Zkušenosti s BiTu 210ps
Také přidám moji minirecenzi - mám služební Insi Sports Tourer (=kombi), 210PS 8AT 4x4.
Pozitiva:
- vzhled - sedá barva v kombinaci s černými doplňky (chrom zůstal jen na logu v masce)
- kvalita zpracování - za 50kkm nikde nic nevrze, ani tuk - asi mám štěstí
- komfort - mám adaptivní podvozek + EGR sedačky, jsem max spokojen
- akusticky komfort - mám laminovana i boční skla, do 200kmh není třeba zvyšovat hlas.
- infotainment - rychle reakce, jasné menu, 3D navigace, kterou ale nepoužívám (CarPlay a Google maps)
- AT - v mem předchozím autě jsem měl DSG a s tím jsme se skamarádit nedokázal
- twinster - je radost s tím jezdit, zvlášť při úplném vypnutí ESP. Opět musím zopakovat - předchozí Haldex byl výrazně horší
- rovna podlaha v kufru po sklopení sedaček
- jízdní vlastnosti pro moje potřeby (přesuny po dálnici v max rychlostech co auto umí) - rychle, citelne, pohodlné ... jen ta spotřeba
Negativa
- spotřeba - průměr 10l/100km a malá nádrž (62l)
- místo na zadních sedadlech - na délku 5m je toho místa proste málo
- display v kombinaci s budiky - OK, samo o sobě dobrý nápad, ale ten display je naprosto nevyužitý - zobrazuje jen par informaci, nevyužívá celou šířku displaye. Děla to na mě dojem, ze chtěli v Opelu něco extra, ale byli by bývali udělali lépe, kdyby tam ten display vůbec nedávali a nechali obyčejné budiky
- HUD - v tomto autě na nic
- BOSE radio - umí jen basy, nic víc
- flexibilita výroby - chtěl jsem hnědou kůži a barvu z exlusive programu, ale bylo mi řečeno, ze čekací doba na jedno i druhé je 9 měsíců. Kdo si muže dnes dovolit čekat takovou dobu na mainstream auto...
Vybíral jsem mezi Arteonem R-line 2.0tdi a E-Class 220d. Arteon nebyl tak pohodlný + tragické DSG. Mercedes je proste mercedes, ale já na prémii asi nejsem dělaný plus za cenu plné vybavených Insi/Arteona toho člověk u Ecka moc nedostane.
Závěrem - tento konkrétní vůz je zatím nejlepší auto, které jsem dlouhodobě užíval a budu se s nim těžko loučit.