Jasně, brzdný účinek motoru jsem využíval tam kde to bylo potřeba, např. prudší sjezdy. K tomu tam byly ještě 2 režimy kdy záměrně držel vyšší otáčky aby brzdný účinek motoru byl co nejvyšší. Na té dálnici adaptivní tempomat, což je jeho vlastnost, se sveřepě snaží držet nastavenou rychlost a v některých režimech to prostě dělá blbě. Např při klesání, kdy se auto pozvolna rozjíždí. Já vidím že ten kopec za 400 m skončí, ale on ne. Mě nevadí že dole budu mít rychlost o 5 km vyšší, jemu ano. Proto ho musím nějak zrušit. Mám na to v podstatě 3 možnosti - vyhodit do neutrálu, ťuknout do brzdy, nebo vypnout tempomat. Jelikož jezdím celý život s manuálem tak jsem volil ten neutrál. Ale jak jsem psal v recenzi až na pár výtek k převodovce, ergonomii a podvozku jsem byl v zásadě s autem spokojen. Pro mé cestování posloužilo výborně. Ale domů bych ho asi nechtěl.