Mazda 6 (2013)
31.7.2013Mazda 6, benzin atmosféra 2,5 l, 192 koní, maximální výbava, barva jako Ferrari, ale Ferrari to není :-) Po 4,5 letech spokojenosti jsem prodal svoji…
Mazda 6 (ebm007)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Gratuluji 11.08.2013 19:28 kaplis77
- Super 16.08.2013 20:00 Matulko
- krasne auto 17.08.2013 16:18 3_diamanty
- pekny voz 19.08.2013 15:36 Irrtely
- Mazda 6 19.08.2013 18:38 Rados
- Rádio 20.08.2013 19:28 BomberMash
- rudá kráska ! 27.08.2013 23:04 roox
- M6 19.10.2013 23:12 tonic
- Krásné auto 05.11.2013 09:39 brepus
- hmotnost 05.12.2013 22:16 Mirec38
- světla 12.09.2014 18:10 Johnman
- Moje dojmy/recenzia Mazda 6 wagon, 2,2 D manual 175k 14.09.2014 17:32 peve
-
Matulko 16.08.2013 20:00
Super
Krasne auticko :yes:
Majiteli- myslis ze na toto auto staci aj silnejsi benzinovy dvojliter? Nebude to lenive? -
3_diamanty 17.08.2013 16:18
krasne auto
pochvala za krasny benzinovy motor , spravny vyber ;-) :yes: -
BomberMash 20.08.2013 19:28
Rádio
Dobrý den, zkoušel jste nastavit si rádio, basy, výšky atd?, mám totiž první generaci 6 a tam si to musí člověk nastavit a když jsem měl tuhle šestku taky, tak jsem si to nastavoval a na dálnici v pohodě zvyšoval se zvuk, když jsem šlapal na plyn ;-) a budu hádat prodejkyně byla Petříková že >:D To je moc pěkná baba, pokaždý když jedu do Mazdy tak hodím po ní očkem >:D Jinak těšíš se až napíšete další postřehy, taky už po ní slintám, ale chtěl bych combi a v té červené to je bomba ;-) Ikdyž spíš to vidím tedkom na faceliftovanou CX 7 ale 2,3 benzín to je raketa >:D Hodně štěstí s M6 ;-) -
roox 27.08.2013 23:04
rudá kráska !
jestli někdo umí nádherný a sportovní auta, jsou to italové.... a jestli to na druhý straně zeměkoule umí ještě někdo jinej, tak to jsou kucí z Mazdy.... toužil jsem vždycky po Alfě 159 a nakonec si koupil Mazdu 6 (1.gen)... bylo to neskutečný auto, než zkolabovalo (což ale byla chyba toho umělce co to dovez a jakožespravil a mě hlupákovi prodal).... tahle rudá kráska je fakt úžasná, motor jasná volba, jízda musí být něco neuveřitelnýho, recenze super a foto skvělý... proto 10/10/10... ať dělá jen a jen radost, já budu pokukovat a třeba si ji taky jednou koupím taky >:D -
tonic 19.10.2013 23:12
M6
Zdravím, mám stejný vůz, ale motor 2,2 diesel - 175k, 420Nm 1800-3600 ot., biturbo (možno vytáčet až do 5000). Předchozí vůz (C5 III. generace byl rovněž diesel, tak jsem u něj zůstal). Jízdní dojmy (ve srovnání C5 hydractive) jsou vysloveně sportovní: přesné řízení, neznatelný náklon v zatáčkách, i na 19" pneu relativně komfortní - oproti C5 samozřejmě tvrdší, ale žádný kostitřas. Cena (při max. výbavě Revolution + navigace) na úrovni Škoda Octavia :))) (ne Superb, skutečně Octavia TDI 110 kW + bixenony + kůže + elektr. ovládání sedadel + park. asistenti ...).
Jak už bylo řečeno, rádio průměrné (i když reakci na rychlost lze nastavit v Setup/Audio - položka tuším Autopilot, ale výsledek je velice sporadický).
Sedan samozřejmě nemá hagusy, střešní nosič mazda zatím není k mání, nicméně doporučuji střešní nosič Thule + nejlépe box. Mám vyzkoušeno ... 1800 km Chorvatsko a zpět - 100% spokojenost.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/10… />Design - jeden z nejlepších současné střední třídy, prostor na zadních sedadlech mnohem větší než u C5, kufr (u sedanu) dostačující, ale s malým vstupním otvorem. Sedadla výborná, ale v C5 byla lepší. Dále pak nedotažené detaily (oproti C5): stěrače při vypnutí motoru zůstanou třeba uprostřed okna, nelze po vypnutí motoru zavřít okna (u C5 šlo i dálkovým ovladačem kdykoliv), parkovací čidla při jízdě dopředu je nutno aktivovat ručně (automaticky se spínají - včetně kamery - pouze při zařazení zpátečky ... u C5 automaticky při pomalé jízdě), tovární nastavení tlumených světel (natáčecí bixenony) nevhodné - svítí příliš blízko, doporučuji nastavit +0,75 stupně v servise za cca. 200,- CZK, jednodušší palubní počítač apod.
