Předně je asi nutno říct, že v úplném prapočátku jsem mluvil o aktuální Fábii. Ta co se týče interiéru není o nic lepší a ani o nic horší. Zpracování a materiály jsou identické. Jedinou výhodu Fábie vidím v umístění displaye infotainmentu o něco výše což je logičtější.
A pokud jde o jedničkovou Fábii tak stálle trvám na tom, že je strohá a nudná i v případě modelu RS:
[odkaz]Jistě vnímání krásy je subjektivní, ale opravdu je interiér jedničkové Fábie kromě měkčených plastů lepší než tohle?
[odkaz] Já si to tedy nemyslím.
Pokud jde o životnost tak tu v podstatě neřeším. Záruka je pět let takže se toho nebojím. To že to pak nějaký nešťastník koupí v áčkách na leasing mě netrápí. Abych pravdu řekl tak mě dokonce děsí že bych s nějakým autem musel jezdit 1 000 000km
>:D Osobně myslím, že životnost bude odpovídat standardům současných turbo motorů. Tři válce rozhodně nebudou ničím co by mělo dělat problém. Za nejvíce problémové vidím přímé vstřikování s EGR ventilem.