Mám iV třetí týden a v hybridním režimu kdy auto jede na spalovací motor "teče" při tom do elektromotoru pořád nějaký proud. Běžně to při středním přidání plynu ukazuje spotřebu do 40kWh a k tomu benzín. Stejně to pak ale i při ubrání zase dobíjí.
Stačí si přepnout palubní počítač do režimu zobrazení aktuální spotřeby. Vlastně není situace, kdy by byl elektromotor při jízdě na spalovací úplně nefunkční, je tedy pořád v režimu generátor nebo motor. Každopádně to ale pěkně jede až v kickdownu. A při hybridním režimu bez kickdownu je bohužel dost znát absence krouťáku spalovacího motoru, takže ani těch dalších cca 40kW elektrických (umí to ale cokoliv od 0,1 až po teoretických 99) z toho raketu neudělá. Jako není to špatný, ale kombinace s výrazně větším motorem (V6) by tomu seděla líp.