Škoda Superb (2008)
1.12.2007Přeji vám dobrý večer, přátelé. Dovolte, abych se představil: Jsem nový Superb. Z rodu Okřídleného šípu. Noční expres, světoběžník, vytrvalec chladných…
Škoda Superb (filko)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Poustnik 14.12.08 11:43
« Re: Re: Dneska jsi tu měl kolegu, ale byl to fake, tož už tu zase není....
Tak naše 207 není na závodění, má /nebo bude mít/ motor 1.4L 70kW. RC, co má 110kW je cenou už někde úplně jinde...I když filka bych možná předjel, jeho Superb má jen o 10 procent silnější motor, co ty na to, filko, dáme šílený městský závod????? >:-[] >:-[] >:-[] -
Poustnik 14.12.08 01:20
« Dneska jsi tu měl kolegu, ale byl to fake, tož už tu zase není....
;-\ A měl to sepsané docela hezky, i když ty jsi lepší, to je bez diskuze a bez červenání, skromnost stranou, jsme přece chlapi a nějakou lichotku vydržíme, ne???? ;-) A navedla mě ta fake neplecha recenze na myšlenku...tvrdil, že vzadu místa královsky, ale vepředu stejné jako u Oktávky. Já teda nevím, jak moc víc místa by řidič potřeboval a místo vzadu je dělané pro šéfy, co se nechávají vozit svými šoféry. Ale udělala si Škodovka markeringový průzkum, kolik lidí si Superba opravdu řídí samo, jako služební, nebo soukromé auto a kolik procent lidí, co ho používá, má svého řidiče a tak jezdí vzadu???? Já bych si tipnul, že těch s řidičem bude max. 5 procent....Není pak opravdu lepší se zaměřit víc na prostor řidiče???? I když si myslím, že je dostatečný. Budu si tam někdy muset sednout.
P.S. Mimochodem, pořizujeme druhé auto do rodiny, budeme mít peugeot 207. :-) Ať jezdí! Hoj! -
Poustnik 12.11.08 09:39
« Hoj filko!!!!
Zůčastníš se fotografické soutěže Symbióza techniky a přírody, co se rozběhla u Kubyyykovy Ibizy??? Mohl bys nominovat třeba tuhle! Ta kola v krajině jsou vlastně čistě geometrický tvar, technikou stvořený, není to tak dávno, co bylo všude na polích hranato balíkama a teď už všude jen kola, kola!!!! [odkaz]
Mimochodem, podívej, jaký jsem testovací jezdec.... :-) [odkaz] -
filko 19.10.08 23:56
« Re: Re: Green Line
Ahoj Recenzente, díky za příspěvek, ale přesně nevím, co tím myslíš. Samozřejmě, pokud budeš využívat lepších parametrů motoru, a nepojedeš v 'kombinaci', pak u silnějšího motoru budeš mít vyšší spotřebu. Green má výhodu oproti neGreenu v nižším Cx a delší převodovce. Jistě, auto, které jezdí za stejně při 1585kg oproti 1443kg, je úspornější. Každopádně GreenLine je nejúspornější řada, proč ji tak nenazvat... -
"-- skrytý --" 19.10.08 22:29
« Re: Green Line
kratka reakcia, greenline znie velmi fajn, ale v reale je to obycajny diesel motor...ak uz bolo v texte naznacene nieco ako EfficientDynamics, odporucam pozriet, alebo porovnat parametre vykonu motora k spotrebe a emisiam co2. REFERENCIA podla mna je 1995 ccm, 130 kW/4000, 350 Nm/1750, vaha vyssej strednej triedy 1585kg, 0-100km/h za 8,3s, vmax 231 km/h, cw 0,28, kombi spotreba 5,1 l, co2 136.......este si myslis/myslite, ze dokaze nazov "greenline" byt konkurenciou pre EfficientDynamics?!?!