Plochy kazdych dvou pistku se scitaji, protoze na ne tlaci kapalina v jednom valecku.
Ty polomery se nemeni jen ohratim, ale i opotrebenim. Buben i pakny se opotrebovavaji nestejnomerne, resp u bubnu jde o vybrouseni a u paken o nestejnomerny styk. Polomery se nestejnomerne rozchazeji
Pakna se dotyka jen v jednom miste z duvodu, ze prase pusobi na paknu jen v jednom bode, druhy bod je jen operny.
[odkaz]Nepisou tam, ze bubnova brzda je narocnejsi na udrzbu, serizeni a trpi ruznymi neduhy napr. praskani vratnych per.
Nakonec praskunti bubnu na predni naprave ne nijak vzacne muze znamenat fatalni nehodu. pro dnesni rychla auta je buben nepouzitelny. Mozna mam mezery, ale bolsevicka auta v kterych jsem se za komancu vrtal mely skoro vsecky bubny. Prsty v nich byly pravidelne, at to bylo nejakym defektem nebo jen vymenou oblozeni