Hyundai i40 (2011)
22.9.2012Ešte pred nedalekým časom,by ma ani nenapadlo,že si kúpim Hyundai.Ako sa blížil čas na zmenu auta,tak som začal pomaly sondovať ponuku.Dosluhujúci Ford…
Hyundai (idam.i)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Jetty 21.03.14 01:19
« Re: 60.000km a využitá záruka
No, já se nebavím o extrémních případech. Beru to spíš podle sebe, kdy se k brzdám nechovám rozhodně předpisově, přesto bez problémů drží. Já jsem měl záruku 4 roky a 120tis, která tento měsíc skončila a jsem rád, že jsem nemusel s autem objíždět servisy. Byl jsem akorát jednou na výměně 3. brzd.světla. Někdy svítilo, někdy ne, tak ho vyměnili a byl klid. ;-)
Měj se, ať ti to jezdí :-) -
idam.i 20.03.14 22:18
« Re: Re: Re: Re: 60.000km a využitá záruka
Neboj nebola to polka náprav.Je tam toho viacej.Ono tie vibrácie neboli nejako silné,ale keď mám záruku,tak čo? No a keď ponúkli výmenu,nebudem sa brániť >:D Asi daň za to ,že to bolo jedno z prvých áut.
Takých perličiek by sa našlo :[odkaz]
Som rád,že sekretárka ostane pri koncerne H / K >:D
P.S. Mal si ostať pri tom benzíne ako si plánoval,ale aj tak ti prajem veľa spokojných kilometrov. :yes: -
kekso 20.03.14 19:44
« Re: Re: Re: 60.000km a využitá záruka
Tak neviem nezvyknem niečo písať, ale skutočne meniť po 60 TKM polku nápravy je minimálne na zamyslenie... 8-s So zárukou si celkom dobre pochodil, nakoniec ako s vlastnej skúsenosti viem je to aj o servise s ktorým to riešiš. Ako píše kolega vyššie aj ja poznám borcov čo sundajú brzdy za 30 TKM, zas je ale pravda že je to jazda brzda - plyn a výkon týchto áut nieje práve zanedbateľný... ;-) Nuž podobne ako jetty mám tiež za dva roky okolo 110 TKM a bzdy niesú ani omylom na výmenu, v servise to naposledy (pri 90 TKM) tak odhadli že sú polovičné. Nuž dosť bolo, hlavne nech ti ďalej slúži a čo sa porúcha nech vymenia na záruku. Snáď taká perlička na záver, v práci má sekretárka ceeda a tam sa po 80 TKM striekalo celé auto na záruku plus sa menili komplet brzdy a čapy už bez záruky... Čo povedať následník už je vo výrobe a je to koncern... ;-) -
Jetty 20.03.14 08:21
« Re: 60.000km a využitá záruka
No díra by to mohla taky udělat, ale moc tomu nedávám. Kolega z práce na Seatu Leon trefil vyfrézovaný kanál, prosekl gumu, zničil liťák ale ložisko to přežilo. Na Kii se nic podobného nestalo a brzdy odešly stejně...
Opotřebení brzd jsem nevztahoval k váze motoru, ale k jeho výkonu. K volbě motoru námitky nemám, pokud člověk jezdí "okolo komína" tak je to ideální motorizace. Nafta se vyplatí tak při nájezdu 15tis ročně a víc. ;-) -
idam.i 19.03.14 18:11
« Re: 60.000km a využitá záruka
Nechválim sa ,že bolo treba meniť náboje s ložislami.Konštatujem,že záruka zafungovala ! Mám podozrenie,že náboj som načal,keď som vlanil chytil takú jamu,že mi rozseklo gumu.No možno to bola chyba z montáže. 8-s Kotúče sa menili ako následok toho,že pri prvej návšteve kotúče osústružili a na druhý krát zistili,že vibrácie spôsobuje vôla v ložisku.Opätovne osústruženie kotúčov by už viedlo k stenčeniu kotúčovna na limitnú mieru.Doštičky mali stále cca.25% ,ale bolo mi blbé tam nechať staré doštičky na nové kotúče.Otázka opotrebenia bŕzd súvisi nie len s váhou motora ,ale aj tým,či jazdíš po dialnici ,alebo po meste. ;-) Práve pre to som volil tanto motor. -
Jetty 19.03.14 10:28
« 60.000km a využitá záruka
Chlape nevím, nevím. Ale chválit Hyundai za to, že po 60tis bylo nutné vyměnit náboje s ložiskami + kotouče s deskami, navíc na relativně slabé motorizaci se mi zdá jako hardcore 8-s :no:
Chápu, že jsi rád, žes to necáloval ze svého, bohužel kamaráda na Kii potkalo to samé při 80tis a servis se k tomu otočil zády - prý je to způsobeno hrubým používáním, navíc záruka se na tyto časti nevztahuje, takže si i kotouče pěkně platí sám...
Tady je pouze část opisu, který mu poslal servis:
Záruka se dále nevztahuje:
c) na všechny součásti karoserie, lak, skla, světla, díly interiéru, čalounění, včetně čidel zatížení sedadel a elektroinstalace
spojené se sedadly,
d) na veškerý spotřební materiál, jako například zapalovací i žhavící svíčky, klínové a ozubené řemeny a kladky (pohon
alternátoru, rozvodový řemen a vodící a napínací kladky), filtry (vzduchový, olejový, palivový, pylový), kapaliny (chladící
kapalina, brzdová kapalina, hydraulická kapalina, olej, palivo), všechny hadice, gumové a pryžové součásti,
e) na všechny součásti podléhající běžnému opotřebení jako například spojka (spojkové obložení, spojkové ložisko,
setrvačník), brzdy (brzdové obložení, brzdové kotouče a bubny), tlumiče pérování, vzduchové měchy, součásti
náprav,všechny součásti výfuku včetně katalyzátoru a lambda sondy, ventil recirkulace výfukových plynů, vstřikovače,
vyhřívané sklo, žárovky a xenonové výbojky, startovací jednotka xenonů...
Když to porovnám s tím, že jsem teď o víkendu přezouval Jettu, má najeto 96tis, brzdy absolutně bez vibrací, desky stále původní, navíc kotouče ve výborném stavu, počítám že budu za cca 25tis měnit pouze desky, tak je to minimálně na zamyšlení, z jakého bláta to H/K vyrábí...navíc ty ceny ND ;-\ -
dal 18.03.14 09:21
« Zdravím!
Přečetl jsem si recenzi jak jsem slíbil.
Co dodat, pěkné auto, pěkné foto!
Jinak pro zajímavost ke mně jezdí cesťáci a dva z nich mají i40. Kdyz jsem se ptal proč zrovna i40 oba mi řekli to samé : Hyundai má jako jedinný záruku 5let bez omezení km, ti kluci za těch 5let najedou cca 400 tis. a mají auto pořád v záruce!
Já ti přeju aby se ti problémy vyhýbali a byl jsi spokojen! -
idam.i 15.10.12 17:32
« Re: kožený volant
Že vraj to nie je pravá koža,ale vyrobená z nejakej koženej drte.No ber to ako neoverenú informáciu.Odluplo sa to samo a je to častý jav.(má to aj Renault,Seat a mnoho ďalších).
Pôvodne menili kus za kus,no čítal som,že aj vymanený sa začal lúpať.Teraz to robia tak,že zoberú volant k čalúnikovy a dajú tam pravú kožu.Ráno som doniesol auto a o 14.hod som ho mohol zobrať.Koža ešte nebola úplne suchá,ale je poznať ,že to je koža. :-)