot
-
Re: No, 02.08.2008 13:35
jumper (Modo Team)
- ahoj 06.08.2008 16:49 skato
- .... 11.08.2008 12:00
- žihadlo 26.08.2008 21:25 janoš
- ohen a led 26.08.2008 21:57 macegt
-
Pneu 27.08.2008 06:40
kaaRS
-
Re: Pneu 27.08.2008 10:21
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Pneu 27.08.2008 11:25
kaaRS
- Re: Re: Re: Pneu 27.08.2008 19:21 jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Pneu 27.08.2008 11:25
kaaRS
-
Re: Pneu 27.08.2008 10:21
jumper (Modo Team)
-
Uz... 29.08.2008 12:16
kaaRS
-
Re: Uz... 30.08.2008 03:30
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Uz... 30.08.2008 09:31
jumper (Modo Team)
- Re: Re: Re: Uz... 01.09.2008 15:30 kaaRS
-
Re: Re: Uz... 30.08.2008 09:31
jumper (Modo Team)
-
Re: Uz... 30.08.2008 03:30
jumper (Modo Team)
- Cesta z města >:D 04.09.2008 20:45 jumper (Modo Team)
-
I v Praze se dá jezdit 300km/h 06.09.2008 18:29
jumper (Modo Team)
- Re: I v Praze se dá jezdit 300km/h 06.09.2008 18:37 Flammer (RSKa)
- Re: I v Praze se dá jezdit 300km/h 06.09.2008 18:52 Ondřej Šámal
- Re: I v Praze se dá jezdit 300km/h 06.09.2008 19:05 Chobot
- Re: I v Praze se dá jezdit 300km/h 06.09.2008 19:13 Dadánek (AlkoholixXx)
- Re: I v Praze se dá jezdit 300km/h 06.09.2008 20:15 David Silver
- Zdraviiim 07.09.2008 11:22 kaaRS
- Hoši z Modo Teamu 17.09.2008 08:53 zip2016
- Ty zimní fotky jsou opravdu mňamka! Jen jsem se olíz!!!! 17.09.2008 10:25 Poustnik
-
cupra 18.09.2008 14:24
-
Re: cupra 18.09.2008 15:34
jumper (Modo Team)
- Re: Re: cupra 18.09.2008 16:22
-
Re: cupra 18.09.2008 15:34
jumper (Modo Team)
-
100té hodnocení se blíží 23.09.2008 14:34
jumper (Modo Team)
- Re: 100té hodnocení se blíží - audinka66 23.09.2008 15:10 Poustnik
- Re: 100té hodnocení se blíží 23.09.2008 21:45 jmurjr (H22A7)
- nice 10.10.2008 19:20
-
Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!! 18.10.2008 20:15
jumper (Modo Team)
- Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!! 18.10.2008 20:25 karfiol
- Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!! 18.10.2008 20:37 Ondřej Šámal
-
Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!! 18.10.2008 20:53
Dadánek (AlkoholixXx)
-
Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!! 18.10.2008 21:06
EricCartman
-
Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!! 18.10.2008 21:13
Poustnik
-
Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM… 18.10.2008 21:17
Ondřej Šámal
-
Re: Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO … 18.10.2008 21:25
jumper (Modo Team)
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE… 18.10.2008 21:33 Poustnik
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE… 18.10.2008 21:34 Ondřej Šámal
- Re: Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO … 19.10.2008 09:23 TurboKluk(smazat hodnoceni)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO … 18.10.2008 21:25
jumper (Modo Team)
- Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM… 18.10.2008 21:19 EricCartman
-
Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM… 18.10.2008 21:17
Ondřej Šámal
-
Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!! 18.10.2008 21:13
Poustnik
- Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!! 19.10.2008 09:21 TurboKluk(smazat hodnoceni)
-
Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!! 18.10.2008 21:06
EricCartman
- Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!! 19.10.2008 11:46 hruodolf
-
nazor 19.10.2008 09:28
TurboKluk(smazat hodnoceni)
-
Re: nazor 19.10.2008 12:28
Ondřej Šámal
-
Re: Re: nazor 19.10.2008 13:18
TurboKluk(smazat hodnoceni)
-
Re: Re: Re: nazor 19.10.2008 13:32
Ondřej Šámal
- Re: Re: Re: nazor 19.10.2008 16:00 TurboKluk(smazat hodnoceni)
-
Re: Re: Re: Re: nazor 19.10.2008 16:04
TurboKluk(smazat hodnoceni)
-
Re: Re: Re: Re: Re: nazor 19.10.2008 17:56
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor 19.10.2008 21:14
TurboKluk(smazat hodnoceni)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor 19.10.2008 21:46
Ondřej Šámal
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor 19.10.2008 21:59 TurboKluk(smazat hodnoceni)
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor 19.10.2008 22:01 TurboKluk(smazat hodnoceni)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor 19.10.2008 21:46
Ondřej Šámal
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor 19.10.2008 21:26 TurboKluk(smazat hodnoceni)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor 19.10.2008 21:14
TurboKluk(smazat hodnoceni)
-
Re: Re: Re: Re: Re: nazor 19.10.2008 17:56
-
Re: Re: Re: nazor 19.10.2008 13:32
Ondřej Šámal
- Re: Re: nazor 20.10.2008 07:28 hruodolf
-
Re: Re: nazor 19.10.2008 13:18
TurboKluk(smazat hodnoceni)
- Re: nazor 30.10.2008 08:56 jumper (Modo Team)
-
Re: nazor 19.10.2008 12:28
Ondřej Šámal
- Ale 19.10.2008 18:11 Chobot
-
Tip na nejlepší sportovní auto současnosti 30.10.2008 07:56
jumper (Modo Team)
-
Re: Tip na nejlepší sportovní auto současnosti 30.10.2008 12:49
karfiol
- Re: Re: Tip na nejlepší sportovní auto současnosti 30.10.2008 12:51 karfiol
- Re: Re: Tip na nejlepší sportovní auto současnosti 30.10.2008 12:54 jumper (Modo Team)
-
Re: Tip na nejlepší sportovní auto současnosti 30.10.2008 12:49
karfiol
-
Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 08:16
jumper (Modo Team)
-
Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 08:24
kaaRS
- Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 08:29 jumper (Modo Team)
-
Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 08:32
Dylan McKay
-
Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 08:38
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 08:52
Dylan McKay
-
Re: Re: Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 09:03
jumper (Modo Team)
-
Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 09:12
Dylan McKay
- Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 09:27 kaaRS
- Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 09:33 jumper (Modo Team)
- Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 09:34 jumper (Modo Team)
-
Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 09:12
Dylan McKay
-
Re: Re: Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 09:03
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 08:52
Dylan McKay
-
Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 08:38
jumper (Modo Team)
-
Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari 30.10.2008 08:24
kaaRS
-
Admine pomoc chce to příspěvky chronologicky 30.10.2008 09:41
jumper (Modo Team)
-
Re: Admine pomoc chce to příspěvky chronologicky 30.10.2008 09:43
Dylan McKay
- Re: Re: Admine pomoc chce to příspěvky chronologicky 30.10.2008 09:46 kaaRS
-
Re: Admine pomoc chce to příspěvky chronologicky 30.10.2008 09:43
Dylan McKay
- Pozvání od Šviháka 30.10.2008 09:45 jumper (Modo Team)
- Tip na nudu 30.10.2008 15:05 jumper (Modo Team)
-
Zrychleni.. 30.10.2008 16:55
kaaRS
- Re: Zrychleni.. 30.10.2008 17:48 Hanss (MoDo Team)
-
Re: Zrychleni.. 30.10.2008 18:03
jumper (Modo Team)
- Re: Re: Zrychleni.. 30.10.2008 18:07 kaaRS
-
Re: Re: Zrychleni.. 30.10.2008 18:10
kaaRS
-
Re: Re: Re: Zrychleni.. 30.10.2008 18:14
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Re: Re: Zrychleni.. 30.10.2008 18:25
kaaRS
-
Re: Zrychleni.. 30.10.2008 18:30
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Zrychleni.. 30.10.2008 18:57
kaaRS
-
Re: Zrychleni.. 30.10.2008 19:04
Hanss (MoDo Team)
-
Re: Re: Zrychleni.. 30.10.2008 19:07
kaaRS
-
Re: Zrychleni.. 31.10.2008 08:14
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Zrychleni.. 31.10.2008 10:18
kaaRS
- Re: Zrychleni.. 31.10.2008 10:56 Hanss (MoDo Team)
-
Re: Re: Zrychleni.. 31.10.2008 10:18
kaaRS
-
Re: Zrychleni.. 31.10.2008 08:14
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Zrychleni.. 30.10.2008 19:07
kaaRS
-
Re: Zrychleni.. 30.10.2008 19:04
Hanss (MoDo Team)
-
Re: Re: Zrychleni.. 30.10.2008 18:57
kaaRS
-
Re: Zrychleni.. 30.10.2008 18:30
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Re: Re: Zrychleni.. 30.10.2008 18:25
kaaRS
-
Re: Re: Re: Zrychleni.. 30.10.2008 18:14
jumper (Modo Team)
- Adrenalinová jízda - Video 01.11.2008 17:52 jumper (Modo Team)
- poza s cuprou 03.11.2008 22:37 jmurjr (H22A7)
- Lepší technologie Pumpe-Diese VS Common Rail??? 12.11.2008 09:29 jumper (Modo Team)
-
Zimní kola 06.12.2008 16:55
jumper (Modo Team)
- Re: Zimní kola 06.12.2008 16:58 Hanss (MoDo Team)
- hodnotenie po 20 000 12.04.2009 08:18 Brandon Walsh
- Porche Panamera 26.08.2009 20:26 jumper (Modo Team)
-
Foto přes horské průsmyky v Alpách i Pyrenejích 16.09.2009 06:12
jumper (Modo Team)
- Re: Foto přes horské průsmyky v Alpách i Pyrenejích 16.09.2009 07:26 kaaRS
- Re: Foto přes horské průsmyky v Alpách i Pyrenejích 16.09.2009 08:54 GooF (RaceFans)
- Re: Foto přes horské průsmyky v Alpách i Pyrenejích 16.09.2009 10:05 Poustnik
- Testovací jízda 22.10.2009 19:26 jumper (Modo Team)
- Daave 28.11.2009 12:43 jumper (Modo Team)
- Kolego s ateliéru 30.11.2009 21:37 FRPE
- Smrad z klimatizace 07.12.2009 18:44 jumper (Modo Team)
-
Smrad z klimatizace vyřešen - není možné 09.12.2009 20:01
jumper (Modo Team)
- Re: Smrad z klimatizace vyřešen - není možné 09.12.2009 20:05 FRPE
- Re: Smrad z klimatizace vyřešen - není možné 09.12.2009 20:06 kaaRS
- Re: Smrad z klimatizace vyřešen - není možné 09.12.2009 20:09 Chobot
- Re: Smrad z klimatizace vyřešen - není možné 09.12.2009 22:48 Kajuška
- Re: Smrad z klimatizace vyřešen - není možné 12.12.2009 18:24 Hanss (MoDo Team)
- Dnešní cesta Prahou =17l 10.12.2009 18:56 jumper (Modo Team)
- SLR 10.12.2009 19:06 zip2016
- Nový Leon Cupra R - 265 koní 12.01.2010 16:36 jumper (Modo Team)
-
Agresivní řidič na D1 předjížděl auta zprava a pak prudce brzdil 30.12.2010 17:56
jumper (Modo Team)
- Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl auta zprava a pak prudce… 30.12.2010 18:13 Ronault.
- Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl auta zprava a pak prudce… 30.12.2010 19:09 Chobot
-
Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl auta zprava a pak prudce… 30.12.2010 20:21
Dylan McKay
-
Re: Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl auta zprava a pak… 30.12.2010 20:34
jumper (Modo Team)
- Re: Re: Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl auta zprav… 30.12.2010 20:41 Dylan McKay
-
Re: Re: Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl auta zprav… 30.12.2010 20:42
Dylan McKay
-
Re: Re: Re: Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl aut… 30.12.2010 20:57
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Agresivní řidič na D1 předjíž… 30.12.2010 21:05
Dylan McKay
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agresivní řidič na D1 … 30.12.2010 21:18
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agresivní řidič… 30.12.2010 21:24
Dylan McKay
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agresivn… 30.12.2010 21:26
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A… 30.12.2010 21:35
Dylan McKay
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 30.12.2010 21:44
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 30.12.2010 21:48
Dylan McKay
-
Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl … 30.12.2010 21:53
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Agresivní řidič na D1 předjíž… 30.12.2010 22:04
Dylan McKay
-
Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl … 30.12.2010 22:06
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Agresivní řidič na D1 předjíž… 30.12.2010 22:10
Dylan McKay
-
Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl … 30.12.2010 22:16
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Agresivní řidič na D1 předjíž… 31.12.2010 06:11
Mig_35
- Re: Re: Re: Agresivní řidič na D1 pře… 31.12.2010 06:31 Brandon Walsh
- Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl … 31.12.2010 11:57 Dylan McKay
-
Re: Re: Agresivní řidič na D1 předjíž… 31.12.2010 06:11
Mig_35
-
Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl … 30.12.2010 22:16
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Agresivní řidič na D1 předjíž… 30.12.2010 22:10
Dylan McKay
-
Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl … 30.12.2010 22:06
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Agresivní řidič na D1 předjíž… 30.12.2010 22:04
Dylan McKay
-
Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl … 30.12.2010 21:53
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 30.12.2010 21:48
Dylan McKay
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R… 30.12.2010 21:44
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A… 30.12.2010 21:35
Dylan McKay
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agresivn… 30.12.2010 21:26
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agresivní řidič… 30.12.2010 21:24
Dylan McKay
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Agresivní řidič na D1 … 30.12.2010 21:18
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Agresivní řidič na D1 předjíž… 30.12.2010 21:05
Dylan McKay
-
Re: Re: Re: Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl aut… 30.12.2010 20:57
jumper (Modo Team)
-
Re: Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl auta zprava a pak… 30.12.2010 20:34
jumper (Modo Team)
- Re: Agresivní řidič na D1 předjížděl auta zprava a pak prudce… 31.12.2010 10:44 Prase
- Nádhera 06.03.2011 01:55 mobilcarl
- Jak se sem dostalo moje video??? 07.01.2012 19:50 jumper (Modo Team)
- Mínus 28 aneb výlet na Kvildu 12.02.2012 13:00 jumper (Modo Team)
- Výlet na 1. máje 21.05.2014 11:06 jumper (Modo Team)
- Na prodej 21.01.2019 23:29 jumper (Modo Team)
-
-
jumper (Modo Team) 22.07.2008 11:40
« Re: Zdravim a vitam dvojce..
