Škoda Citigo (2013)
10.8.2013Vybava Elegance + CitiSafe system + rezerva s naradim. Prevodovka ASG, teda robotizovany manual, 5 stupnova. Auto som kupoval pre manzelku s tym, ze…
Škoda Citigo (dodo13)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Jazda na spotrebu a detaily radenia s ASG 10.08.2013 01:21 dodo13
- Mám takéto návrhy 10.08.2013 02:27 umo
- Hodnocení 10.08.2013 02:35 Nerez
- hillholder 10.08.2013 10:48 Đawson
- Hodnocení 10.08.2013 17:02 Dominik.
- Editacia recenzie 12.08.2013 09:28 dodo13
- city safety 12.09.2013 14:43 Lucaslegend
- city safe video 16.09.2013 10:54 dodo13
- nic 31.10.2013 21:13 dodo13
- Skuska maximalky a kick-down 29.12.2013 22:53 dodo13
-
dodo13 10.08.2013 01:21
Jazda na spotrebu a detaily radenia s ASG
Jazda na spotrebu je nasledovna. Pri miernom klesani treba vzdy hodit do N. Ak nechate v D, vzdy mate kvalt a brzdite motorom. Spotreba je sice 0, ale onedlho potrebujete zrychlit a tam uz miniete zbytocne viac paliva ako ked plachtite na N. PRi prudsom kopci dole je dobre nechat D a ASG si samo hadze kvalty a podraduje. Robi to vacsinou dobre a vy len korigujete rychlost brzdou. Ak ale chcete poriadne brzdit motorom, napr. pred zakrutou z kopca, date do M a podradite, resp. rovno - a to aj samo hodi do M. Ak uz nechcete brzdit motorom mozete dat + alebo do D, alebo aj N. Vsetko je na Vas a kazdy jazdny rezim ako v manuale sa da robit aj tu s ASG.-
SCHROJF 10.08.2013 16:53
« Re: Jazda na spotrebu a detaily radenia s ASG
Neviem sice ako to je u ASG,ale mam DSGecko,a za jazdy je vyslovene zakazane v manuale radenie do N/cize neutralu/,ten sa pouziva iba pri odtahu...Si si isty,ze radenim do N prevodovku neposkodis? ;-) P.S.samozrejme ze aj ja v prudkom kopci radsej radim kvalty manualne,ako tam nechat D,alebo S!vela stastnych kilometrov bez nehody a poruchy prajem!!! ;-) A oprav si to hodnotenie...nie sme v skole! ;-)-
1975ak 10.08.2013 21:22
« Re: Re: Jazda na spotrebu a detaily radenia s ASG
Nevím jak to máte v manuálu u škody, ale já taky při plachtění u Fiata Fiorino vyřazuji na neztrál. Nádherně pak plachtí. Jediný co by se mohlo kazit je snad pružina spojky, která by byla rozepnutá - rozevřené pružiny, které by se tak namáhaly a více opotřebovávaly. Je to jako by jsi u klasické manuálky stál nohou na spojce.
-
-
-
Lucaslegend 12.09.2013 14:43
city safety
Skusal si viac krat pri tej 40km, ci to nereagovalo opakovane?
To nevyzera teda moc na safety car :-O
Bol si v skodovke sa na to pytat?
Mozes dat tie videa na youtube?
-
dodo13 16.09.2013 10:54
city safe video
Tak som pre Vas pridal videa na youtube. Prve je pri 30km/h:
[odkaz]
Druhe, kde auto nezastane pri 40km/h:
[odkaz]
Rychlejsi test pri 40km/h som absolvoval 2x a vzdy neuspecne. Je to tak ako pise vyrobca, do 30km/h je system cinny. Osobne si myslim, ze to je tak ako to ma byt. Ak by system reagoval vo vyssej rychlosti, moze sa stat, ze napr. ked ma niekto predbehne a zaradi sa predomna tesne, moze auto prutko zabrztit a navodit koliziu. Je to proste jednoduchy system proti tukancom do mesta za maly priplatok 112,- Eur. Podlamna to za tie peniaze stoji. Ked len raz za zivotnost auta mi to zachrani predny blatnik a kapotu, tak sa to vrati financne. ;-) -
dodo13 29.12.2013 22:53
Skuska maximalky a kick-down
Dnes som vyskusal maximalku, mierny kopec dole, zaradena 4 a na tachometri 180km/h. Po zarademi 5 zacina spomalovat. Jednoznacne 4 rychlost je na dosiahnutie maximalky. Skusal som kick-down na rovinke. Podradilo do 2 a tocilo do cerveneho pola (zacina od 6000ot) do 6300ot. Na tachometri 90km/h. Ak by este trosku dlhsi prevod bol, udaj o zrychleni z 0 na 100 mohol byt omnoho zaujimavejsi. Takto ho kazi preradenie z 2 do 3, co na automate trva dost dlho (odhadujem 1,5s).