start-stop a dpf
Krásné auto, moc gratuluji.
Jen k tomu start-stopu. Když OIII šla do prodeje, tak jsem měl možnost ji mít na dva dny jako jeden z prvních předloni v únoru. Ten start-stop fungoval skvěle, dokud nebyla teplota oleje kolem 70 st. tak se to nevyplo a bylo to 1,6 tdi.
Já osobně si myslím, že co se týče chlazení turba, tak toho bych se nebál, protože v rs bude určitě dochlazovací čerpadlo, možná i dvě. Já to mám v tsi 1,2 tak počítám, že v 2,0 tdi rs to bude na 100%. já bych se být tebou zeptal v servisu, že se Ti nezdá to, že se ten start stop zapne tak brzy po studeném startu, to je opravdu divné.
Jinak mazda 6 je krásné auto, mám zákaznici, která ji má a je to opravdu povedený kousek, paní na ni sice nadává, že si měla koupit octavii, protože má problémy s filtrem pevných častic a mzda nechce uznat reklamaci, prý to, že jezdí 40 km do práce po dálnici nemá šanci spustit regeneraci a odmítají uznat reklamaci, že ten filt ve 35 tis. km zlobí. takže myslím, že si asi co se dpf filtru nemají výrobci co vyčítat, ať jsou z Boleslavy nebo Hirošimy:-)
přeji mnoho spokojených kilometrů