< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru
Vsechno je relativni i to nabiti.Baterka Outlanderu se ma nabijet z 230 site 5,5 hodiny a ja vidim, ze je ted pri garazove teplote 7-8°C nabita za 4,5 hodiny. Z toho dedukuju, ze se plne nabiti aktualne do ni proste nevejde. Jestli je to soucasnou teplotou 7-8 °C nebo starim baterky ted nejsem schopen rict, ale grafika ukazuje plne nabiti . Je to zalezitost procent. Pokud moje baterka ukazuje vic nez 90%, rekuperace vubec nefunguje ve smyslu zpomaleni auta, takze zrejme tu energii ani zpatky nebere.
Jak rikam typicky jedu pri delsi jizde na baterku do stavu 60-70% , pak prepnu SAVE (udrzeni stavu) a pri ceste zpatky jedu na elektriku na dojezd baterie. Furt je treba brat v uvahu technicky absence prevodovky. Ta konstrukce se proste musi lisit.