Seat Leon (2014)
2.2.2014Jedna sa o automobil Seat Leon (3 generacie) s motorom 1,2 TSI 77kW (EA 211 - rozvod remenom) v spojeni 6-vej prevodovky a s vybavovym stupnom Coool -…
Seat Leon (houmr)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
houmr 22.11.14 17:26
« Packy pod volantom
SCHROJF:
Cau, nemal som problem. Bola to servisna akcia 94H5, ktoru zvolal samotny vyrobca. Ide o kompletnu vymenu pacok pod volantom, nemusia spravne fungovat, urobili nejaku chybu pri montazi. Servisakovi som hovoril, nemam ziadny problem, ale nechal som to vymenit pre istotu, clovek nevie a ked vyrobca upozornuje na chybu a chce ju odstranit preco nie. Inak uz je to vymenene. -
profik89 09.05.14 13:20
« Re: Re: motor
mám těch 63 kw a nikdy a nikde jsem neměl problém s výkonem, auto se zdá hodně svižné v nízkých otáčkách, nad 4000 už to nemá smysl točit, jasně, že to není žádná stíhačka, ale 140 na dálnici to dá, ve městě spotřeba kolem 6 litrů a okresky svižněji taky kolem 6, takže co víc si přát, snad jen aby byl motor bez poruch :-) -
houmr 01.05.14 23:35
« Re: motor
Tak ale ruku na srdce ide o zakladnu motorizaciu a tuto ulohu splna viac ako dostojne.
Takyto uloh pohladu ma brat na to, turbodiera a bez spicky. Mne naopak vyhovuje jeho charakter, ze to netreba vytacat, aby to islo vzdy som nadaval pri fabii 1,4 16V ;-)
Jednoducho je to turbo motor, ktory to najlepsie ukaze odspodu a v strede a vrch uz nic vynimocne neprinesie ale ani neurazi. Je to prejav toho motora a poviem ti, ze som viezol predvadzacku leona 1,4 TSI 90kW a moc rozdiel to nebol a tiez nemal spicku. Na to co chces by asi splnal 1,4 TSI 103 (110) kW resp. 1,8 TSI 132kW toho sportovejsieho charakteru.
Ja ho hodnotil super, urcite je to jazdnym prejavom lepsie ako atmosfera. Nie je to o tom, ze neviem radit. Lenze u atmo chodit kopce na vytocenej 2-ke na 4000ot. (3-ka sa zbiera tazko a motor podla mna trpi mam cit a nie tupo zaslapnut pedal a dej sa co cches) nie je podla mna nic zabavne.
V turbo motoroch treba vyberat podla toho, kde sa jazdi ak by som jazdil dialnice tak urco aspon 1,4 90kW aj ked ideal 1,4 103kW, kedze jazdil mesto a mimo mesto a sem tak dialnica tak dostacujuca je 1,2 TSI v mojom pripade by stacila aj 63kW akurat v kopcoch by som to citil, tak 77kW to istilo. -
dal 01.05.14 22:12
« Re: motor
Zkušenosti mám +- stejné, zatím spokojenost. Jen mi mrzí, že ten motor nemá ani kousek sportovního charakteru a nutí tě svým charakterem jezdit na pohodu. Podvozek je podstatně rychlejší než ten motor, takže mě to občas láká na to začít šlapat ale ten motor nejde moc do otáček a tak mě to po chvíli přestane bavit. Jakmile se ale jezdí klidně (nemyslím pomalu), je ten motor úplně skvělý a odmění se super spotřebou (i pod 5l). -
houmr 01.05.14 21:50
« motor
Viem do coho som isiel, takze motor je v pohode. Co sa mi paci je 2 a 3 prevodovy stupen, ten ma fakt zaber viac ako slusny. Dokonca tieto prevodove stupne pekne zaberaju aj v kopci. Auto pekne vystreli dopredu ( TDI-ckari poznaju). Jasne na dialnici je 6. p.s. na pohodu, tam sa uz nic zasadne nedeje. Celkovo hodnotim motor ako velmi prijemny. Vie zabrat a na beznu jazdu uplne dostatocny, aj predbiehanie mimo obce je v pohode na to, ze to ma 105 koni.
Pokial chce niekto nonstop ovladat lavy pruh na dialnici a ist 160km/h + a cakat neviem ake zrychlovanie tak tadialto cesta nevedie.
Na to, ze je to objem iba 1,2 viac ako slusne.
Spotreba je tiez v norme. Mimo mesto okolo 5, jazdil som aj za 4,7 ;-) v meste aj s premavkou a trochu zapchami je cca 7,5 ak je mesto volnejsie da sa 6-7l, dialnica 120km/h na tempomat znamena 5,8.
A ako si ty spokojny ?