Taky přidám moji minirecenzi - mám soukromý 2018 Country Tourer, 300 k (EDS Phase 2) 8AT 4x4, předtím jsem měl 200k (VersaTune) dieselovou 2014 Mazdu 6 Wagon 6AT v červené Soul Red. CT jsem si vybral, protože jsem chtěl zvednutý kombík. Zkusil jsem Passat Alltrack, bohužel v něm bylo stejně málo místa jako v mazdě a nešel objednat v nějaké nenudné barvě. Naštěstí jsem vychytal slot, kdy šel ještě objednat 2.0 LTG motor bez filtru a zároveň začala Exclusive výbava s barvou na přání lakovanou ručně v Opel Special Vehicles - Glory Red byla jasná volba po mazdě.
K poznatkům výše souhlasím, jen že na spotřebu příliš nehledím, jezdím za 10 N100. Místa vzadu je víc než v mazdě nebo passatu, ale kufr pod roletou je sice dlouhý, nicméně nižší než v mazdě. Displej mezi budíky byl stejný už v Insignii A - mně celkem vyhovuje, jen je komické, že nejde navolit boční ukazatele a zůstávají mi tam jen tlak oleje a napětí. Stejně komický je i zadní 250mm stěrač - musel jsem tam koupit 300mm z Astry J kombi. HUD mi vyhovuje. BOSE bude vždycky BOSE, za málo peněz trocha muziky dohnaná skrz 2Ohm repráky, woofer a DSP v zesilovači. V červené mazdě 6 GJ i v předchozí bílé mazdě 6 GH to bylo hodně podobné. Brembo brzdy jsou úžasné, jednou jsem potřeboval opravdu kriticky zabrzdit a měl jsem pocit, že auto udělalo stojku. Na profilu 235/50 R18 a adaptabilním podvozkem je auto hodně pohodlné. Pokud chci nasimulovat předchozí mazdu, stačí přepnout do Sport módu, nicméně pět metrů se do zatáčky skládá o něco hůř a řízení není tak citlivé (i ve sportovním módu).
Auto si hodlám nechat hodně dlouho, protože je mi jasné, že bude jen hůř.