Spokojen určitě jsem alespoň prozatím, mám najeto něco málo přes 7tis takže zatím žádný problém. Fotky jsou z výletu z Alp hotel kde jsme byli ubytovaní a potom vysokohorská silnice Grossglockner strasse viz komentář cesta
-
-
David Silver 22.07.2008 09:18
FR
Čau. Auto je super, fotky také, jenom ještě něco připiš do recenze a máš jasných deset :-) :yes: -
"-- skrytý --" 22.07.2008 09:45
cesta
Ahoj, mohl bych vědět, kde je ta horská cesta, co máš na fotkách?
Jinak auto pěkné, výběr schvaluju :-) -
spanel 22.07.2008 11:46
chválim...
sice stručně ale pěkne napsaná recenze, koneckonců nemáš to auto asi dlouho, takže poznáváš...ta červená mu sekne, tak ať ti slouží :yes: -
kaaRS 22.07.2008 12:55
Cesta2
jeste jednou k te cest strasne me to zajima prosim nemohl by jsi to nejak blize upresnit kde to je. Ja to zkousel pres Google Earth najit ale nejak se mito nedari. Kdyby jsi pridal traba i foto mapy nebo neco. Moooc diiik ;-)-
jumper (Modo Team) 22.07.2008 13:14
« Re: Cesta2
Koukni na tento odkaz:
[odkaz]
Po celých Alpách je více takových cest ale tahle je asi jedna z nejlepších a hlavně nejblíž. Cestování přes Alpy to je prostě super;-) Do budoucna těch pár cest určitě přibude
Jo ještě jsem zapoměl tahle cesta je zrovna jedna z těch placených a zrovna nejdražších vjezd stojí skoro 30 euro-
kaaRS 22.07.2008 13:34
« Re: Re: Cesta2
Ja uz to nasel jen si ten odkaz pridal driv nez jsem stihnul odepsat ale moc dik za ten odkaz je tam uplne vsechno. A odkud jsi?? Mohli bychom nejakou alpskou cestu projed spolu.Moc se mi to libi. Nebo nejaky sraaazek. ;-)
P.S. A tuhle projedu urcite. A jeste letos to okoli dobre znam Kaprun a Zell am See jezdim tam lyzovat uz asi 12let.-
jumper (Modo Team) 22.07.2008 13:43
« Re: Re: Re: Cesta2
No já jsem Praha-západ a ty jsi jsem koukal z Moravy tak když někdo z nás bude mít cestu tak OK.
Společný cestě do Alp se nebráním. Divím se že když jezdíš do Kaprunu a Zell am See, že jsi o tom nikdy neslyšel. Tam je tahle cesta místní specialita ;-)-
kaaRS 22.07.2008 13:49
« Re: Re: Re: Re: Cesta2
No prave jsem nekulturni bahno.;-\ No prvni prilezitost by mohla byt na 2. Ofic. srazu MA.cz 9 srpna nevim jak moc jsi se tu rozkoukal jestli jsi to uz cetl ze se neco takoveho porada. Ma to byt v Mnichove Hradisti coz pro tebe neni tak daleko pro me trochu dalej ale jsem prihlasen tak jedu. A ty alp bychom se opravdu mohli domluvit. ;-)-
jumper (Modo Team) 22.07.2008 14:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Cesta2
Ještě jsem na ofiko sraz nekoukal, blíž to určitě mám. Už jsi na nějakým srazu byl? Jaký je program? Já se ptám jestli to za to stojí aby se tam něco dělo-
kaaRS 22.07.2008 14:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cesta2
Tak na sraze uz jsem byl a ne na jednom vzdy zalezi jak onen poradajici zvoli program. Ted v sobotu byl sraz (neoficialni) v Brne (mrkni do diskuze a fotky s-mike to je to Porsche co je prvni) na pred male seznameni bo se zname jen pres Ma.cz pak jsem jezdily na motokarach a pak jsem si dali veceri a kecaly a tak. A na 1. ofic. srazu to bylo nejak podobne. Byl sraz i v Puchove tam se zase gtrilovalo a proste tak sedne se keca ale je to predevsim o domluve ucastniku co se podnikne. A na tento ani nevim co poradatele MA.CZ planuji. Nechame se prekvapit. Kdyz tak prijed uvidis a udelas si obrazek sam.
Tady je odkaz s prihlasenim na 2. ofic. sraz.
[odkaz]
;-)
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 22.07.2008 14:24
pekne
co jinyho muzu rict nez ze to mas hezky..vyber auta schvaluju na sto procent..jenom dotaz.. :yes: :-) kolik byl priplatek za ten sibr?pokud to neni tajne..-
-
"-- skrytý --" 22.07.2008 14:27
« Re: Re: pekne
stresni okno..z nemeckeho schieberdache(nevim jak se to pise)..dystak mrkni na myho.. ;-)-
jumper (Modo Team) 22.07.2008 14:36
« Re: Re: Re: pekne
16.900 což v porovnání s konkurencí není moc ;-)
-
-
-
-
"-- skrytý --" 22.07.2008 15:31
Krásné auto, krásné fotky, ale o autě nic
Auto je krásné o tom žádná - 10b, fotky taky moc povedené, ale v recenzi sem se vlastně o autě nic nedozvěděl. O tom proč si auto koupil si napsal pěkně, ale o samotném autě tam není ani řádek. Tak recenze za 7b.-
jumper (Modo Team) 22.07.2008 15:43
« Re: Krásné auto, krásné fotky, ale o autě nic
To byl účel napsat důvody které mě vedli ke koupi tohodle auta a nikoli se opakující fakta o autu, které už každý zná a které už byly napsany. Auto není žádná novinka. Kdyby to byl třeba nový superb tak napíšu i některá fakta, protože to lidi ještě moc neznají ;-)-
"-- skrytý --" 22.07.2008 19:18
« Re: Re: Krásné auto, krásné fotky, ale o autě nic
Fakta nikoho nezajímají, to si dohledáme, recenze o autě je něco jako třeba soužití majitele s ním, pocit z pohodlí, podvozku, motoru...od toho to je....subjektivní popis auta..nikdo nechce objem, výkon, kolik to má dveří, atd.... ;-)
Jo a abych nezapomněl, v pátek máme sraz v Průhonicích, nechceš dorazit? :-)
-
-
-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 24.07.2008 10:19
foto
pěkne foto halvne ty u těch zavějí. Ale mas ta, zbytečně moc stejnych nebo podobných fotek-
jumper (Modo Team) 24.07.2008 11:42
« Re: foto
raději více než méně ;-) fotky jsou ze dvou sérií. poprve auto bylo špinavé a druhá serie když jsem čerstvě vyjel z myčky takže je krásné nablejskané >:D ale z tvého hodnocení recenze jsem zklamaný ;-\ chctěl jsem to pojmout netradičně a stále se neopakovat výbavou a fakty, ale spíš důvody které mě vedli ke koupi, protože tohle auto každý zná a není to žádná horká novinka
-
-
"-- skrytý --" 24.07.2008 11:11
kolesa
velmi pekne..farba dokonale pasuje..menil si kolesa?..myslim ze cierne by mu dali este viac sportovi charakter -
"-- skrytý --" 26.07.2008 10:15
Zdarec
Tak jsem omrknul tvoji recenzi, fotky máš pěkné :yes: ...obzvlášť ten šíbr(střešní okno :-) )se mi jako doplněk moc líbí, u nás se to moc nevidí :yes: .
A co ten chip už si se nějak rozhodl?-
jumper (Modo Team) 26.07.2008 12:09
« Re: Zdarec
zatím ještě ne, mám z toho trošku strach ztratit záruku, nejspíše asi až ta záruka skončí pak nebudu mít co ztratit nebo nevím jestli když to necham chipnout tak kdo to chipne vezme záruku na motor na sebe, jinak na ostatní věci snad záruku neztratím nebo je to jinak?-
"-- skrytý --" 26.07.2008 13:14
« Re: Re: Zdarec
Z vlastní zkušenosti vím, že když ti mají něco udělat na záruku tak se budou vymlouvat na to či ono atd... Záruku ti naslibují, ale jak příjde k věci tak skutek utek. Tak proto to nějak neřeším. Ale jak to uděláš u kvalitní firmy tak by neměl být problém...Jen můj názor. :-!
-
-
-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.07.2008 11:56
recenze
mi se ta recenze libi mas to pěkně rozepsane jen tam musíš dopsat spoustu věcí o autě ja vím že to tu už všichni maji ale když jsem vybiral auto byl jsem rad za každy nazor, apostřřžeh a recenzi kterou jsem našel takže asi tak -
"-- skrytý --" 01.08.2008 17:56
Vzkaz
Ne to jsem tím nechtěl vyjádřit byl to omyl ve fotogalirii umě mám důkaz a u feferonky odůvodnění.DriverDacia P.S.Tel Lenon je pěknej-10,10,9 -
Chobot 02.08.2008 13:32
No,
začnu poděkováním za obodování. Dík. A teda k bodům ode mě. Auto pěkný. Já sem teda sedanovej. Ale barva mu sluší, kola mu sluší a výkon určitě taky..takže jako celek moc pěkný. Fotky dobrý. Já bych teda ještě byl pro fotku motoru(samozřejmě co je mi do toho, a můžu si jí najít u jiné recenze atd, ale tak když už tak vše), ale nahrazuje to spousta detailů. No a k recenzi....dávam devět. Bylo by to míň ale oceňuji snahu. Napsat že neumim psát je tak snadné, ale pokusit se i s tímto ´defektem´ něco napsat je chválihodné. Nechť ti slouží.-
-
-
jumper (Modo Team) 02.08.2008 13:42
« Re: Re: Re: No,
jinak jsem nepsal, že neumím psát recenze jen jsem psal, že než psaní recenzí mě mnohem více baví testování, tak jsem to myslel ;-)
a s tím bamba to je jen překlep-
Chobot 02.08.2008 13:47
« Re: Re: Re: Re: No,
Chápu. Sorry. Ono u spousty lidí neumím a nebaví je to samé.....byla v podstatě pointa mého přízpěvku. To nic nemění na tom že snaha se cení. Jinak testování je super, o tom nic. To mi taky moc baví. Taky na mě všichni koukaj jak na blázna, když si pořídí auto a já je hned připravuju na to že mi to musí půjčit aspoň na pár kilometříků. :-)
Překlep sem pochopil po pár sekundách...to já jen že si mi to slovo zdálo nějak vtipně znějící. Překlepne se samozřejmě každej občas.-
jumper (Modo Team) 02.08.2008 13:57
« Re: Re: Re: Re: Re: No,
Psaní recenze mě taky baví, ale to člověk musí mít náladu a inspiraci a to prostě pokaždé není ;-) hlavně jsem jí chtěl pojmout trošku netradičně, ale slibuju, že jí ještě doplním. Nejsi první kdo říká, že tomu něco chybí, hlavně taková spokojenost a moje postřehy na všechno možný, ale na to musím auto dokonale poznat ;-)-
"-- skrytý --" 02.08.2008 14:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,
Jumpere, ty jsi slyšel o zítřejším sraze v Plzni? :yes:-
jumper (Modo Team) 02.08.2008 14:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,
Jojo zaslechl jsem to u šviháka ;-) píše tam neděle dopoledne a že zve všechny :yes:
jen bych uvítal alespoň orientační hodinu ať tam nejedu už brzo ráno >:D
Jo a to tesco myslí směrem na dálnici ku Praze?-
-
"-- skrytý --" 02.08.2008 14:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,
Hele Jumpere,
mohli bychom se setkat někde v Praze (třeba na MODU) a oba bychom tam vyrazili. ;-)-
jumper (Modo Team) 02.08.2008 14:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,
Jo to by šlo a v kolik?-
"-- skrytý --" 02.08.2008 14:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No,
Pokud pojedu (zatím to vidím na takových 70%), tak bych ti napsal jakmile by mi Švihák zavolal... ;-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jumper (Modo Team) 06.08.2008 20:26
« Re: ahoj
Není drahej, cena začíná od 399.900 klidně můžete vyměnit za vašeho peugota >:D
proto jsem do něj šel protože na ferrari nemám >:D-
Hanss (MoDo Team) 06.08.2008 20:31
« Re: Re: ahoj
co ty v ten pátek - stavíš se na Modu ??
účast nebude veliká, ale o to líp pokecáme, jestli tak kolem tý osmičky...........
:yes: :-)-
jumper (Modo Team) 06.08.2008 20:57
« Re: Re: Re: ahoj
Na 90% procent ano, když je edgar na dovolený tak o důvod víc se snažit a dokázat, že náš čas dovolených nerozhází >:D-
jumper (Modo Team) 06.08.2008 20:58
« Re: Re: Re: Re: ahoj
Jo a dohodnul jsi na sraz i ten kamion >:D >:D >:D
-
-
-
-
-
-
macegt 26.08.2008 21:57
ohen a led
moc pekny, verim ze naty cesticce ve snehu si asi moc dlouho nefotil :-) vypada to na lavinu jak delany :-) -
kaaRS 27.08.2008 06:40
Pneu
Ahoj dvojce mam dotaz jake pouzivas letni pneu??? A jak jsi snima spokojeny??? Dik za odpoved. ;-)-
jumper (Modo Team) 27.08.2008 10:21
« Re: Pneu
Michellin 225/40 R18, i když jsou michelinky drahý tak se to vrátí kolik vydrží ;-)-
-
jumper (Modo Team) 27.08.2008 19:21
« Re: Re: Re: Pneu
jojo to jsou oni. Vůbec nehučí, ale občas jsem to slyšel, že po přezutí někomu hučí. Prý mají vydržet 40tis tak jsem zvědavej-
-
jumper (Modo Team) 28.08.2008 07:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Pneu
Jasný není problém, rád se setkám ;-)-
-
jumper (Modo Team) 28.08.2008 09:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pneu
Hele teď mám takový malý problém, že se mi už podruhé vymazala sama od sebe dlouhodobá spotřeba, nestalo se ti to taky?-
-
jumper (Modo Team) 28.08.2008 09:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pneu
Manuál jsem zas tak podrobně nečetl, ale mám takový pocit že se mi to stává po každých 5tis :-O
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
kaaRS 29.08.2008 12:16
Uz...
mi to psalo ty prispevky ven z monitoru. Nemenil jsi zadni loziska jeste??? Ja uz jo leve aj prave a zase to znovu zacina hucet a myslim ze pneu to nejsou mam je sice pred smrti ale jak se meni povrch tak pneu meni taky zvuk. Me uz z toho jebne. Nezda se ti byt i celkeve podvozek hodne hlucny???-
jumper (Modo Team) 30.08.2008 03:30
« Re: Uz...
Zatím jsem neměnil vůbec nic kromě středový lampičky. Zas takový technický tip nejsem a zkušeností taky moc nemám tak nevím s čím může souviset hučení pneu. Uvidím až je budu měnit jestli budou hučet ;-)
Co se týká podvozku tak se mi nezdá hlučný, spíš občas tvdý >:D ale co mi vadí je že když jedu sám tak je slyšet konec pásu spolujezdce jak drkotá, ale to ho stačí jen upravit ;-)-
jumper (Modo Team) 30.08.2008 09:31
« Re: Re: Uz...
Jo ještě jsem se snažil v manuálu najít jestli se průměrná spotřeba maže po určitým počtu kilometrů, ale nic tam takového nebylo :-| Podle mě se přece průměrná spotřeba sama od sebe nemaže i když najedu 100tis. Zkusím se zeptat v servisu-
kaaRS 01.09.2008 15:30
« Re: Re: Re: Uz...
Tak to mas asi dobry kousek. ;-) To ti preju jo a nasel jsem to ohledne toho mazani udaju palub. pocitace je to na strane 64 cituji:
Celkova pamet 2 zaznamenava data vetsiho poctu jednotlivych jizd (i kdyz je zapalovani vypnute po dobu delsi jak 2 hodiny)az do celkove doby jizdy 99hod 59 min, celkeve vzdalenosti 9999km, celkove spotreby 999 litru. Kdyz je dosazeno z jedne vyse uvedenych hodnot, pamet se automaticky vynuluje. ;-)-
jumper (Modo Team) 02.09.2008 20:31
« Re: Re: Re: Re: Uz...
Ok díky za zprávu, trošku jsem si oddychl, že to není chyba. V munuálu jsem to nehledal, ale určitě můžu říci, že nemám celko počítadlo spotřeby litrů na oněch 999. Nebo to bude někde v nastavení či přepínání spodním tlačítkem a to já moc nepoužívám, ale tyhle údaje mě moc netrápí ;-)
Jakou máš teď spotřebu? Pokud těch 7,1 tak to musíš pěkně honit, zvláště po okrskách...-
kaaRS 02.09.2008 20:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Uz...
Tak ono nejde o udaje ja jsem se treba dival na ten cas a ted tam mam 55hod.
No spotrebu mam 7,2 ale z prace do prace jeszdim tak 6,4 a uz dlouhou a ne a ne to dostat dolu. Asi to zkousim vymazat. Ale zase kluci co tu meli Fr tak tam meli dlouhodobu spotrebu 8,5 a rikaly ze musim jezdit jak hlemyzd kdyz mam 7,2. :-) .-
jumper (Modo Team) 03.09.2008 07:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uz...
To ale měli asi benzínový FR. Když jsem jel přes Německo po dálnici a pod 200 jsem nešel, jen když mě někdo zbrzdil, tak jsem měl taky spotřebu 10litrů. Celkem by mě zajímalo srovnání FR beznín(nebo i cupra) a nafta, když pojedou za sebou kolik bude rozdíl za stejných jízdních podmínek-
-
jumper (Modo Team) 03.09.2008 13:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uz...
Ještě, že jsem si koupil auto noví, po nich bych ho opravdu nechtěl dostat >:D
-
-
-
-
-
-
-
-
jumper (Modo Team) 04.09.2008 20:45
Cesta z města >:D
Pár minut času se určitě najde ;-) Co budeš mít tady na práci :-O-
kaaRS 05.09.2008 06:27
« Re: Cesta z města >:D
>:D no tady je to trochu naopak ,,cesta z dediny,, Slysel jsi o vymene primatora Bema a starosty z obce na vychodnim slovacku? Tak tam bydlim. :-) ;-) . No o jedne veci tu nechci psat a ta druha shanim nejake auto pro pritelkyni nejake priblizovadlo. Tak par min se najde a odkud jsi presne abych mel prestavu. Bylo by to asi kolem obeda muze byt???-
jumper (Modo Team) 05.09.2008 13:02
« Re: Re: Cesta z města >:D
Se mnou je to těžký jednou bydlím na Praze 6 a podruhé zase na Praze 5 ale není to tak daleko od sebe ;-) Jinak kolem oběda budu volný, teda jestli mě přítelkyně pustí ;-)
-
-
-
-
Ondřej Šámal 06.09.2008 18:52
« Re: I v Praze se dá jezdit 300km/h
Nezodpovědní kkti. Rozhodně na tom nevidim nic hrdinskýho - ohrožovat ostatní účastníky silničního provozu je trestný čin. Sebevrazi? Kdyby někoho sejmuli, tak oni to odnesou pár škrábancema a modřinama, ale ti ostatní z toho vyváznou o mnoho hůř (viz crash test Ferrari a například Fabie). Takovýhle lidi by neměli vůbec dostat řidičák :no: :no: :no: -
Chobot 06.09.2008 19:05
« Re: I v Praze se dá jezdit 300km/h
Pravda je, že je to tak sestříhané, že se dá jen polemizovat nad tím kde těch 300 skutečně jeli. Jestli to bylo v praze, na dálnici či na nějakém letišti.
Jinak co říká Xganga. Oni když se vyseknou tak zůstanou nejspíš celý v otrhaný ´kleci kokpitu´ někde opodál, ale když sebou vemou nějakou fabii, tak ta se dá považovat rovnou za rakev. -
Dadánek (AlkoholixXx) 06.09.2008 19:13
« Re: I v Praze se dá jezdit 300km/h
Vidím že vás toto téma zajímá, tohle: [odkaz] by mělo být to video, ve kterém vše uvidíte... Btw dohledat pachatele by bylo jednoduché, maserati MC12 je v ČR jedno-
Ondřej Šámal 06.09.2008 19:22
« Re: Re: I v Praze se dá jezdit 300km/h
Ono stačí zajet do Caffeterie u Malostranskýho náměstí a budou je mít pohromadě všechny. Jedno nechápu, všechno to jsou boháči, ale že by si zaplatili jízdy na okruhu, to ne. Navíc pochybuju, že by tam svá auta zvládla. Před pár lety tady sejmul podobnej frajírek 2 kluky, jednoho zabil, druhý bude kvůli němu nadosmrti na vozíku. A jak z toho vyváznul pachatel? Tatínek má kamarády u Policie, takže dostal nějakou směšnou pokutu a během pár dnů jezdil vesele dál. Takže proto nesnášim podobný mag*ry, kteří si myslí, že jsou mistři světa. Ále, vždyť už jsme si zvykli, že v tomhle státě čim větší gauner, tim větší beztrestnost :-( :no: -
Chobot 06.09.2008 19:24
« Re: Re: I v Praze se dá jezdit 300km/h
Ano. To je jasné že najít v čechách majitele by bylo light. Ale jak jsem napsal:je to tak sestříhané, že se dá jen polemizovat nad tím kde těch 300 skutečně jeli. Jestli to bylo v Praze, na dálnici či na nějakém letišti. Nebo jestli je vůbec jeli oni, zdali to tam nehodily z nějakého jiného videa. Jako důkaz je to zcela k ničemu...-
Dadánek (AlkoholixXx) 06.09.2008 19:27
« Re: Re: Re: I v Praze se dá jezdit 300km/h
Koukals na video? Tam je všechno jasně vidět-
Chobot 06.09.2008 19:28
« Re: Re: Re: Re: I v Praze se dá jezdit 300km/h
koukal. Je tam střih a záběr na tacháč kde je 300 a přibývá a pak je hned zas střih....žádnej pohled okolo kde jsou.
Je pravda že to závodění po praze je demence, jako neřikam že ti chlapci to maj v hlavách OK, ale to že jeli 300 po Praze je prostě neprůkazný...
-
-
Ondřej Šámal 06.09.2008 19:44
« Re: Re: Re: I v Praze se dá jezdit 300km/h
Nejvíc kompromitující záběry jsou ty z tunelu, kde rozhdně nejedou ani 100, ani 150, přičemž míjejí ostatní auta (kdyby se v tom tunelu náhodou vybourali, můžou následky nehody zabít i několik dalších lidí, ne nadarmo tam bývá omezená rychlost). Každopádně nechápu, jak tak uboze jednoduchý člověk si dokáže vydělat na MC12 a ještě si k němu koupit hodinky od Maserati za 6 mega.
-
-
Sienn 06.09.2008 19:43
« Re: I v Praze se dá jezdit 300km/h
Tak v těch tunelech spíš masírovali akcelerací a decelerací. Přitom tam ale tak rychle nejeli. Sice tam nedodržovali povolenou 70ku, ale takových dravců, kteří kašlou na sekční měření a rychle mě předjíždí, když tamtudy jedu tachometrovych 80kmh, je dost. To samý se dá říct i o jejich jízdě po magistrále a jižní spojce...
Víc se spíš bojím typů co tam jezdí 140 kmh v autech, které nemají schopnost zabrzdit na pár metrech a podobně.
Jinak nevím kde sebralí tech 300kmh, ale myslím, že v Praze je hóódně míst, kde se to dá, pokud není zrovna odpolední špička.
Jinak se jich nezastávám, ale nezodpovědných řidičů jezdí po silnicích o dost víc, než jen těhlech kluků v Ferrari...
-
-
David Silver 06.09.2008 20:15
« Re: I v Praze se dá jezdit 300km/h
Nepřebírej mi zákazníky, díky >:D >:D >:D :-!
-
kaaRS 07.09.2008 11:22
Zdraviiim
Zdarec jumper omlouvam se ze jsem se vcera ani neozval ale bylo toho strasne moc. Hledaly jsme nejake to auto ale nikde nic takze starsny fofr jednou na Praze 9 pak v Kladne no des. Nakonec jsme koupily ve Zline. Tak se omlouvam ze to nevyslo. Snad nekdy jindy.
A jestli muzu k tem 300km/h v Praze tak souhlasim s tim nazorem ze horsi sou ti co tam jedou 140km/h s autem ktere pomalu nema ani technickou. Ale samo jsou to magori. Ale kdyby byla ta moznost nevim nevim. ;-\ ;-)-
jumper (Modo Team) 07.09.2008 12:25
« Re: Zdraviiim
Ok v poho, věřím, že to nebyla jediná možnost tak příště to určitě vyjde ;-)
a co jste nakonec koupili? Že by po tak dlouhým schánění nakonec nějaký to lambo >:D-
kaaRS 07.09.2008 12:31
« Re: Re: Zdraviiim
No lambo to neni ale podobne. Felina je to pro pritelkyni na jezdeni do prace a byl nejaky fin. strop a neco najit bylo nad lidsky vykon neco schopneho.
Asi to neni nic noble ale ucel to splni asi nejlip z te ponuky co byla. Mozna udelam i recenzi uvidim. ;-)
-
-
-
zip2016 17.09.2008 08:53
Hoši z Modo Teamu
Koukám že vy všichni na MoDo máte fakt pěkný auta. A vůbec máte všechno pěkný!! Tak Ať Vám to všem jezdí!! :yes: :yes: -
Poustnik 17.09.2008 10:25
Ty zimní fotky jsou opravdu mňamka! Jen jsem se olíz!!!!
Kontrast červené a bílé....jo, jo, není nad čisté barevné kompozice!!! Ať ti pěkně jezdí!!!
P.S. Taky si myslím, že 300 jezdit po Praze je blbost. A ani nesouhlasím s tím, že se teď v tunelech často prořítí nějaký závodník. Teď jsem jezdil Strahovským 4 měsíce každý den a až mě překvapilo, jak tam všici dodržují předepsanou sedmdesátku!!! Hoj! -
"-- skrytý --" 18.09.2008 14:24
cupra
nepremyslel si o motoru 2.0TFSI? ja mel ted pujcenou na vikend Cupru a ten zatah fakt parada, jen teda asi nesplnuje pozadavky na uspornou spotrebu.-
jumper (Modo Team) 18.09.2008 15:34
« Re: cupra
To je jasný, že přemýšlel, ale nakonec vyhrála spotřeba ;-\
Rád bych stejně znal opravdu realnou spotřebu FR tdi vs Cupra za stejných podmínek. Rád bych to s někým zkusil a třeba si pak i Cupru pořídil ;-)-
"-- skrytý --" 18.09.2008 16:22
« Re: Re: cupra
ja ji mle pujcenou na 4 dny, od patku do pondeli. prvni den spotreba kolem 14 prumerna, ale to byly tocivy okresky, porad na plno. Pak dalsi den vylet Praha-Kladruby-zpet po okreskach cca 180km, spotreba 8,5l/100km, ale to sem fakt jel velkou pohodu, obcas razantni predjeti. Celkove to vidim pri klidny jizde kolem 9, kdyz se na to slape, tak tech 12 a mesto tomu teda taky moc neprospiva, staci nejaka kolona a uz to leti nahoru. Dlouhodoba tam byla 12, ale jelikoz si to pujcuje spousta lidi, kazdej tomu davat, tak to neni tak strasny.
