< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru
Nevim jak to ma Mitsubishi a Superb, ale u Toyoty je vyrazny rozdil mezi indikovanym a realnym stupnem nabiti. Kdyz auto ukazuje 100% nabiti tak je to zhruba kolem realnych 80% a pri indikovanych 0% je tam jeste cca 30-40% kapacity (presna cisla se mi ted nechce hledat).
Kdykoli za jizdy jedu na benzin, tak se auto chova jako bezny hybrid pri libovolnem stavu baterie. Tj. dobiji pri brzden i kdyz je indikovany stav nabiti treba 99%.
Jedine "omezeni" je nucene nabijeni motorem (rezim "Charge"), ktery nabije baterku za jizdy asistenci benzinoveho motoru. To se zastavi na 80% indikovaneho nabiti a vic nechce. Ale to mne netrapi, nikdy jsem ten rezim nepoteboval pouzit. Narozdil od Superbu, kde to je vyslovene na ocich a vsichni recenzenti to okamzite testuji, o tom rezimu ma Toyota jen kratkou zminku v manualu na strane 101 a ten rezim ani nema vlastni tlacitko nebo polozku v infotainmentu.