Když jsem s prvními kusy začínal a to ještě v autoškole (uteklo těch 15 let jak voda :-| :-O ), tak se mi ta strohost Fabie taky nelíbila, nejvíce mě štvaly ramena věnce volantu u predfaceliftoveho modelu.
Jenže uběhlo 15 let co jsem dělal řidičák a v té autoškole jezdí pořád jedničková Fabie, dokonce na plyn. Teď už s ženinou Fabii jezdíme pomalu 5 let, samé nevděčné popojizdecky a i když je ten interiér strohy (mimochodem je trochu nefér srovnávat fotky z prezentace a někde z bazaru), tak nadmíru bytelný a už v žádné další Fabii se tak neplýtvalo... stejně staré P206 nebo Punta jsou proti tomu bohužel rozpadající se hračky. Nic neupadlo, nic nevrže.
Od té doby ale už Škodovka nepotřebuje přesvědčit o své kvalitě a VW ji drží na uzdě a právě na tom Rapidu to jde vidět...a o tom mluvím... Podobně bytelná a poctivá mi aktuálně přijde současná i20, jen ta dvojitá těsnění na dveřích... :yes:
Mimochodem, dole někdo píše o bezpečnosti... Byl jsem přímo na lince v Mladé Boleslavi a ukazovali nám skelet Rapida a nové Fabie vedle sebe a poměr vysokopevnostní oceli... Na Rapidu je ji násobně méně, asi tolik co na jedničkové Fabii nebo Octavii...
Jo a jsou už po faceliftu ve vyšší výbavě dojezdy na oknech nebo ne? V základu chybí...ale to i i30 je má jen u řidiče v Best of Czech výbavě :no: