Škoda 1000 MB (1968)
5.3.2007Světlo světa spatřila tato "tyšicofka" v srpnu léta páně 1968 (dle technického průkazu přesně dne 19.08.1968) jako jeden z prvních modelové řady…
Škoda 1000 MB (eMBébé)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Foto 05.03.2007 21:31
- kupim 05.03.2007 23:10
- pěkné... 05.03.2007 23:31 Mr.Murphy_
- Sluší jí to!! 05.03.2007 23:53
- super 06.03.2007 08:31 kaaRS
- Fotky 06.03.2007 09:45 Pribina
- Pekná ! 06.03.2007 10:04 Roman30
- 10b 06.03.2007 10:10
- Krása... 06.03.2007 12:44 Sleeper
- Super... 06.03.2007 15:58
- Nádhera 06.03.2007 17:44 BaracudaJ
- Nápisy 06.03.2007 19:25
- Krasavice, ale 06.03.2007 21:26
- Inspirací 06.03.2007 23:31 pilotpilot
- Krása 07.03.2007 09:06 mirastr
- super autíčko 07.03.2007 13:29
- Auto od srdce 07.03.2007 23:14
- české porsche 08.03.2007 13:30 Raddik
- wau :-) 08.03.2007 17:11
- lidem jako Vy... 08.03.2007 18:18
- Nechápu 08.03.2007 20:06
- 1000 08.03.2007 21:47 misoo
- Vzpomínky 08.03.2007 22:25
- KONTAKTY 09.03.2007 09:20 prekladys
- Taktiež sme mali 1000 MB. 09.03.2007 10:48 lorenzlubos
- škodověnka 09.03.2007 22:54
- bezva kara 10.03.2007 15:54
- :) 12.03.2007 14:01
- Hezká!!!! 30.03.2007 09:42
- Nádhera! 30.04.2007 14:22 Stephen
- kucí z virtu 06.05.2007 17:23
- bez titulku 21.05.2007 09:44
- Trzyniec 23.05.2007 18:02
- Desítka... 31.05.2007 12:01
- zdravim vas 25.08.2007 14:21
- Hm.......... 08.09.2007 08:04 Poustnik
- UZASNA!!! 15.10.2007 21:55
- To ani nejde vynachválit... 21.08.2008 13:09 Psychobolos
-
-
-
-
neregistrovaný: "Ráďa" [85.135.110.XXX] 08.03.2007 17:11
wau :-)
Sice to není kategorie mého zájmu, ale musím říct že víc než PERFEKTNÍ :yes: :yes: :yes: PS: vzadu na fotce ten průmyslový areál, není to náhodou u nás v OV ? -
"-- skrytý --" 08.03.2007 20:06
Nechápu
Proč je tady takovýhle auto na takovým vysokým místě? Ani silnej motór nemá, ani supr ráfky? Divný, komu se může líbit :-| -
"-- skrytý --" 08.03.2007 22:25
Vzpomínky
Vehnalo mě to slzu do oka. Vzpomínka na útlý dětství a tmavěmodrou tisícovku táty. Na rodinný výlety 50km daleko. Silnice skoro prázdný a tisícovka si plula krajinou. Vyjížděli jsme jenom za pěknýho počasí, protože když pršelo, tak musel táta znova voskovat auto a strašně nadával. Vevnitř takový potahy se strašně dlouhýma chlupama. Přes celý auto podélně dva černý rychlý pruhy, tak ve třetí čtvrtině auta. Všude naleštěnej chrom. Nárazníky, okapy, boční lišty, kola a samodřejmě obroučky kolem světel. Na vejfuku měl dvě koncovky. Chromovaná jednoduchá a dvojitá, ani nevim která tam byla častěji, pořád to měnil. Vepředu přídavný světla, překrytý přesně na míru nejakým obalem. Ten se nesundaval. Po tmě sme nejezdili. Každou zimu stála. Chodil sem se na ní dívat do garáže, slintal sem. Po garáži plakáty, tuhle nahá holka s vavřínovym věncem, tuhle tisícovka v krajině. Ukrad sem tátovi klíče z věšáku na dveřích a běžel přes celou zahradu zavřít se do garáže. Zmáčknul sem tu chromovanou kliku, dveře temně cvakly, vlezl sem si k řidiči a zaklapl za sebou ty dveře. Otočil sem si chromovanou kličkou a stáhl okénko, pak jsem dal něco jako klíč do spínačky a už jsem byl na široké silnici lemované vysokýmy topoly a štrádoval jsem si to v provozu krajinou za svitu slunce. Na tohle auto se nezapomíná. Kde jsou ty časy svitu slunce, průjezdu mezi poli řepky s vysokýmy topoly podél a hlavně minimálním provozem. Dneska někam jedu, všichni letí jak splašení a já mezi nima. Čím širší silnice a nic kolem, tím líp. Je to rychlejší. Dnešní výlety rodin ??? Auto které neni slyšet, hraje tam v klidu rádio a rodina je u babičky za chvíli. Prostě z obýváku do obýváku. Dřív to bylo potěšení jet na výlet autem. Bylo to něco. Většinu výletů si pamatuju. Bohužel tatík někdy v roce 94/95 auto prodal za směšný 4.000,- Dodnes nevím proč. Děkuju ti za malé zavzpomínání. Za auto dávám deset, perfektní stav pominu-li ty nálepky to je děs. a za vzpomínky bych ti dal padesát. -
prekladys 09.03.2007 09:20
KONTAKTY
Gratuluji Vám k velmi zachovalé tisícovce. Pokud byste měl zájem, napište mi do soukromé zprávy svůj mail, poslal bych Vám webové adresy na stránky fandů MB/X V letech 1998-2005 jsem vlastnil Š1000 MBL (s hliníkovými lištami prahů) v obdobně zachovalém stavu a původním laku (modř námořní, vínově červený koženkový interiér). Auto jsem prodal a pořídil větší veterán, stránky o MB však běží dále. Zde odkaz na soukromou zprávu: [odkaz] -
lorenzlubos 09.03.2007 10:48
Taktiež sme mali 1000 MB.