Je jasny, ze rozdil mezi FR TDi a Cuprou je tak cca 2-3 litry pri svizny jizde, ale zas je tam rozdil 70 koni a ot neni malo.-
jumper (Modo Team) 18.09.2008 16:29
« Re: Re: Re: cupra
Taky jsem počítal na pohodovou jízdu rozdíl cca 3litry, ale ty 3 litry při spotřebě 6l(tdi) a 9l(cupra) je 50% navíc ;-\ Takže když dám ročně cca 100tis na PHM tak s cuprou 150tis a to je znát :-( skoro bůra měsíčně.
A do jakejch Kladrub jsi jel?-
"-- skrytý --" 18.09.2008 16:36
« Re: Re: Re: Re: cupra
No tak to je jasny, rpi takovym najezdu to fakt nejde. Kladruby nad Labem, mozna je to min km, ted presne nevim.ale byly i nejaky zajizdky. Pridal jsem par fotek ke svymu autu.-
jumper (Modo Team) 18.09.2008 16:39
« Re: Re: Re: Re: Re: cupra
Pěkný fotky, hlavně ta blondýna >:D >:D >:D
hlavně mi jde o to jestli jsi jel po dálnici nebo po okrskách, no prostě jak rychle ;-)-
"-- skrytý --" 18.09.2008 16:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra
po okreskach, po dalnici je to nuda. No prave, ze celkem pohodu, obcas akcelerace, bylo to tak mezi 8-9litry, coz neni malo, ale zas na ten vykon..-
jumper (Modo Team) 18.09.2008 16:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra
Myslím že je to celkem přiměřená a přijatelná spotřeba na ten výkon. Takže jsi jel cca 100km/h?-
"-- skrytý --" 19.09.2008 00:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra
Tak nejak, taky myslim, ze je to primereny tomu vykonu. nejde cekat od 240 konovyho turbobenzinu ze bude jezdit za 7 litru.
Jediny co me trochu stvalo byly teda A sloupky, obcas je pres ne spatne videt a mel jsem dvakrat problem v zatacce, ze sem auto nebo lidi proste nevidel az na posledni chvili. Asi jde spis o zvyk.-
jumper (Modo Team) 19.09.2008 14:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra
Přesně tak to je jen o zvyku. Taky mám trošku problémy když přesednu do jinýho auta než se člověk zorientuje ;-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poustnik 23.09.2008 15:10
« Re: 100té hodnocení se blíží - audinka66
Koukám, že tobě taky Audinka66 nasázel samé desítky. Tak já ho kritizoval horem dolem za jeho jedničkování a vůbec podivné známkování a včera mi dal bez jediného komentáře desítky ke všema autům / a traktorům /. Tak co si o něm mám myslet, fakt nevím......chmmmmm..... ;-\ Ať ti jezdí! :-)-
jumper (Modo Team) 23.09.2008 15:35
« Re: Re: 100té hodnocení se blíží - audinka66
Taky jsem byl překvapen, že jsem od něho dostal samé 10, ale nevím jestli opravoval hodnocení jiným. Jinak své auto za traktor nepovažuji ;-\-
-
jumper (Modo Team) 23.09.2008 16:27
« Re: Re: Re: Re: 100té hodnocení se blíží - audinka66
No proto >:D
Co jsem koukal ne Tvůj profil tak snad se v Čechách ani moc nezdržuješ. Taky bych chtěl takhle cestovat :yes:
-
-
-
-
-
-
-
jumper (Modo Team) 18.10.2008 20:15
Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
:no: :no: :no:
Sem toto téma určitě nepatří, ale jak se dnes národ zachoval téměř 20 let po komunismu, tak začínám uvažovat o přesunu směrem na západ-
karfiol 18.10.2008 20:25
« Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
podle mě nejsou výsledky voleb důvodem k přesunu na západ,ale stačí se jen vyrovnat s názorem většiny české republiky.já k volbám nedorazil a i kdybych měl čas,tak se na to asi vyseru,protože jsou to * jeden jak druhej..modrej pták,růžicka,třešnička...je to jedno...pořád jsou to ty samý ksichty...už dvacet let-
Martin911Turbo 19.10.2008 12:27
« Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
naprosto souhlasím nalevo i napravo stejná verbež!!! naházel bych všechny do rozvodněný vltavy!!! Tenhle stát je nepoučitelnej, nedokáže se z chyb poučit a udělat opatření. Situace za poslední roky je znovu na převrat!!!
-
-
Ondřej Šámal 18.10.2008 20:37
« Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
Ono je prakticky jedno, kdo je právě u kormidla (vyjma KSČm), jde spíš o to, že lidé jsou tak hloupí, že skočí na laciné populistické kecy typu zrušení poplatku, zastavování růstu cen atd. Holt, Češi jsou asi národem, který můžete opít i rohlíkem :no: :no: :no:-
EricCartman 18.10.2008 20:41
« Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
Přesně tak... A Paroubek se bude teďka dva roky natřásat, jak je nejlepší a jaký je to borec. To bude na blití 8-s-
jumper (Modo Team) 18.10.2008 20:55
« Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
Já názor většiny národu plně respektuji a to je právě ten důvod proč se za ně stydím!
Jak píše xganga proto se za ně stydím, že skočí na laciné kecy a se svými neúspěchy nechtěji bojovat, ale nechávat zodpovědnost na druhých a věřit, že se o ně někdo postará, když to nedokážou sami a závistivě koukat, že když někdo něčeho dosáhne tak ho za to vláda sebere a postrestá. A právě z toho je mi na blití, že je to názor většiny národa :no: :no: :no:
Né nadarmo to o nás říká zbytek Evropy, že Češi jsou závistiví a nepřející
-
-
-
Dadánek (AlkoholixXx) 18.10.2008 20:53
« Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
jumper já tvrdím toto: Kdo nejde k volbám, jakoby volil komunisty. Protože kdo mladej jde k volbám? A důchodci VŠICHNI!!-
EricCartman 18.10.2008 21:06
« Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
Já jsem si taky myslel, že komouše volí jenom důchodci, jenže jsem zjistil, že se nejspíš mýlím. Sice neznám nikoho ze svých kamarádů, kdo by je volil, ale když jsem se díval na kandidátku KSČM u nás, tak bych řekl, že tam bylo víc lidí ve věku do 30 let, než těch nad 50. To už je k zamyšlení.-
Poustnik 18.10.2008 21:13
« Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
Kandidátka a členská základna je něco jiného. Těch mladých je tam jedno procento. Ale na kandidátku se dostanou, protože mládí má zelenou....jsou to prostě naivové, kteří jsou příliš usedlí,aby byli pravověrnými anarchisty....ale co si povídají na členských schůzích s těmi důchodci zapšklými, to by mě teda zajímalo!!!! :-O >:D-
Ondřej Šámal 18.10.2008 21:17
« Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
Znám kluka, který s komunisty sympatizuje. Příčinou je ale brainwashing ze strany rodičů, kteří jsou svazáci par excellance. V dnešní konzumní době, žádný normální člověk nemůže sympatizovat s ideologií, která je sice krásná, ale v praxi naprosto neproveditelná. Jak píše Poustnik, naivita a vidina "lepších" zítřků je ten motor, co žene komunisty dopředu.-
jumper (Modo Team) 18.10.2008 21:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
Zmiňujete pouze komunisty, ale ČSSD rovná se KSČM. Obě dvě strany lidem slibují nesplnitelné. Copak jste lidi zapoměnli co tady dokázali za 8let vládnutí. Všechno to jsou jen populistický keci a blbý Češi na to opět skočí. Za jejich vlády pouze slibovali, něco málo rozdávali, tím akorát ZEMI ZADLUŽILI, ale tohle nejde do nekonečna - o to hůř se z toho pak bude země vzpamatovávat-
Poustnik 18.10.2008 21:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
Ale to my všechno víme, to nám nemusíš říkat. Volby komunální nejsou volby senátní a je to normální, že každý chvilku tahá pilku. Až zas ČSSD přijde k veslu, bude muset ubrat plyn ze svých slibů...Mě by ani tolik nevadilo, že zas budou u vesla oranžoví, jako to, že ryba smrdí od hlavy...že taková spousta politiků ve vrcholných funkcích napříč politickým spektrem považují korupci a užívání neoprávněných výhod za normální. To - není normální. A hlavně mravné. -
Ondřej Šámal 18.10.2008 21:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
Samozřejmě, členové ČSSD jsou z větší části bývalí komunisté, ve všech 13 krajích, kde socani zvítězili, mohou utvořit vládnoucí koalici s KSČM. Sám Paroubek řekl, že bude jednat se všemi subjekty, se kterými může zaručit platnost jejich programu (tomu je nejblíž právě program KSČM).-
jumper (Modo Team) 18.10.2008 21:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
Musím jen doufat, že až nastanou volby do poslanecké sněmovny a ty možná budou předčasné, že lidem nebude lhostejný osud a budou chtít se svým životem udělat něco sami a ne spoléhat na to jak se o ně postará ta hlava vepřová Par,oubek. Jinak to vážně balím směr západ-
Ondřej Šámal 18.10.2008 21:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
Jako Středočecha mě teda vážně dostalo, že místní kandidát na hejtmana za ČSSD Rath, dokázal ty lidi tak oblbnout :-( K té emigraci, navrhuju Hawaii nebo Oceánii >:D :yes:-
-
Ondřej Šámal 18.10.2008 23:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
KSS na Slovensku opravdu nemá takovou pozici jako u nás, buďte rádi, protože Fico by byl první, kdo by je pozval do vlády, je to takový slovenský Paroubek :no:-
-
Poustnik 18.10.2008 23:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
Tak mohl by....ale mě se líbil názor nějakého vašeho ekonoma, /já teď poslouchám ve Vídni jen slovenská rádia.../ že je skvělé, že žádné ekonomické zákony ani zásahy nevymýšlí, že když nic nedělá, ani nic, chválabohu, nezkazí..... >:D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.10.2008 09:21
« Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
třeba já a volil oranžovou-
Dylan McKay 30.10.2008 08:46
« Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
V této diskusi, kterou jsem přehlédl když byla aktuální (škoda) v naprosté většině názorů podoruju uživatele Turbokluk... :yes:
PS: jumper, já se zase stydím bydlet v modré Praze... :no:-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 09:23
« Re: Re: Re: Volby 2008 - STYDÍM SE ZA TO ŽE JSEM ČECH!!
Šviháku tak tímto názorem, že podporuješ Turbokluka jsi mě hodně zklamal a naprosto to nechápu vzhledem k tomu, že jsi podnikatel. Protože filozofie ČSSD a podnikání naprosto nejde dohromady. To je to samé přirovnání kdybych řekl, že chceš-li z plamínku udělat oheň zalej ho vodou :no: :no: :no:
-
-
-
-
-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.10.2008 09:28
nazor
NO JAK JSEM SI TO TAK PROČETL. JE PĚKNE ŽE SE STYDITE ZA ČECHY JA ZASE ZA NĚKTERE Z VÁS.CSSSD A KOMUNISTE NENI TO SAME TO ŽE MAJI SOCIALNI PROGRAM NEZNAMENA ŽE SE SPOJIME S RUSKEM PROTOŽE TAM BYLK TAKY.
A ODS ty abych volil to bych muserl byt pěkně v * je to krasna strana pokud jsem v ni pač se tam daji nahrabat prachy, nebudu chodit dalečko třeba POV od 1 ledna kolik asi dostali do kapsy za takovou *.
Pro mě je ods strana pro podnikatele kteří okradaji ostatni né všichni ale spousta když vidim všechny ty vyhody pro podnikatele tak si teprve řeknu že tady bydlet nechcu.-
Ondřej Šámal 19.10.2008 12:28
« Re: nazor
To samé to určitě není, ale většina z vrcholných politiků ČSSD byla předtím v KSČ. Už po volbách v roce 2006 sám Paroubek prohlásil, že má ve Sněmovně 100 hlasů (ČSSD+KSČM), sám chtěl s komunisty a KDU-ČSL vládnout a málem se mu to nepodařilo. Při podpisu smlouvy o radaru si členové ČSSD pozvali do Lidového domu ruského generála, který nám vyhrožoval, že Rusko namíří svoje rakety na Prahu. ČSSD má sice v názvu "sociální", ale k právé sociální demokracii má hodně daleko (viz Paroubkovi kamarádi, kteří se hádají o to, kdo má v kapse milion). Rozhodně netvrdím, že ODS je neposkrvěná a skvělá strana, ale to, že se lidé nechají oblbnout bývalým svazákem, který jim naslibuje doslova modré z nebe, to je hodně smutné :-(-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.10.2008 13:18
« Re: Re: nazor
" s tim socialni pravdu, pravy přiklad socialnosti je když topol letel vladním letadlem na lyže.
A jestli je proviněni ze ma bohate kamarady tak mas pravdu je vinen. A jsem rad ze topol chodi do hospody v horni dolni aby nahodou nepotkal někoho kdo ma v kapse víc než 500kč.
