Škoda Octavia (2002)
25.7.2007Škoda Octavia první generace po faceliftu (od modelového roku 2001) nepotřebuje příliš představovat. Tento model (2003) s pohonem všech kol…
Škoda Octavia (filko)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
filko 20.12.08 00:10
« Re: Nástupce
Mám Yamahu s variátorem, je super. Passat není nic pro mě, i když CC je pěkné. Passat mi přijde fakt šik, ale takový nudný, něco jako vlak TGV. Cítil bych se jako letištní taxikář.
Místo C4 bych taky vzal oktávku. Ale C4 je pěkná ve 3 i 5 dvéřové verzi.
A4 i A6 jsou na mě moc luxusní, zbytečně. Raději za ušetřené peníze pojedu do Karibiku. Několikrát. Multitronic by mě zajímal, někde jsem to již psal v recenzi. -
talio2 19.12.08 20:01
« Re: Re: Nástupce
Je jasné, že s Octávií II asi přehmat neuděláš, snad jen kdybys nešťastně narazil na nějakou "kazovku".Co takhle Passat nebo ještě lépe Passat CC?? Citroen C4 se mi líbí,ale nechtěl bych ho.To bych raději sáhnul po Octávce, to je proti tomu vláda. O Volvu toho moc nevím, líbí se mi interiérově a jsou originální exteriérem.Nechci ho teda hanit, ale měl jsem čest s XC90 s tuším naftovým pětiválcem a to bylo špatnéé
Podle různých testů ta CVT v Lanceru zní jak skůtr >:D co takhle Multitronic od Audi?? Co takhle A4 nebo A6 allroad? -
filko 19.12.08 14:53
« Re: Nástupce
Ještě o tom uvažuju. Aut by na výběr bylo víc, ale některé z nich mají docela zásadní mínusy. Z SUV bych vzal Toyotu FJ Cruiser.
Nový Discovery se mi moc nelíbí a je dost drahý.
Lancer je opravdu levný v interiéru, oproti tomu je škodovka luxus. Vlastně v porovnání s dalšími vychází škodovka docela dost dobře. Navíc Lancer má dost nevyvýženou siluetu. Jeho předností je pořizovací cena, předpokládaná spolehlivost a příď a záď. Líbí se mi také, že je sedan.
Scout až do dnes měl jediný slušný motor 2.0TDI, ale já na něj čekal s 1.8T, což už je. Atmosférický dvoulitr na 98 oktanový benzin vážně nechci. Leda s CNG/LPG.
FJ Cruiser je pouze z 4l motorem - leda do Ázerbajdžánu.
Designově se mi ještě líbí Citroeny (C2, C4, C5, C6), ale to asi raději Škodovku.
Uvažuji i o Volvu V50 nebo podobném.
Automat nepotřebuju, i když bych rád otestoval variátor v Lanceru. Na druhou stranu 7stupňový dvouspojkový automat, to už je o něčem jiném...
Mercedesy se mi také líbí. Poslední dobou jsou elegantnější než BMW, i když to se teď taky zlepšuje...
-
talio2 19.12.08 14:29
« Re: Nástupce
u nás bude rozhodující příští rok krize, ale zatím je vážným kandidátem C320 CDI 4Matic. O Octavii II 4x4 jsme také uvažovali i o stejné motorizaci, ale jednou podmínkou je automat takže nic. Na nového Scauta(po faceliftu) jsem dost zvědavý, stejně jako na RS.Nevím jak je na tom Lancer motorově, ale interiér se mi moc nepáčil.. U toho Discovery je důležité kolik %km strávíš v terénu, mohl by jsi pak na silnici litovat.Co nějaké SUV ? -
filko 16.12.08 19:15
« Re: Nástupce
Spíš není z čeho vybírat. Ve hře jsou Octavia II 1,8T 4x4, Scout, Lancer. Víc asi ne. Možná Volvo V50. Na trhu nejsou pěkná auta. Evo to nebude určitě, je příliš nabroušené. Líbílo by se mi, ale asi ne jako každodenní auto. Uvažuji i o nějakém autu víc do terénu: Discovery. Uvidíme. Jak to vidíš ty, talio2? -
"-- skrytý --" 05.11.08 12:39
« Re: Re: Video
Pak mám ještě pianino Petrof. Největší potíž jsou užší klávesy u Yamahy (když hraju na jedno a hned potom jdu hrát na druhé, tak do toho nasekám spoustu překlepů).
Video je boží, ale co s tím prvním odstavcem? Měls na mysli proběh motoru? Já takto vysoká čísla neobdivuji. Technologie maziv je dnes již tak daleko, že pokud motor nezatěžuješ zastudena, nejezdíš zbytečně krátké trasy (např. 2 km) a dopřáváš mu od samého začátku (včetně korektního zajetí) pravidelnou údržbu, tak to vcelku v pohodě vydrží. Určitě se k tobě dostal případ Fabie TDI s najetými 600 000 km (bez oprav motoru, stále ještě s prvním turbem).