90tková nostalgie
Mačkám slzu... doba, která se nevrátí, doba, kdy skoro každá automobilka nabízela zajímavé modely všech tříd a Japonci obvzlášť, Nissan měl Almary, Primery, QX, Mitsubishi Galanty, Lancery, Carismy, ale i Colty, Honda v Evropě nabízela normální Civic, ale i Legend, a Accord... ach jo 8-s
Dnes jak píšeš, je Nissan totálně v loji a dvěma normálni SUV to nevytrhne. Já jel P11 jen krátce a už je to hodně let, myslím s 1.8 a pravděpodobně po faceliftu, protože měla jinačí čumák, uvnitř krásný měkký 90s textil, příjemné autíčko, motor nebyl dravec (tehdy jsem byl zblbý zátahem turbodieslu), ale komfortní liftback to byl. Vyhrát Eurojackopt, postavím si stodolu a nasbírám si 90tkové sedany a hatche do zásoby! >:D >:-[] 8-s
Dávám 3x10 i když je škoda málo fotek, ale chápu, že dnes už těžko auto nafotíš, když ho nemáš :-)
A jen takové malé rýpnutí - psal si, že po úpravách měla cca 165-170 koní, což nemohu rozporovat, ale nechápu moc to srovnání s TDI/HDI ? Primera s takovou váhou a bez euronorem mohla klidně i se 150ti koníky naklepat dejme tomu moderní 170-180ti koňový turbodiesel, který je těžký, takže to jen díky za dovysvětlení. Pokud ty tebou udávané parametry (0-100 za 8s) jsou papírové hodnoty vztahující se k origo 110kw, tak to ve střední třídě odpovídá dnes tak 200k turbodieslu.