Díky. Ty první repre fotky dělal syn, tomu chybí Megane ještě více než mě, si na něj dělal zálusk.
>:-[]Jak Megane 2, tak Laguna 2 se po faceliftu výrazně zlepšily.
1,6 dCi opravdu měl docela turboefekt, ale zase jej mělo smysl vytáčet klidně až k 4000 ot., tolik neuvadal jako konkurence. Hlavně třeba proti 2,0 dCi nebo 2,0 HDI byla ta turbodíra obrovská a to pověstné "zatlačení do sedaček" silné. Manželka s tím dost bojovala. 1,6 dCi 118 kW jsem měl na týden v Espacu a i když byl přece jen kultivovanější, tak výkon byl hraniční a i v Talismanu by to bylo hodně hraniční, rozhodně ne vrcholná nafta...
Srovnání s IV. s tebou zcela nesouhlasím. Já jsem jel po sobě mojí 3g a 4g s 1,6 dCi, viz fotogalerie. Především odhlučnění udělalo obrovský skok, od kol snad o dvě třídy. Stejně tak provedení interiéru, hlavně sedadel je o level výše. Co ale změnili trochu diskutabilně, je přenastavení 1,6 dCi, hodně vyhladili turboefekt a zmizelo ono prudké zatlačení do sedaček, i když výkon tam byl. Manželka rázem prohásila, že by s tímhle dokázala jezdit každý den, že super, i spojka už nebyla tak měkká, ale mě právě to dieselové kopnutí chybělo
>:D Shodli jsme se na těch rozdílech hned 3, já, manželka a Lukáš Vaverka, který ho měl na test a chtěl slyšet můj názor. Spíše odhlučenění mezi 2g a 3g nebylo o moc lepší, jestli vůbec, to tvrdil i ten, co odemne Megana koupil a měl IIg 1,5 dCi.
Já teda i na okreskách ujížděl kde komu, samozřejmě to je vždy o řidiči
;-)S ergonomií souhlas, ale to nebyl názor jen Lukáše, skoro všichni to nesmyslně tvrdí. Třeba právě ovládání radia je super, teď v mém VW dost bojuju s titěrnými tlačítky, který je na volantu tak hodně a s tolika funkcemi, že často se musím koukat, co mačkám, to se mi v Renaultu nestalo. A Picasso má pak naopak tempomat a radio jak VW, takže si pořád zapínám tempomat místo snížení hlasitosti.
Mě naopak v Picassu vadí, že se vyhřívané sedačky nevypnou po vypnutí motoru, protože já je nemám moc v lásce a manželka s tím jezdí pořád a já to pak musím vypínat
>:DTy 17" nejsou časté, ale občas se potkat dají. Měl jsem tehdy na výběr ještě tyhle:
[odkaz] ale nakonec jsem zvolil tyhle, což jsem udělal dobře. Ty kombinace s černou opticky kola zmenšují a Megane nad zadním kolem má obrovskou hmotu, takže by to nebylo ono. Navíc broušená kola se špatně opravují..., což jsem naštěstí nepotřeboval.
Já bych u Renaultu zůstal, ale Clio RS nechtěli vyrobit, tak mají smůlu. Uvidíme, co budou vyrábět až budeme hledat nástupce Picassa za pár let. A nebo mě přestane bavit GTI a koupím Alpinu
:-! >:DPS: Začal jsem psát recenzi na Picasso, za 6 let jí tady máte
>:D >:D