Mitsubishi Lancer (2006)
12.3.2011////Proč EVO?//// Chtěl jsem sportovní auto, které bude co nejvíce univerzální, bez ohledu na povrch nebo roční období. A taky co nejpřizpůsobivější…
Mitsubishi Lancer Evolution IX (faltaIX)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
samael 30.08.12 10:46
« Nedávno byla na Autofunu
dsikuze o Evech a Imprezách upravených českým ladičem a nestačil jsem se divit,kolik "odborníků" se tam zase vynořilo,prý to není ono,verze FQ jsou prý určitě lepší.Jen by mě zajímalo,kolik z nich v jelo v Evu upraveném "po česku" a kolik ve Fuc/king quick verzi. >:D -
faltaIX 21.08.11 20:14
« Re: Auto snů
Ahoj, děkuju :-)
Při palbě to žere kolem těch 30 minimálně 98 oktanu. Při hodně střídmý jízdě by to mělo jezdit kolem těch 10 litrů, ale to je skutečně jen odhad, na spotřebu jsem nikdy nezkoušel jet. Jinak ale benzín je to poslední, co se provozních nákladů týče... -
TSlaby 21.08.11 14:08
« Auto snů
Ahoj, gratuluji k moc skvělému auto, vypadá skvěle a věřím že jezdí jako bůh. Mým snem je si takové EVO také časem pořídit, ale asi to nebude moc reálné. Vím že jsi psal, že spotřebu neřešíš, jelikož je to výkendovka, ale přesto by mě to zajímalo. Mohl bys mi napsat alespoň nějaký odhad spotřeby na 100 km? Dávám 3x10, auto je prostě bomba. :-) -
faltaIX 01.05.11 11:03
« Re: Re: Re: Spokojenost s novými 18" koly?
Sériový BBS jsou skvělý. Lehký a pevný. Já je mám na zimu, protože na léto lépe fungujou 18. A šířka 9 je většinou nevhodná, dělá to neplechu i s 225 gumou. Já si to nedávno taky zjišťoval, měl jsem nabídku na jetý Superleggery 18X9 ET35 a když sem se poptal zkušenejch, všichni řekli že je to nesmysl a bude to zlobit... A vůbec, série funguje nejlíp a já bych se v tom rozhodně nehrabal víc, než přidat palec průměru... A jaká kola jsi pořídil? A co EVO, jak ti funguje? -
"-- skrytý --" 30.04.11 15:28
« Re: Re: Spokojenost s novými 18" koly?
Jak uz jsem psal v minulem prispevku, mam taky Evo IX. Jinak ta kola o kterych jsem psal, jsou kovana, takze pokud jde o ohnuti, tak toho bych se opravdu nebal.
Vaha hraje samozrejme vzdy roli, ale pokud clovek jezdi rally, tak je prioritou hlavne pevnost, to je pochopitelne. Ja ale rally nejezdim, spis na okruhy...
Jinak sire kol neni vse, jde o kombinaci s vhodnou siri pneu... No kazdopadne jsem si jen potvrdil, ze guma 245 na disku 9 je zu viel a budu se vracet "ke korenum". Pokud zafunguje nova kombinace disku a desticek, tak mozna zustanu i u origo kovanych bbs 17", ktere jsem koukal ostatne mas i ty...:-) -
faltaIX 30.04.11 11:51
« Re: Spokojenost s novými 18" koly?
Ahoj. Tak šířka 9 palců je zkrátka moc. Nejlepší je prostě sériových 8... Tyhle corsy jsou 18X8 a ET23. Fungujou skvěle. Další rada co ti můžu dát (předpokládám, že máš taky EVO/STi) je aby jsi se nezaměřoval až tak na váhu, ale spíše na pevnost. U těhlech aut je mnohem důležitější a ty superlehký a drahý kola jako OZ nebo Volky se většinou hrozně rychle ohnou nebo úplně zničej. Hold okruhy a česká silnice je něco jinýho :-) Stačí se podívat, na čem jezdí drtivá většina závoďáků u nás že... A vyprdni se na rady z nějakejch zahraničních fór a podobně, nevím u koho máš auto servisované, ale většinou tam poradí nejlíp, společně s jinýma ČESKÝMA majitelema.
Jinak já teď sháním ještě jednu sadu. Něco levnýho na co se navlíknou čínský gumy za pár šupu, na treninky, okruhy nebo nějaký ty ptákoviny. Přeci jen pálit gumy za 15 bolí... -
"-- skrytý --" 29.04.11 16:46
« Spokojenost s novými 18" koly?
Ahoj chtel jsem se zeptat, jak jsi spokojeny s novými koly? Ty mas et 23 a sirku 8,5 palce? Ja si poridil moc pekna kovana 18" s et30 a sirkou 9 a s pneu 245/40 je to dost bida. Nejenze mam pocit, ze se jizdni vlastnosti zhorsily (auto je takove nervoznejsi a nejiste), ale i misty ta guma i skrtne (bud pri zataceni nebo prohoupnuti). Nechapu, jak na lancerregistru muzou lidi tvrdit, ze takova kola jezdi a s pneu sire 255 k tomu, a to uplne bez problemu. Kazdopadne ted premyslim, jak se k tomu postavit. Zrejme skoncim s jinymi koly s sirkou do 8 palcu a et 35, abych mohl nazout svou oblibeny rozmer 225 -
faltaIX 23.03.11 11:20
« Re: Evo Corse
Zdravím. Rozměr mám 8x18 ET23. A řeknu ti to jednoduše. Neni nic lepšího v poměru cena/kvalita než corsy. Ultraleggery jsem chtěl taky. Hmotnost je supr, ale jsou to spíše okruhový kola. Na okresku to moc není, pokud vletíš do díry, lehce se ohejbaj. U EVA hmotnost není rozhodující, v čr určitě ne. Jde o pevnost. Pokud tedy nejezdíš jen na perfektních okruzích, ale to bych se divil :-) Stačí se podívat, na čem jezdí rally auta u nás. Já je pořídil u Davida Komárka (komvet.cz/racing). Má ted v akci sadu za 18 tisíc, ale pospěš si, Mě přišly ve čtvrtek a to už mu zbývaly jen 2 sady, potom zase normální cena kolem 22 tis. A v reálu vypadají mnohem lépe než na fotkách. -
"-- skrytý --" 23.03.11 11:03
« Evo Corse
Právě scháním na svoji IX taky nějaká 18" kola, abych mohl na léto nasadit větší brzdy, prozraď mi:
- kolik ty EvoCorse váží (ráfek)?
- jaké jsi použil ET(offset)?
- cena za kus (ráfek)?
Já zkoušim najít něco okolo 8kg na kolo (ráfek) a vzhledem k tomu, že se mi zatím nechce dávat přes 30.000,- za kovaný kola, tak v hledáčku mám OZ Ultraleggera nebo Ultralite F40, které obě váží cca 8kg. U těch Ultralite jsem ale omezen ET38, což se bojím, že nebude stačit na brzdiče toho většího brzdovýho setu. Další možností by asi byly Team Dynamics Pro Race 1.2, ktere jsou někde okolo 9,3kg a dají se pořídit okolo 4000,-kč/kus. -
Carlos20VT 17.03.11 17:33
« Re: 5w 40?
Je dobře,že si necháš poradit.Když budeš obědnávat budík na teplotu oleje tak si k tomu přidej i budík na tlak oleje.U takovýchto motoru si není dobré s olejem zahrávat. Když tak projdi něake forum zabývající se touto problematikou at vybereš ten nejvhodnější olej pro tvuj motor :yes: A 5w40 okamžitě vypustit! >:D