Ale este starsiu. S panoramatickym zadnym oknom. Oco ju predal niekedy medzi rokmi 1994 a 1997 za par tisic. Kvoli tym cackam, davam len 9b. Inak super, super, super! -
neregistrovaný: "chipmunk" [217.196.213.XXX] 09.03.2007 22:54
škodověnka
krásné autí,v podstatě sběratelský kousek.téměř bych tipoval pěknou renovaci,jenže toto je jedinečný originál,to se na cestě často nepotkává!!s tímto autíčkem se nejezdí každé ráno na šichtu,to je na výlet na pěkný víkend,a pak schovat!taky mi to připomíná dětská léta,když jsem ve Zlíně poprvé viděl novou škodu,tušim že to bylo 1965,a jak se mi líbila tehdy,tak je pěkná i dnes. -
"-- skrytý --" 21.05.2007 09:44
bez titulku
tyhle původní stavy dokonale fungují a je třeba majitelům takových věcí vyjádřit dík. Pro mě je jen s podivem, proč tak pěkné auto v takovém stavu je domatláno detaily, typu buranská chromová plastová obruba kolem značky, nápis 1000MB na přístrojovce a nápis u ozdobné lišty na předních dveřích. To svědčí o spíše nevkusu nebo malé soudnosti majitele... někdy je méně více a až si toto uvědomí, bude mít doma opravdu krásný auto-
eMBébé 21.05.2007 16:33
« Re: bez titulku
Onen detail typu buranské plastové obruby s imitací chromu, do níž je vložena registrační značka nového typu větších rozměrů než ta původní (tu mi bohužel odebrali), má své opodstatnění a je určitě vkusnější než ony černé plastové s různými reklamami a jistě se hodí právě na tyto starší vozy, než na ty soudobé. Opodstatnění má už třeba jen důvodu ochrany, kdy odděluje čistý plech od zadní hliníkové mřížky či od předního nárazníku. A to v rámci uchování původního stavu. Jak známo, plast je přece jen měkčí, než kov. Zvlášttě pak ve zmiňované zadní mřížce tak nevzniká nová rýha po obvodu značky. A to v rámci uchování původního stavu.
A k dalším domatlaným detailům: není na místě mluvit o vkusu či nevkusu, ale spíše o původnosti stavu. Pak jsou tyto detaily jistě navíc. Ale podotýkám všechny tyto detaily jsou samolepky a v případě uvedení do původního stavu kdykoli odstranitelné. A důvod jejich nalepení? Jedním z nich je třeba zakrytí popřípadě přesunutí pozornosti od jistých šrámů vzniklých běžným provozem. Tím druhým je nabytí pocitu luxusnějšího vozidla, než kterým 1000 MB ve standartu skutečně byla. A pokud možno, tak v dobovém citlivém stylu.
Závěrem Tě milý přispěvateli ujišťuji, že jsem soudný a svéprávný a vím dobře, že někdy méně je více. I proto je těch detailů navíc tak málo. A doma mám toto auto právě takové, jak si ho já představuji.
-
-
Psychobolos 21.08.2008 13:09
To ani nejde vynachválit...
Sám mám velmi zachovalé ryzí škodovácké vozítko. Zdaleka není takového stáří jako ta Tvoje kráska, ale stále je to ještě čistě české vozítko, byť s prvky italského designu. Ale to měla být už Škoda 720, o jejíž českosti také nikdo nepochybuje.
Tvoje tisícovka je prostě nádherná a konec. Než si vymýšlet něco, co ji stejně dostatečně nevychválí, to budu raději mlčet.
Kéž Ti dobře slouží, hezky se o ni starej!