A zajimalo by mě co ti udělali komuniste, komusnismus je špatny každy krajni směr je špatny ať už pravice nebo levice-
Ondřej Šámal 19.10.2008 13:32
« Re: Re: Re: nazor
Mně osobně nic, ale mé rodině toho udělali, myslím, dost. Od znárodnění majetku, přes znemožnění svobodně navštěvovat příbuzné na tom "zlém a imperialistickém" Západě, až k odmítnutí mého otce na VŠ, protože neměl ten správný kádrový posudek. A takových lidí tu byly statisíce. Jestli myslíš, že ČSSD je strana čestných a na lid myslících lidí, tak žiješ v omylu. Každá!!! strana je napojená na podnikatele či méně více organizovaný zločin, politici si nahrabávali už za komunistů, po revoluci při kupónové privatizaci, za 8 let vlády socialistů ani nemluvě. Tohle vítězství levice chápu jako vítězství hlouposti a populismu, kdy ČSSD založila svou kampaň na oblbování mas (např: Kraj zaplatí těch "hrozných" 30 Kč za lekáře, či že zastaví zdražování, což je pitomost kardinálních rozměrů). Holt, najde se zde pořád dost lidí, kteří jim na to skočí. A to je to, za co se tady většina lidí stydí.-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.10.2008 16:00
« Re: Re: Re: nazor
Jo je videt že tve znalosti politiky konči u toho že komuniste k vaší rodině nebyli hodni ani k moji nebyli zrovna hodní.
A byt tebou tydy přiznivcem ods tak o kradeni vubec nemluvim asi nevis kdo stal v čele kuponové privatizace a kdo si na ni asi namastil kapsu, tak z prvni privatizace jsme se zvedli zase ma stat podniky ktere mu vynašeji třeba čez a co s ním udelame podle ods prodame ho proč by někdo kdo da 20% z ceny do kapsy ods nemohl mit předkupni pravo.
A těch třicet korun je pakatel ale jde o princip ja a lide kteří pracuju si všichni plati socialni a zdravotni z sveho platu at maji 15000 nebo 50000měsičně ale třeba vsichni nebo většína pornikatelu a živnostniku ne všichni nechci obvinovat priznava minimalni mzdu a vše si odepiše pak dostanou dětske přidavky přidavky na bydleni atd.
Samozdřejme plati i min zdravotni a co když dotyčny podnikatel dostane rakovinu jejichž lečba stoji třeba 1 000 000korun určo když podělaval stat a odvaděl min daně i když mel plat nekolika nasovbne vyšší si ted tu lečbu zaplati ze sve kapsy když do niu celou dobu sypal co??
A mk te kampani když byly volby do dolnji komory tak měla ods strašně poctivou kampan pokud si nepamatujes tak indiona jones v jeskyni všede cervene napisy parouubek a ksčm a krev na stenach to bylo tak fér.
A vis co udelal cteny tomol dnes vypustil zpravu že trest pujde do kraji že kraje řekly že nechcou oby ods objižděla města jako cssd proč asi třeba proto že by pak nedostali už ani hlasek.
Doufam že jsi se dnes dival na otazky vaclava moravce byla do sranda obzvlast my červeno oranžovi jsme se smali tomu vašemu tajtrlikovi. Ale ty ses asi nesmal možna proto že ten kdo voli ods ma na atelevizi zvlastni mod tzv bluevision něco jako ružove bryle jen pro ODS zkus to někdy sundat taky se pak zasměješ.-
Ondřej Šámal 19.10.2008 16:22
« Re: Re: Re: Re: nazor
Ano, moje politické znalosti nejsou dokonalé, proto taky Politologii studuju, abych je nabyl. O kupónové privatizaci vím, vím, kdo ji zmrvil (nemysli si, že v režii ČSSD by dopadla líp, spíš naopak). Privatizace státních podniků je normální proces transformace na tržní hospodářství, kdy si stát nechá jen to minimum, co potřebuje, zbytek jde do soukromých rukou (takhle to funguje všude ve vyspělém světě). S těmi 30 korunami je to takhle: v krajských nemocnicích bude poplatek hradit kraj, tudíž budou chybět peníze jinde, kde je to potřeba-to je čistě populistický krok. Poplatky u lékaře byly zavedeny jako REGULAČNÍ, všechny peníze zůstanou těm subjektům, které je vybírají (v Příbramské nemocnici si za vybrané peníze koupili 2 sanitky, což považuju jako jednoznačné pozitivum a zlepšení dostupnisti lékařské péče). Zdravotní pojištění je tu proto, aby ti pomohlo v situaci, kdy potřebuješ nějakou nákladnější léčbu, to s poplatky nemá vůbec nic společného. Jestli si vzpomínáš, tak v roce 2006 vedla ČSSD kampaň "ODS mínus", žádný vlastní program prakticky nepropagovala. Jediná strana, která avizovala reformy, byla právě ODS. Reformy, které tady měly být už dávno, ale populistická socialistická vláda, ze strachu ze ztráty voličů, se na ně vykašlala (stačí se kouknout na Slovensko, kde socialista Fico sklízí plody Dzurindových reforem). Nevím, kde jsi přišel na to, že jsem ODSák. To, že se nenechám oblbnout lacinými kecy a sliby, neznamená, že musím volit ODS (i když je mi tato strana z celého politického spektra asi nejblíž).-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.10.2008 17:02
« Re: Re: Re: Re: Re: nazor
reformy pokud vim tak jedine z baliku reforem co jede jsou ty poplatky
A nejder o privatizaci ale o to jestli se podniky prodávaly za tržní hodnotu-
Ondřej Šámal 19.10.2008 17:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor
Neprodávaly, to je jasný, ale myslíš, že by to bylo lepší za vlády jiné strany? Ono po bitvě je každý generál. Věř, že kdyby vládla ČSSD, či jiná strana, dopadlo by to přinejlepším stejně ;-) Jinak reformy jedou snad všechny, jak zdravotnická (regulační poplatky, transformace nemocnic na akciovky), důchodová atd. Je mi vcelku jedno, že ČSSD vyhrála, pokud bude vládnout minimálně stejně dobře, jako ODS, ale mně jde o to, jak lehce se dali lidé oblbnout ;-\ :no:-
Hanss (MoDo Team) 19.10.2008 17:51
« Re: nazor
Tak to mi stačí:
jsem apolitický, tzn. že v tuhle chvíli bych nedokázal volit nikoho z naší "scény", navíc už je mi to fuk, páč si čovek stejně nevybere - není z čeho!! Ale z čeho jsem úúúplně hotovej tady, jsou ty podělaný socialistický kecy Turbokluka - to se mi snad jenom zdá!! Jednoznačně tady stojim na straně Xganga (který musím uznat působí velmi uvědomněle a vyrovnaně), umí diskutovat, nikoho neagituje atd. Ale co tady předvádí ten klučina, to nevim jestli se mám smát, brečet nebo ho bít !! Bohužel to neumim napsat v klidu jako tady "kolega", ale tohle mi fakt vytáčí - mně ty socani přijdou tak naivní, že to snad ani neni možný, ty jeho argumenty - no prostě konec! jasně, že to neuzná, pravděpodobně bude na mě útočit, ale to já mám fakt na háku, je mi to jedno, jak jsem psal, ale tohle jsem si neodpustil. Takže tak :-) :-) :-!-
Ondřej Šámal 19.10.2008 18:10
« Re: Re: nazor
Díky, Hansii, já rozhodně nikoho za svůj názor kritizovat, či zesměšňovat nebudu, od toho přeci tu demokracii (trošku divokou) máme. Ale taky mě namíchne, když někdo zaslepeně věří jedné straně, ať je to ČSSD, ODS, nebo další partaje. Svět taky není jednobarevný ;-)
-
-
-
-
-
-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.10.2008 16:04
« Re: Re: Re: Re: nazor
a zkus kouknout na nezamestnanost a kurz koruny během těch 8 let vlady socialnistu klesa nebo stoupa,, hele ona stoupa že by to bylo tim že to umi.narozdil od těch co obchoduji se zdravím
A prosim tě je ti sympaticky třeba kalousek, langr topolanek bursik, čunek???? >:-[]-
"-- skrytý --" 19.10.2008 17:56
« Re: Re: Re: Re: Re: nazor
Růst koruny není v žádném případě zásluhou sociálně demokratické vlády, vlastně se na něm nepodílí žádní vysocí političtí představitelé, bez ohledu na ideologii. V tržní ekonomice, pokud se zrovna nachází v oné příjemné rostoucí fázi, mohou zásahy státu leda uškodit, takže jediné, co by v takovém případě měli premiér a ministři dělat, je vše jen z povzdálí sledovat a tohoto procesu se nemýchat. Většina z těch našich je naštěstí dost chytrá, aby to pochopila. Samozřejmě se, opět bez ohledu na ideologii, později nezapomenou zmínit, že onen hospodářský růst byla jejich zásluha, což je ovšem kravina. Jediný jejich přínos tomuto procesu je, že se do něj nepletou.
V té poslední větě máš ovšem pravdu, hlavní problém současné ODS je infantilní (čumte, sbalil sem Talmanovou) Mirek Topolánek, který uvažuje na úrovni pokročilé imbecility. Pan Langer také v posledních dvou letech provádí zajímavé věci, až si jeden říká, jestli mu někdo za oponou nemíří pistolí na hlavu.-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.10.2008 21:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor
Ja nikoho nenutim aby nevolil podle sveho svědomi jen jsem napsal jak vnimam ODS- jako stranu podnikatelskou ktera se orientuje na majetnější vrstvy, tím pádem se moc nezajima o většinu našeho národa. A pokud si mam vybrat tak pujdu radsi za paroubkem ktery vi co chce a vi co ma udelat aby byl uspěšny než za topolankem ktery ma na všechno komise rady vybory ktere nakonec jen žerou prachy, vic koalični spojenec schwarcemberk ktery si na cunka objednal detektivy a auditory z usa ti předložili několikati stovkovou studii a zametlo se to pod stul. To same po aktualnich volbach kdy dnes topolanek v OVMoravce vzkazal krajum že je to jen jejich chyba že nevyhrali když všichni vime že šlo o celostatni temata. A s každou se kterou častečně souhlasiljednim dechem řekl že ON VELIKAN TO ŘIKAL OD ZAČATKU.
Pro mě je největším problemem nespravedlnost v přidělovani davek a přiznavanim mzdy a zdravotnictvi pro mě je to věc se kterou se neda obchodovat a měla by byt v rukou statu.
-
Ondřej Šámal 19.10.2008 21:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor
Ano, ODS se mimojiné zaměřuje na malé a střední podnikatele, kteří jsou základním kamenem naší ekonomiky. Tito lidé zaměstnávají nejvíce lidí, odvádějí nejvíce na daních. Pokud se bude dařit jim, bude se dařit většině. Zatímco ČSSD se orientuje na sociálně slabší (=většinou snadno ovlivnitelní), kterým rozdává z našich daní a tím si zajišťuje voličskou základnu. Stačí zvednout sociální dávky o pár stokorun, zaplatit 30 korun za návštěvu lékaře, a poslušné ovečky dají do urny právě papírek ČSSD. Třeba takové "mobilovné", tj. příspěvek soc. slabým na platby spojené s užíváním mobilního telefonu. To je výtvor ČSSD, který platíme všichni a nezaměstnaní si volají doslova na náš účet. Levice je už od prvopočátku populistická-takže slíbí masám cokoliv, jen aby získala hlasy. Kde na to sebrat peníze, to už je nezajímá (vždyť on to občan zaplatí). ODS mi rozhodně není nijak výrazně sympatická, ale je to právě tato strana, kterou teďka potřebujeme, Slovensko zavedlo reformy už vládou v roce 02´ a euro přijme 1.1.2009, my máme zatím JEN 4 roky zpoždění díky neschopnosti socialistů provést aspoň nějaké počáteční reformní kroky. Nemusíme ODS milovat, ale rozhodně nesmíme skočit na špek velkohubému Paroubkovi, který by tuto zem dovedl během pár let na úroveň Albánie.-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.10.2008 21:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor
No newim jestli je slovensko přiklad podle ktereho by jsme se měli řídit.
Podpora podnikatelu a to co je u nas jsou dvě věci, u nas podpora zamestnavatelou znamena že před finančakem jsem chudák ktery vydělava minimum jen tak aby přežil a z toho minima odvadim zdravotni takže mě nesere že pak dam třeba 1 000 za poplatky za rok. A jako normalni člověk odvadím tolik kolik mam nemužu to upsAT a k tomu zaplatim 1000 za poplatky-- v připadě že sem zdravy pokud jsem nemocny a jsem podnikatel ktery přiznaval minimumum tak moje lečba neni placena z meho zdravotniho ktere děla pakatel ale ze zdravotniho těch lidi ktere je lehke opit rohlikem jak jsi psal tenhle přistup se ti libi--
Opět pišu že to nedělaji všichni ale ti co to dělaji a neni jich malo proč oni si svou lečbu třeba rakoviny neplati ze sveho At prodaji to auto s odpisem co koupili manželce na na nakupy atd.--tohle se mi nelibi a protože tito lide voli ods tak ja budu v opozici a protože zeleni včele s bursikem ktery obešel všechny strany a v žadne neuspěl si založil vlastni a kdu jejichž zakladni myšlenka věřit v boha-tzv kostelnaci tak strana kterou budu podporovat bude a je CSSD-
Ondřej Šámal 19.10.2008 22:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor
Vždyť je demokracie, každý má právo na svůj názor, já ti ho neberu. Jinak Slovensko je právě ten vzor, se kterým bychom se měli porovnávat. Dzurindova pravicová vláda zavedla reformy, které našláply tamější ekonomiku, sám velký Fico si je vědom jejich kvalit, a proto je nezrušil, pouze upravil (odstranil poplatky u lélaře apod.). Nikoho nenapadám za to, koho volil, jen nesmí mít v očích oranžovo (rudo, modro) a nevidět ty aspekty, které jsou důležité. Pro celou naši republiku jsou momentálně prioritou číslo 1 reformy, které je nutné přijmout a uvést v platnost. To, bohužel, ČSSD není schopna zajistit. Věř mi, že jakékoliv reformy jsou dobré, status quo, který tady panoval za ČSSD, by nás za pár let odstavil mimo hlavní ekonomický proud Evropy.-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.10.2008 22:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor
Bohužel nemužu si vybrat z každe strany něco.A myšlenka že jaka koli reforma je dobra--- určitě sam teto formulaci nevěříš.
