No tak já bych zkusil pošetřit a Golfa 1,4 TSI s multilinkem a nejspíše v kombíku, když už :-) Diesely nemají u VW nyní smysl, 1,6 nejede a není o tolik úspornější a dvoulitr drahý... No a ono to není až tak daleko do GTI.
Pokud ale říkáš, že došlo k takové změně, že 77 kW nemá tolik smysl... já jel 77 kW i v Octavii II a tam to s autem mooc pěkně hýbalo na to, že je větší než Golf a tedy počítám, že i těžší.
Z trojice koncernu bych asi volil Golfa, případně Leona dle cenové nabídky, Octavii jako smysluplnou nevidím, interiér se mi vůbec nelíbí... Ale tak mezitím vyrostla i jiná konkurence - P308 a uvidíme co Mazdí diesel... Možností je dnes dodatek, dokonce i ten Megane je vzhledem k ceně pořád dobrá volba. Ale to jdsou ty diskuze "bychařů", já teď mám auto teprve rok, takže výměna mě doufám nečeká.