souhlasím s Lukášem. Protože pro Octu 1 jsou optimální 2 motorizace. V dieselu 1,9 TDi 66 a 81 Kw. A pro benzín 1,8 T 110Kw. Ten benzín je taky spolehlivý, velmi žívý, odpružení má o něco měkčí než diesel Ve 130 točí nějakých 3300 ot.ale reálná spotřeba je 8 L a ani při eko jízdě se nedostaneš pod 7. Diesel obzvlášť 81 Kw jede skvěle, přes 6 l nafty se prakticky nejde dostat a to ani se zapnutou klimou. Pravda točit má smysl jen do 4000 Ot pak je už jen mrtvo a hlučno ale do těch 4000 drží s benzínem krok. Ale na dálnici znamená 130Km jen 2800 ot. tedy klid a pohodu. Nejrozšířenější benzín1,6 74 Kw je líná a ve vyšších otáčkách uječená koza která si na dálnici klidně vezme ve 130 těch 8 l taky. navíc točí kolem 4000 Ot. Takže jako rodinné auto je diesel jednoznačně nejlepší volba, pro fajnšmerky kteří nemusí koukat na spotřebu je ideální benzín 1,8T.