Já jsem pro reformy ale pro ty ktere nam pomužou a ty ktere řeší nějákou situaci. tyhle reformy jsou vystřel do tmy.S reformou zdravotnictvi měl někdo přijd když měla vzp stratu 10 mld korun- nikdo nepřišel rath vytahl zdravotnictvi z krize jako spravny krizovy manager a cela republika byla předana dle meho nazoru v dobrem stavu tak proč mi někdo nuti myšlenku že bez reforem bedeme na urovni albanie. Když jak tady zaznělo žijeme v tržní ekonomice-
Ondřej Šámal 19.10.2008 22:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor
Nesmíš mě tolik chytat za slovo. Jsme sice tržní ekonomikou, bohužel náš systém je směsicí socialismu, postsocialismu a kapitalismu. I 19 let po revoluci pořád nejsme čistě tržní ekonomikou se vším všudy-to právě musí řešit reformy. Jestli jsi pro reformy, tak proč volíš ČSSD? Vždyť tato strana žádný reformní program nemá (ty jejich výtvory řeší situaci na pár let, my jí potřebujeme vyřešit aspoň na pár desítek let). Po 8 letech vlády socialistů byla naše ekonomika v dost žalostném stavu, schodek se ve dvou letech pohyboval kolem 100 miliard (konkrétně cca 97 mld a jednou dokonce 119 mld). Pro splnění kriterií maastrichtských kritérií je mimojiné nutno snížit schodek veřejných financí pod 3% HDP, což se stamiliardovým schodkem není možné. Takže čeká nás euro, přechod na čistě tržní ekonomiku, jsme v EU, kde platí zóna volného obchodu-tohle všechno jsou věci, které stávající systém skoro nezná, proto jsou všechny ty reformy důležité.-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 20.10.2008 07:49
« Re: nazor
5ekl jsem že jsem pro spravne reformy ty dle meho nazoru ods neděla, A muj zdrawy rozum mi ríka že reformy kratkodobe dokaži lepe reagovat na změny než jedna na 10 let dopředu, pak přijde jedna krize a reforma je v hajz...
A statni dluh se řeší prodejem firem ktere stratu vydělavaji sorry ale tohle přece nikdo nemuže podpořit teda pokud se tu firmu nechysta koupit.
A řict že po 8 letech sociallistu je naše ekonimika v * nop nevim mzda nezamestnanost a hdp mluvi trochu jinak
-
Ondřej Šámal 20.10.2008 12:04
« Re: Re: nazor
Na výši mzdy a HDP má vláda minimální vliv, to jsou věci, které se vyvíjejí samostatně (přece vláda neurčuje výši mzdy a HDP). Ty "reformy", které mají socialisté, řeší situaci možná na rok dva, což je zbytečný, my musíme náš systém přizpůsobit na delší dobu. Čím dýl se budou reformy odkládat, tím budou radikálnější. A vítězství ČSSD v krajích přesune pozornost ODS od reforem spíš k politickým záležitostem. Je mi jedno, jestli tady budou někdy zase vládnout socialisté, jen ať je to po reformách.-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 21.10.2008 21:19
« Re: Re: Re: nazor
je logicke že se vlada nesejde a neřekne si od zitřa bude růst a hdp a pozítří zas mzda.
Ale ta vlada spolu utvaří pro prostředí pro ty tve drobne a střední podnikatele kteří zaměstnávaji většinu lidi nebo ne?
A když ne tak jdem do pravěku a zlate pravo silnějšího
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 19.10.2008 21:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor
Maš pravdu ta křivka je jasna rust pak co nejdele podržet a pokles, Ale nemužeš rict že vlada ktera tady byla osm let vlastně nic nedělala, neřikam že je to jen jeji dílo ale nějaka ta zasluha tam bude např EU.
A ted nevim kdo muže za zakon o POV ručení ktery plati od 1,1--krasna ukazka lobingu nebo třeba ona značka zimni vybava a pneu min 4mm hloubky --je to logika nabo nadita kapsa našeho ministra z ODS, to jsou dva dle meho nazoru nesmyslne zakony během dvou let,
Bylo za ministra šimunka take 8 takových zakonu???
-
Rysguf. 20.10.2008 00:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor
Chcem reagovat na vetu, v ktorej pises ze "vlada ktera tady byla osm let vlastně nic nedělala...". Predpokladam ze to bola asi pravicova vlada, nie? :-)
No ja len ze potom s vami velmi silno sucitim, totiz nasa 8-rokov vladnuca pravica toho spravila tolko, ze terajsia lavica doslova nema co robit a ani nemusi vobec nic robit :-) Je pravda ze nasa "socialna" lavica znova zadlzuje vsetko co sa da, ale aj tak to je vyborne :yes:
Este k tym poplatkom v nasom (SR) zdravotnictve, resp. 20 korunovym poplatkom u lekara.
Zdravotnictvo bolo neskutocne zadlzene a nedalo sa odlzit. Az jeden clovek dostal napad ze si to my ludia zaplatime. A to vam je napad genialny! Clovek je u lekara tak 10x do roka, to sa da zniest, ti ludia co mali problemy a chodili casto - neplatili! Hlavne stari ludia prestali vysedavat v cakarnach len tak z nudy. Teda tym sa neskutocne setrilo na zbytocne predpisanych liekoch, to vas napr. nenapadlo ze? ;-)
No a konecny efekt bol ze chybalo smiesnych par milonov korun aby bolo nase statne zdravotnictvo bez dlhu! cim by sa tym dnom aj zrusili poplatky, lenze prisli volby a vyhrala socialna lavica. Zase mame cez 10 miliard dlh a to su tu dva roky.... :no:-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 21.10.2008 21:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nazor
A naše zdravotnictvi bylo předano bez schodku žadne dluhy nemělo.
A mi se nelibi že ja platim dvakrat a nekdo ani jednou.
A ted otazka jaky kladný vliv měly ty prachy ktere jsme dostali na dluh na naši ekonomiku.
-
-
-
-
-
-
-
hruodolf 20.10.2008 07:28
« Re: Re: nazor
Ono je hodně smutné, že v každé straně je spousta lidí, kteří se před rokem ´89 "angažovali". Takže vlastně ve volbách vyhráli komunisti nad komunisty. :-(
U reforem je možné jít dvěma směry:
1. americký model: minimální daně; každý si sám platí pojištění a pokud ne, tak má smůlu
2. skandinávský model: vysoké daně, ale též obrovské sociální výhody (ovšem jen pro ty, co DĚLAJÍ)
situace v ČR (jedno za jaké vlády): maximální daně; minimální sociální podpora pro ty, co ztratili práci; nemakačenka se mají dobře :'-(
Pro začátek by stačila reforma, že nemocenská, mateřská, rodičovská by se počítala podle výše příjmu a výše "příspěvku" by nebyla omezená.-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 21.10.2008 21:26
« Re: Re: Re: nazor
JO mas pravdu ale je rozdil jestli mas prijem jako zamestnanec teda ho neschovas nebo zivnostnik tedy mas minimalni mzdu a beres podporu i na bydleni.
Mi u zdravotnictvi nejde o ty prachy ale o princip moje matce stat celou dobu co pracuje bere z platu zdravotni když měla 10000 byla to nějak častka když ma 30 000 je to nějaka častka a plati za to že kdyby se něco stalo ji tak z toho bude placena lečba, když se nic nestane prachy propadnou ale zaklad je že musí platit z mzdy, kdyby měla zivnostnak přizna minimum zbytek posle do švycarska a zaplati zdavotni z skoro z 0 pak jde k doktorovi necha tam dvacku neřeší to a když onemocni tak to zaplati ten kdo je zamestnanec.
Takže zivnostik neplati tolik kolik by měl hrabe prachy a nechava se lečít z cizich, tak at neplati daně a pak se lečí za svoje prachy jako v americe-
jumper (Modo Team) 22.10.2008 17:14
« Re: Re: Re: Re: nazor
TurboKluk ty jsi absolutně mimo! Co to kecáš za nesmysly! Živnostník si nemůže do daňového přiznání napsat kolik chce, jestli ti něco říká účetnictví tak veškeré svoje příjmy musí (evidovat) přiznat a dále má nárok na odpočitatelné položky a využívá jen to co mu dovolí zákon. Jestli si myslíš, že někdo podvádí tak ho udej a finančák si ho prověří. Jestli si myslíš, že je to tak jednoduchý tak si nestěžuj a staň se živnostníkem!
Zdravotní platí stejně jako zaměstnanec podle čistého výdělku, ale rozdíl je v tom, že když zaměstnanec marodí tak dostane výplatu, ale živnostník nedostane vůbec nic nebo směšnou almužnu, která nestačí ani na obyčejné jídlo a to i v případě, že platí jak mourovatej a ještě k tomu všemu nikoho nezajímá, že i v době nemoci, když nic nevydělá musí platit sociální, zdravotní i daň z příjmu. Takže když živnostník marodí tak je těžce v mínusu. Jestli ti to pořád připadá férový tak se můžeš stát živnostníkem v tom ti nikdo nebrání volba je jen na tobě! Tak si přestaň stěžovat.
Podle těch tvých příspěvků jsi člověk za kterého se hluboce stydím, který si pořád na něco stěžuje a když sám nic nemá, tak nezačne dělat aby měl, ale bude si všude stěžovat, že ostatní kradou a svádět svůj neúspěch na ostatní a ostatním bude jen závidět nepřát úspěch a proto volíš ČSSD(KSČM) – protože oni těm neschopným slibují, že šikovné potrestají seberou jim majetek a rozdají těm neschopným chudým a na to já opravdu slyšet nechci!!! A jestli si myslíš, že ta hlava vepřová Paroubek a spol. se s tebou podělí tak se na tebe z vysoka vyserou a nahrabou si jen pro sebe!!! Pani z ČSSD měli na to 8 let a přivedli zemi do vysoké zadluženosti a na reformy zapomněli, jen si hrabali pro sebe Gross, Špidla a jejich blízcí. Jen škoda, že lidé mají tak krátkou paměť a zase se nechají oblbnout pouze slibama! Čím déle se budou reformy odkládat tím budou radikálnější a horší budou mít dopad na lidi.
-
hruodolf 22.10.2008 20:10
« Re: Re: Re: Re: nazor
Nevím, jak je to dnes. Dřív se ale platilo (u OSVČ) sociální a zdravotní podle skutečného příjmu. Pak se to změnilo na minimální částku, kterou platíš ať příjem máš nebo nemáš. Samozřejmě že se vzrůstajícím příjmem se adekvátně více platí ;-) V té době spousta lidí, kteří si příležitostně přivydělávali, rušili živnosťáky. Pokud se nepletu, tak to bylo za vlády ČSSD ;-)
Ze zdravotního pojištění je placeno léčení. Nemocenská je placena ze sociálního. A nejvíc na současný systém doplácí ten, kdo má vyšší příjem :-(-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 25.10.2008 00:33
« Re: Re: Re: Re: Re: nazor
jo ten kdo ma vyší přijem a je zamnestnanec ale ne ten co ma vysší přijem a je podnikatel ten si všew odepiše a pak si jde pro dětské přídavky a to že živnostnik plati socialni a zdravotni pořad je pravda ale to že je plati uplně nejmenší co jdou už neřekne a miluju argument že nic nemam asi mě znáš velmi dobře. A zadluženost asi nebyla tak velka kdyýž se da tak lehce zlikvidovat ale prachy do republiky pomohly tomu aby zde firmy investovaly sve penize.
Aha takže je lepší když budu stejny "*" jako ostatni a vše je ok no tak jsi to možna vzal ty ale to že na tom budu profitovat jako ostatni neznamena že s tím budu souhlasit, viš ale řika se tomu spravedlnost.
JOJO to jsou ti chudi podnikatele kteří hledaji sportovní auto s odpočtem DPH, newim jestli jsi to ty nebo někdo jiny kdo si kupoval sport megan nebo clio--- a hlavní při výběru bylo aby šlo odepsat.
A zajimalo by mě kolik podnikatelu kupuje manželkám auto s odpisem asi všichni a je to spravne protože co zakon nezakazuje to dovoluje, ale pořád tu jsou takoví blbci jako já kteří maji i vlastni moralku podle ktere se řídi a dokažou uznat že jsou lidi kteří potřebuji nějákou pomoc a třeba se nemohli dostat tak kam ja.
-
-
-
-
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 08:56
« Re: nazor
Po přečtení tvých názorů, je vidět, že z toho všeho ještě nemáš rozum a hodně věcí nerozumíš, takže ti tady nebudu vysvětlovat nevysvětlitelné. Možná proto to ještě není tvůj názor, ale převzatí od rodičů či někoho staršího. Tak končím s tebou debatu. Jen dodám, že pokud o někom víš kdo podvádí tak ho udej finančáku a on rozhodne zda krade či ne, tvoje názory jsou absolutně mimo. Ty jsi ten který bude pořád jen brečet a doufat, že když nemůžeš ty tak ta hlava vepřová paroubek za tebe potřestá ty šikovné. Podnikatelé jsou ti, kteří táhnout tržní ekonomiku!!! Pro takovéhle lidi jako jsi ty v mé diskuzi není místo, tak mi sem už nelez a jdi s tím krmit někoho jiného někde jinde!!!-
Dylan McKay 30.10.2008 09:05
« Re: nazor
Jumper, já tě nepoznávám.
Tobě si dovolím vzkázat, abyses nestyděl za to že jsi Čech. vím, asi to byla momentální nálada, ale volby dopadly tak jak dopadly, prostě lidi řekli dost, takhle ne! S tím se smiř. Až projde tvá ODS renesancí, a stane se lidovější stranou, bude mít opět šanci.
Tentokrát jsem nevolil. Jsem podnikatel, ale kdybych volit jel, volil bych ČSSD. Příště třeba někoho jiného...-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 09:13
« Re: Re: nazor
Šviháku jak jsi říkal, tohle téma sem nepatří, já mám na to prostě odlišný názor a jiný člověk zase bude mít úplně jiný názor, nechci se hádat kvůli politikům...
-
-
-
-
-
-
-
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 12:54
« Re: Re: Tip na nejlepší sportovní auto současnosti
To záleží jen na tobě jaký si dáš cenový strop >:D-
"-- skrytý --" 30.10.2008 13:08
« Re: Tip na nejlepší sportovní auto současnosti
Jenom jeden tip? 8-s
To snad ani nejde...caterham, nebo ariel a spousta dalších aut už jsou spíš skoro závodní auta... ;-\ mezi moje favority BMW 130i, BMW M3 CSL, 430 Scuderia, Porsche GT3, ale asi v soucasny dobe vitezi Lamborghiny Gallardo LP-560.
-
-
-
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 08:16
Už chápu proč zde není žádné ferrari
Včera po schlédnutí jedno pořadu na nově tyhle šikulové mají svojí uzavřenou skupinu, prý čítající 25-30 členů: www.caffeteria.cz
asi budu muset trošku přidat abych mohl zavítat mezi ně >:D-
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 08:29
« Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari
to jsem celkem čuměl, někde jsem nedávno viděl, že má nějakou audinu S, ale co jsem se díval na videa na jejich stránkách tak jsem ho tam nikde neviděl. Možná jen reklamní tah >:D-
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 08:33
« Re: Re: Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari
Je fakt, že jeho zrovna nemusím.
Četl jsi diskuzi u Hanse o zrychlení mého FRka? Zkoušel jsi to taky někdy?-
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 08:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari
No právě že 6,5s na 100 což jsem sám nemohl věřit a navíc to takhle jelo i mercedesu s 270koňma, tak jsme dali sprint vedle sebe a fakt jsme byli úplně stejně. Tak jsem se chtěl zeptat jestli jsi to taky měřil. Hans mi pak na youtobe ukázla videa kde je to kolem 7s, takže tyhle auta asi mají celkem potenciál
-
-
-
-
-
-
Dylan McKay 30.10.2008 08:32
« Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari
Vlastu Hájka znám dobře. V době, kdy jsem za jeho sekretářkou jezdil v Avantime měl BMW 3 Compact, a plánoval koupi nějakého lepšího auta. Pár let sem, pár let tam, kluk jedna šikovná dnes jezdí ve Ferrari, a já mu to přeju, protože je to dobrý kluk.
Hron je bezesporu umělec mnoha tváří, a na obrazovce se měl sakra co ohánět, aby si svůj sen splnil. Jsem rád, že Ferrari jsou v ČR v těch dobrých rukách! :yes:
Kdybych měl jednou Ferrari, tak ho dám určitě sem. Třeba mi ho koupí Stefanovo Mormoni! >:D-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 08:38
« Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari
Šviháku - Kdo je to Stefanovo Mormoni???
Jeho pořady se mi moc nelíbí, ale asi je šikovný, když to tolik sype a je vidět, že jsem asi jediny kdo se na jeho pořady nedívá >:D Nebo dělá ještě něco jiného?-
Dylan McKay 30.10.2008 08:52
« Re: Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari
Stefan H včera v diskusi pod Cayennem napsal, že je z církve Ježíše Krista, a vnucoval nám jeji učení. Setkal se tam s nevolí, a tak alespoň upravil své hodnocení směrem dolů. Stojí za to si poslední 4 stránky přečíst!
Jeho fanatický hnuj jsem překopíroval do jeho diskuse Mercedes A...
PS: nahoře jste psali o politice, o volbách. Nemyslím si, že je zrovna MACZ dobrý vzorek, spousta kluků chodí ještě do školy, a o reálném životě vědí kulový...
Asi je každému jasné co tím myslím. Kvůli politice bysme se neměli hádat. A už vůbec ne kvůli náboženství, jako včera- to tady nemá teprve co dělat!-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 09:03
« Re: Re: Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari
Máš pravdu a taky jsem tu diskuzi o volbách ukončil a už se k tomu nebudu více vyjadřovat. V tu chvíli jsem se k tomu chtěl vyjádřit, protože jsem z toho byl hodně zklamaný, a chtěl jsem pochopit co k tomu lidi vede, ale s tím nic nezmůžu. Už je to minulost.
Náhodou znám spoustu lidí, kteří jsou věříci, někteří jsou v poho a někteří jsou zase extrémy, zase je to jen o lidech.
Dneska marodím tak se tam i možná kouknu ;-)-
Dylan McKay 30.10.2008 09:12
« Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari
Ty jsi hroznej paličák pravičák. Tyhle volby skutečně neprohrála ODS, ale Topolánek. Je mi líto, že ho úplně neodstraní, a tady se ptám PROČ? Protože toho na ostatní Mirek moc ví? ;-\
Já mám rád Pavla Béma, i když by si mohl některé laciné řeči odpustit. Je to přítel naši rodny, tak vím, že je to duše čistá...
Dnes mi přišel mail od rodiny z USA, že všichni volí Obamu, a moje sestřenice mu pomáhá s kampaní, jakási Tasha Carvell Svihovec. Před lety zase jiná sestřenice byla stážistkou v Bílém domě spolu s Lewinskou u Clintona, mám jejich společnou fotku. Ale co vím, doutník mu nekouřila... ;-)
No a aby toho nebylo málo, dva bratranci Kevin a Charles pracují pro senátora za Severní Dakotu Byrona Dorgana. Jeho jsem poznal, a mám dveře do USA stále otevřené...
Tak až tu vyhrajou Mormoni, doufám, že půjdeš se mnou! Víte co? Pojďte všichni! >:D ;-)-
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 09:33
« Re: Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari
Taky si myslím, že Topolánek ODS ublížel asi nejvíc, ale najdou se v této straně ostatní schopní lidi. Mě ani tolik nevadí ČSSD jako diktatura paroubka a toho se bojím nejvíc, v této straně určitě nevládne demokracie jako to mají v názvu!
Třeba Béma celkem taky znám, jedna z mých bývalek mu pomáhala nahoru nebo se na něho spíše nalepila a dotáhla mě i do jejich místního sboru kde jsem se stal členem. Po ukončení vztahu jsem i ukončil členství, protože politika určitě není to čemu bych se chtěl věnovat-
-
Dylan McKay 30.10.2008 09:39
« Re: Už chápu proč zde není žádné ferrari
Topolánek se obklopil podivíny, Bém má lepší plány, chce se obklopit exhejtmany, kteří snad vědí o problémech krajů více. A ODS mi demokratická taky zrovna nepřijde, Dalící a podobní, vypuzování Tlustého, a za podivných okolností podivná podpora od Melčáka a Pohanky. Stalo se hodně špatného, a jako změnu si představuju opravdovou změnu.
ODS je v rukách Béma s exhejtmany, musí se zprostit všech Topolánkovců, Julínka, Langera, a podivínů jako je Parkanová. Prostě kšá, kšá, kšá!
-
-
-
-
-
-
-
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 09:41
Admine pomoc chce to příspěvky chronologicky
Když se hovoří na více témat tak to nejde uhlídat
;-\-
Dylan McKay 30.10.2008 09:43
« Re: Admine pomoc chce to příspěvky chronologicky
Tak si diskusi zobraz chronologicky, to je lepší. Vždycky tam máš i odkaz na původní příspěvek...-
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 09:48
« Re: Re: Re: Admine pomoc chce to příspěvky chronologicky
Asi jsem slepý ale nic nevidím ;-\-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 09:48
« Re: Re: Re: Re: Admine pomoc chce to příspěvky chronologicky
Už dobrý, už to chápu ;-) -
-
-
-
-
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 09:45
Pozvání od Šviháka
Pozvání se přijímá ;-)
A doufám, že další sraz nebude dlouho trvat :yes:
Jinak malá výměna názorů nikdy neuškodí >:D-
Dylan McKay 30.10.2008 09:50
« Re: Pozvání od Šviháka
Super. Kluci, mějte se. Jedu do Plzně, ale tajně, pracovně. Cestou se stavím na kraji Prahy, kde jsem dostal pozvání od zámeckého pána, kontroverzního podnikatele, jehož jméno nemůžu uvádět. Když se mi podaří, vyfotím Cayenne před jeho zámkem.
Zdar a sílu najdeš v sýru! Volte sýry, jsou zdravé! ;-)
-
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 15:05
Tip na nudu
Teď mě skolila chřipka a po dlouhé době nemám co dělat tak přemýšlím jak zahnat tu protivno nuda a přitom se neunavit >:D-
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 16:36
« Re: Re: Tip na nudu
Na to bych asi neměl nervy, dřív bych to asi rozkopal >:D-
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 16:42
« Re: Re: Re: Re: Tip na nudu
Se spánkem se to nemá přehánět, škoda takhle promrhanýho času. Budu si muset odskočit na hodku až 2-
Chobot 30.10.2008 16:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Tip na nudu
Tak pak už je jen kombinace prášků(nějaký uklidňováky) a puzzle. Když to nejde zvlášť tak to spojit. A aby jsme se neoddalovali tématu, dělají se puzzle z vlastních obrázků. Najdi nějakou pěknou fotku svého auta a můžeš si ´ho sestavit´ než se uzdravíš....
-
-
-
-
-
-
kaaRS 30.10.2008 16:55
Zrychleni..
ahoj dvojce tak jsem to zkousel dal jsem si tri pokusy a casy jsou 7,9 8,0 8,1 ale 6,5 ani nahodou. Asi mas v garazi bestii a ja sneka. ;-\-
Hanss (MoDo Team) 30.10.2008 17:48
« Re: Zrychleni..
podle čeho jsi to zkoušel??
byl tady i Lukáš STI s otcovou OII RS TDi a ten nakonec zajel nějakejch 7,22s !! podle toho beltronicu
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 18:03
« Re: Zrychleni..
To se mi nějak nezdá :-O Kdo ví jak se k tomu choval ten kamionák (původní majitel). Zkoušel jsi to dávat na brzdu? Nebo porovnat s jiným Frkem? Protože to je hodně velkej rozdíl, co jsme zkoušeli i Octavii II RS Tdi tak měla 7,22s a to je o fous těžší než FR. Nejlepší stejně bude když to zkusíš s beltronikem ten je naprosto přesný a nebo tu brzdu. Jo a abych nezapoměl musíš vypnout ESP, klimu i radio, protože tohle všechno ti ubírá výkon-
-
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 18:14
« Re: Re: Re: Zrychleni..
Tak to je celkem příjemný, že široko daleko nikdo nemá auto jako ty >:D
To tady v Praze jsem jich už pár viděl, sice jen v provozu, takže jsme se nebavili, ale třeba tady jen projížděli >:D A dokonce taky červený-
-
jumper (Modo Team) 30.10.2008 18:30
« Re: Zrychleni..
A jak vlastně dopadlo to uvažování o prodeji? Někdy jsem u tebe četl, že se ho chceš zbavit ani nevím proč?-
-
Hanss (MoDo Team) 30.10.2008 19:04
« Re: Zrychleni..
no je to divný s tim zrychlenim - stopky teda nejsou ideální, ale zas o tolik se to neliší, když jsem koukal na youtube, tak tam ty FR jezdili snad všechny kolem 7sec. - měřeno mnou se stopkama v ruce u monitoru! To ESP může dělat tak max. 0,5 sec ! vypnutá veškerá elektrika je spíš tak o pocitu, klima může trochu brát, větrák když se hodně točí taky, ale malinko....... :-) jinak samozřejmě být v autě sám - každá osoba může dělat až půl vteřiny, nemít v autě 100 kilo nějakejch věcí - čili mít celkově auto co nejlehčí - méně paliva!! rovinka atd......... :yes:-
-
jumper (Modo Team) 31.10.2008 08:14
« Re: Zrychleni..
Tak držím palce, ať ho nemusíš prodat ;-) ale tak nebo tak se za něj stejně přimlouvám >:D-
-
Hanss (MoDo Team) 31.10.2008 10:56
« Re: Zrychleni..
Tak to musíš vědět sám :-)
Ale co si pamatuju, tak motokáry si proháněl víc než statečně, takže až tak špatný to určitě nebude >:D :yes:-
-
jumper (Modo Team) 01.11.2008 08:09
« Re: Zrychleni..
No vida jak to leze dolu, někdy na srazu si to dáme spolu ;-)
jen doufám, že jak si hrabal tak jsi toho hraboše polního nevyhrabal ze zimního spánku >:D-
"-- skrytý --" 01.11.2008 10:10
« Re: Re: Zrychleni..
nechci byt za rypala (auto moc pekny), ale mel jsem fabii RS chip na 170 ps, kroutak 352 nm takze totozne parametry a vaha snad heste mensi. take jsem zkousel zrychleni, sice se stopkama na mobilu, s vypnutou klimou, radio zaple, ESP to nemelo, ale porad to bylo kolem 8 sec. niz sem se proste nedostal-
Hanss (MoDo Team) 01.11.2008 10:24
« Re: Zrychleni..