Nicméně všechny tyto neduhy jsou převáženy velmi jistým jízdním projevem, přesným řízením, sportovním chováním vozu a nádherným designem.
Dle mého názoru jednoznačně dobrá koupě.
-
peve 14.09.2014 17:32
Moje dojmy/recenzia Mazda 6 wagon, 2,2 D manual 175k
Kupil som novu Mazdu 6 wagon 2,2D 175k manual, zatial najazdenych 8000km
Prve dojmy - design - absolutne nadsenie. Vyberal som dlho, chcel som kombi strednej triedy - jednoznacne designovo najlepsie auto ake sa da kupit v tejto kategorii (podla mojho gusta je aj krajsie nez premiove vozy z Nemecka) . a hlavne cerevenej farbe ktora sa Japoncom nadherne vyjadrila sa za autom kazdy otoci a pristavi pozriet ak je na parkovisku.
Jazdne dojmy zatial vynikajuce. 420Nm a biturbo je sila ktora vas pekne vtlaci do sedadla aj na 4 prevodovom stupni, co je krasne na toto v podtste rodinno sportove auto.
Aerodynamicky hluk pri rychlosti nad 140km je maly a nevadi mi, skor si na tom fakte uzivam ze takmer nepocut motor! a to az do cca 180km/h co je pocitovo v tomto aute bezpecna rychlost -krasne sedi na ceste aj vo vyssich rychlostiach a takisto v zatackach.
S navigaciou nemam problem, zatial ma spravne navigovala a je prehladna (vyskusane v Italia, Deutscland, CR a Slovensko) . Proti starsej externej Garmin nevidim zatial vyraznejsie slabiny, takze spokojnost.
Svetla - stretavacie mi svietia OK, nemam pocit ze by boli kratke (nad cca 100km/h uz ale je lahka nistota). Natacacie bixenony som zazil v tomto aute prvykrat - a som nadseny!! Uplne super, do zakrut vyborna viditelnost.
Dialkove - tu mam 2 male problemy:
1/ ako uz niekto pisal - obsa sa velmi rycho zapne/vypne, za urcitych svetelnych podmienok a vyzero te ze blikam a aj zbytocne oslepujem protiiducich - nie je to casto , inak je automaticky system prpinania pomerne dobry/tolerovatelny
2/ zatial som nenasiel ako natvrdo nechat svietit dialkove okrem trvaleho drzania packy - obcas senzory registruju aj poulicnu lampu a prepnu na stretavacie a ak je to v zakrute na konci dediny v neprehladnom terene tak je treba dialkove..ale je to minoritna vada
Ulozny priestor- tu mam zatial najvacsiu vytku - chybaju mi odkladacie priestory vo dverach!! Na flasku super, bez problemov aj 1,5 litra, Medzi sedadlami OK, ale na tych dverach......je to skoda, priestoru na to by podla mna bolo.
Spotreba - jazdim lahko sportovo (plyn az tak nesetrim, ale na druhej strane rad brzdim motorom ak to ide) a zatial cca 80% su dialnice kde udrzujem okolo 140 , v nemecku cca 160-170 a zatial spotreba 6,2 litru ,takze velka spokojnost (na predchadzajucom benzinaku som mal pri rychlosti 160 km/h skoro 10litrov - ale mal len 1,6liter a 5 prevodovych stupnov)
Komfort zatial super, kufor - super, mam kupenu gumovu vanicku - velka spokojnost uz z minulosti: v pohode a bez rizika tam vlozim veci kt. mozu ev. pustit tekutinu a je to aj protisklzove, takze som zatial nemal extra potrebu ziadnych organizerov do kufra.
Kolesa 19“ - trochu som sa bal komfortu na nerovnstiach - ale je to celkom znesitelne a na druhej strane to vyvazuje skvela stabilita v zakrutach.
Ale riesim co na zimu??? ci len prezut gumy, alebo kupit elektrony 17“ (do 16 plechov na tomto krasnom aute nepojdem ani omylom), Mate s tym niekdo skusenost? Co ste volili?