To (ne)využívání EV / spalováku by nejlíp ukázaly spotřeby při dlouhodobém nedobíjení ze zásuvky, primárně ve městě. Všechny testy se zaměřují na to, že se snaží pořád dobíjet baterky. A celková čísla udávají jako průměr EV modu a následného dojezdu spalovákem. Máš nějaká taková čísla?
Já když bych vyměnil PHEV za HEV od Toyoty, tak by mě zajímalo za kolik budu jezdit když nebudu denně dobíjet, ale třeba jen tak jednou za 100-200 km. Chápu, že PHEV má vyšší hmotnost, takže asi nedosáhne spotřeby HEV, ale mělo by to být blízko pokud fungují stejně. Zatím z těch testů, co jsem četl, to na mě působí, že hybridní režim PHEV aut je takový pseudohybrid ve stylu co jsem popsal výše, tzn. neumí se moc dobře doplňovat - respektive neviděl jsem materiál, který by tohle popisoval a speciálně v kombinaci s DSG - ten výkon se tam musí nějak dostávat, resp. spojovat...a tomu nerozumím jak se děje.
Případně ještě jinak, kolik ujedu a s jakou spotřebou když nabiju baterky na 100% a dojedu nádrž benzínu?