Francku jsou to věci mezi nebem a zemí, který prostě nevysvětlíš!! >:D Nechce se mi to celý znova opisovat, ale mrkni do diskuze k Audi A4 3,0i benz uživatele Michal12 nebo jak, jsou tam ode mě příspěvky s názvem také "Zrychlení", kde to celý opisuju, je toho trochu víc, ale zkus to projít, abys věděl je to vcelku zajímavé......... :-) Jinak teda leon FR má naměřenejch 180 koní a myslim 370nebo380 krouťák!! což neni o tolik víc a je jak píšeš těžší o cca 100kg od fabie RS!! tak na to mrkni a pak napiš >:D-
"-- skrytý --" 01.11.2008 10:49
« Re: Re: Zrychleni..
hmmm zajimava debata. (akorat nevim co si mam o panovi s audi 3,0 myslet) ale to neni zde podstatny. koukal jsem jeste na youtube na zrychleni leonu. Par videi je tam realnych. Myslim tak, ze maji napsano 170ps a opravdu se tomu da verit. Takhle zrychlovala i moje byvala fabka. Ale par videi kde je tez napsano 170 ps ale vykon tomu neodpovida. Ty to museji mit hooodne prechipovany, protoze tahle opravdu nezrychluje 170 koni. tipnul bych to tak na 240 ps.-
Hanss (MoDo Team) 01.11.2008 10:55
« Re: Zrychleni..
No tak jasný, že na youtube se musí brát dost videí s rezervou :-)
každopádně, jak jsem psal, to co jsme zde viděli nás dost překvapilo a přístroj také vyhodil neuvěřitelných 6,50s!
No nic, koukám praha a okolí, tak se taky můžeš někdy stavit na MoDu v Průhonicích - Beltronics je stále připraven >:D
Sám bych byl zvědav, kolik umí 3,0i od BMW :-! :yes: Tak jak to vidíš??-
"-- skrytý --" 01.11.2008 11:17
« Re: Re: Zrychleni..
no ja bych moc rad kdyby vam to nevadilo. Do Prahy to mam fakt kousek a o vikendu neni Praha tak ucpana. Akorat mam pravou ruku v sadre takze s tim nemuzu poradne radit, ale i presto bych se moc rad zastavil-
Hanss (MoDo Team) 01.11.2008 11:53
« Re: Zrychleni..
proč by nám to vadilo, určitě doraž na nějakej srazík !
nebo pošli kontakt na tebe do SZ a napiš odkud jsi, abych věděl kterej směr ?!? 330i jsem ještě neměřili :-) a edgar by to jistě rád zkusil proti ní....... :-!-
-
jumper (Modo Team) 01.11.2008 12:31
« Re: Zrychleni..
Až bude další sraz dáme určitě vědět, hlavně Hanss ten to tu organizuje >:D
Jinak co jsem četl diskuzi u "Audi A4 3,0i benz uživatele Michal12" tak jsem se celkem zasmál tomu jak se Michal12 naváží do Asphalta asi neví s kým má tu čest >:D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jumper (Modo Team) 12.11.2008 09:29
Lepší technologie Pumpe-Diese VS Common Rail???
Ví o tom někdo něco???-
"-- skrytý --" 14.11.2008 11:11
« Re: Lepší technologie Pumpe-Diese VS Common Rail???
Jak se to veme.
Volkswagen měl pro rok 2007 připravenou třetí generaci PD. Ta měla pracovat s tlaky 270-300 MPa a umožnit homogenní spalování nafty při částečné zátěži. Nakonec z toho ve fázi prototypů sešlo, protože celý zbytek světa dělá common-rail, a pro VW jakožto jediného vývojáře to bylo drahé. Ještě k tomu lze CR-motor vyrobit o několik set euro levněji.
Hlavní výhoda PD tkví v energetické náročnosti - PD vytváří tlak jen v okamžiku vstřiku, zatímco CR jej udržuje pořád. Nicméně, tato výhoda ze nějak vytrácí, protože např. snížení vnitřních odporů centrálních čerpadel CR 3. a 4. generace je 20% ve prospěch 4. generace. Takže už nám zbývají vyšší tlaky PD a absence vysokotlakého vedení. Tedy něco k tomu: Co nevidět se objeví vstřikovače CR schopné hydraulicky vytvářet tlak podobně jako hydraulické PD v motorech Scania HPi, akorát s tím rozdílem, že hydraulické CR (známé spíše jako HADI) používá místo hydraulického oleje chytře tlakované palivo. Jsou tak možné vstřikovací tlaky přes 250 MPa při snížení systémového tlaku CR o 50-66% (např. vstřikovací tlak 250 MPa při systémovém tlaku 125 MPa). To dále sníží nejen energetickou náročnost celého systému, a vlastně jediná výhoda, která PD zůstává, je absence vysokotlakého vedení, což byl vlastně kromě (tehdy - 1998 - ve srovnání s CR) nízké energetické náročnosti jediný důvod, proč VW k tomuto systému sáhli (205 MPa PD-1.0 vs 135 MPa CR-1.0)...
Výhodu z hlediska nákladů na vývoj představuje i to, že přímé vstřikování benzínu je rovněž realizováno systémem Common-Rail. Takže... Lepší je nepřítelem dobrého, ale tak je to vcelku vždycky...
-
-
jumper (Modo Team) 06.12.2008 16:55
Zimní kola
Můžu tyhle kola používat přes zimu????
[odkaz]
Jsou to kola jak mám v kupní smlouvě: ráfky z lehkých slitin Andromeda-
Hanss (MoDo Team) 06.12.2008 16:58
« Re: Zimní kola
čus, jak je, ses neozval......... ?!?
jo a k temtatu kol - proč bys nemohl, jestli jsou tam zimní pneu? ............. :yes: :-)-
jumper (Modo Team) 06.12.2008 17:05
« Re: Re: Zimní kola
Zdravím Hanssi,
jak jsem se neozval? Moc jsem sem ted nechodil to je pravda, takže nevím co se zde děla, jinak žádné soukromé zprávy nemám:-(
něco jsem zaslechl, že prý tyhle kola ničí sůl ze silnice nebo se to nedoporučuje nevím proč, tak se chci poradit.
-
-
jumper (Modo Team) 06.12.2008 17:16
« Re: Zimní kola
Vždyť spouta lidí přezouvá svoje kola za plecháče, tak se ptám proč???-
hruodolf 06.12.2008 17:28
« Re: Re: Zimní kola
protože většina aut je koupená na plecháčích (i můj případ a navíc se mi origo hyundai liťáky nelíbí :-( ) a než kupovat na zimu druhý liťáky, tak jsem na 15" plechy obul zimní :-)
až sjedu letní gumy, tak koupím nový o větším rozměru (asi 17") společně s liťáky a 15" liťáky budou na zimu-
jumper (Modo Team) 06.12.2008 17:39
« Re: Zimní kola
Hruodolfe asi jsi v poslední větě myslel 15plechy??? >:D
Nebo koupíš liťáky 15 i 17 >:D
Takže tvůj názor je taky, že mým kolům zima nevadí?-
hruodolf 06.12.2008 22:13
« Re: Re: Zimní kola
nn, teď mam 15" liťáky na léto a 15" plechy na zimu
časem dám nový letní 17" a stávající 15" liťáky budou na zimu
jak je to s tvými disky nevím, ale moje 15" liťáky by měly mít úpravu, která lépe odolává té slané břečce v zimě
navíc je cena 15" liťáků skoro stejná (rozdíl asi +200 Kč / ks) jako u plecháčů
-
-
-
-
"-- skrytý --" 06.12.2008 22:04
« Re: Re: Re: Zimní kola
Ano, není to TAK náchylné jako před 20 lety, ale pořád je to dost náchylné, aby mi stálo za to mít na zimu plechový disky (kerejm to sice taky nesvědčí, ale nepůsobí to psychickou újmu). Obzvláště pokud je povrch kola nějak poškozen (třeba škrábancem od obrubníku).
-
-
jmurjr (H22A7) 06.12.2008 17:54
« Re: Re: Zimní kola
mozes si pozret u mna v galerii, ze sol diskom neskodi. na zimu mam dezent U, teraz s kryktami mercedes. a aby som bol uprimny, tak plechac stal 2000, puklica (mercedes) 800, cize cekovo 2800 a disk vysiel na 3300, co nie je az taky rozdiel celkovo. tiez nechapem, preco niekto kupi na zimu plechace, ved akekolvek auto s nimi vyzera dost zle a ked si prikupi peknu puklicu, tak to stoji porovnatelne s hlinikovym diskom 8-s
p.s.: 333 prispevok :-!
-
-
-
-
-
-
Brandon Walsh 12.04.2009 08:18
hodnotenie po 20 000
si napisal super mam normalne usmev na tvari pane hrdy majitel :-! :yes: -
jumper (Modo Team) 16.09.2009 06:12
Foto přes horské průsmyky v Alpách i Pyrenejích
Foto přes horské průsmyky v Alpách i Pyrenejích-
GooF (RaceFans) 16.09.2009 08:54
« Re: Foto přes horské průsmyky v Alpách i Pyrenejích
Krasne fotky s krasnym autem v krasnem prostredi :-) Maximalka dobra, nerekl bych ze FR dokaze i 240 ;-) Tak at dal jezdi bez poruch :-! -
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 16.09.2009 10:24
« Re: Foto přes horské průsmyky v Alpách i Pyrenejích
Souhlas s Poustnikem...překrásný fotky :yes: :yes: .Strašně moc bych si tam chtěl zajet a urřitě to udělám!-
-
jumper (Modo Team) 16.09.2009 12:00
« Re: Re: Re: Foto přes horské průsmyky v Alpách i Pyrenejích
na těch silnicích je vidět, že tam jezdí spousta skupinek, hlavně motorky a porscháky a i takový veteráni (jen pár desítek let starý) sportovních aut..., takže hromadnou akci taky můžeme dát
-
-
-
jumper (Modo Team) 16.09.2009 11:57
« Re: Re: Foto přes horské průsmyky v Alpách i Pyrenejích
Dejchalo se tam dobře, jen tam byla zima, ale o to víc to pálilo na slunci.
A je zajímaví a mám to vyzkoušený už vícekrát, že když jsem ve vyšší výšce cca od 1000 m, tak při stání na neutrál to žere o 0,1 l/h méně:-))
asi je tam méně kyslíku a pomalejší spalování
-
-
-
jumper (Modo Team) 28.11.2009 12:43
Daave
Čau Daave, moc často sem nechodím, tak se omlouvám za opožděnou reakci. Svojí recenzi jsem nedávno aktualizoval dle stavu kilometrů, ted mám skoro 50tis najeto a všechno absolutně v pohodě ani žádný skřípání nebo vrzání palubovky. Co se týká filtrů pevných částic, tak jsem o tom hodně četl hlavně u posměváčků na diesel a já s tím nemám jedinej problém. Opravdovej odborník určitě nejsem, tak ani nemůžu porovnat jestli je moje auto jenom dobrej kousek.
Jinak co se týká motoru tak mám pumpe duse, nikoliv common raile.
Já rodinu nemám, kočárek jsem tam dávat nezkoušel, jsem jenom s přítelkyní a prostor v kufru nám v pohodě stačí včetně dovolený ve Španělska.
Jestli chceš tak tě klidně můžu svést ať se sám přesvědčíš, že po 50tis je auto jako nový. -
FRPE 30.11.2009 21:37
Kolego s ateliéru
No b-hoj chlape, děkuji že jsi mě prezentoval ve svých fotech = velké plus!!!
Recenze trochu kratší ale výstižná - co taky o těch leonech pořád psát nového viď? Fotky máš barevností a kontrastem velmi povedený, mě se to celkově líbí a zase někdy spolu naviděnou! :yes: -
jumper (Modo Team) 07.12.2009 18:44
Smrad z klimatizace
Od dnešního rána vychází z klimatizace zápach jak z nějaký zdechliny a to fakt síla.... ještě že se po internetu nedá šířit aroma. No nic zítra jsem objednanej na servis, tak jsem zvědavej co tam najdou, nejspíše nějakou upečenou krysu. Klima byla v létě čištěná, nikdy nic nesmrdělo a ted z ničeho nic takovej smrad. Modlím se aby zjistili co to je.
Stolo se už někomu něco podobného?? -
jumper (Modo Team) 09.12.2009 20:01
Smrad z klimatizace vyřešen - není možné
I když jsem se zbavil šíleného smradu z topení či klimatizace tak jsem neskutečně nasranej!!! Tak pěkně popořádku:
Po zapnutí topení jsem vždy dostal pořádnou pecku do nosu bez jakéhokoliv varování, nikdy nic nesmrdělo a ted tohle. Nevydržel jsem s tím jezdit ani den.
Po předání auta do servisu mi za cca hodinu volají, že žádnou krysu nenašli, pilovej filtr je čistej, ale že kompletní vyčistí a vydezinfikují celej systém včetně výměnu všech filtrů.
Dále mi volají auto je v pořádku nikde nic nesmrdí, říkám si super a jedu si pro něj. Auto mi předveli a já si oddychl. Po pár metrech ze servisu jsem dostal další ránu do nosu, říkám si že se z toho pose.... Jedu tam znovu, uznají že to také cítí, ale že to může být ty chemikálie z čištění ať tomu nechám aspoň den. Cestou domů zkontroluju jestli jsem opravdu někde nešláp do hov.... zda jsou koberečky čisté atd... a vše v pořádku, tak začínám přemýšlet kde je chyba jestli není nějaká změna v čemkoliv. A najednou mi to došlo.... mám nový krém na boty, který jsem narychlo kupoval v hypernově ani značku na sobě nemá, čuchnu k botám a vše je jasné.....
Takže tenhle zkurvenej krém měl stál 4500 servis a 1500 boty. Celkem 6000, takhle drahej krém nemá ani přítelkyně na obličej!!!!!!
P.s.Dal jsem 3x10 ale na rezenzi zapracuj. ;-)