Ahoj,
díky za reakci a omlouvám se za zpoždění.
Mohu potvrdit udávanou spotřebu, kterou umím nyní udržet kolem 6,9l/100 i v
dálničním režimu s lehkou nohou. Spotřebu se mi naopak nikdy nepodařilo dostat pod 5,5l/100.
Na dálnici pozoruji několik zajímavostí - pro opravdu rychlé přeřazování mezi pruhy je potřeba použít 5. převodový stupeň, soupeření mezi vozy stejné kategorie v
150 km/hod na 6. převodový stupeň je jinak zkouškou nervů - něco jako "závod avií".
Je to prostě benzínový motor, a má-li jet sportovně, je třeba jej točit a pak žere :).
Rozjetému autu se vyloženě líbí mezi 150-170 km/h.
Hranici 200 km/h vůz nepokoří, při 197 km/h dle GPS zasahuje omezovač, tachometr,
samodzřejmě, ukazuje "jakože 210". Není pak problém takto jet za i 11,5 a více.
Pozvozek (vzhledem k třídě vozu) je i v tomto režimu relativně jistý a to, potvrzuji, překvapivě také v zatáčkách = auto se s rezervou udrží v pruhu i v těch 190 km/h, taková jízda je však opravdu na vrcholu možností motoru a dlouhodobě není příjemná.
Otravný automatický zámek dveří dokáže odblokovat na požádání autoservis změnou v SW nastavení řidicí jednotky, a počítám, že i detekci pásů, z ovládání vozu v daném modelu (dle mých informací) svépomocí nic z toho vypnout nejde.
Případné pípání urvaného parkovacího čidla (máš-li jako já zařízení fy. Jablotron) by mělo jít vypnout přímo ze zobrazovače vzdálenosti u okna na palubní desce, je tam miniaturní tlačítko s přeškrtnutým reproduktorem - zkusil bych ho zmáčknout případně chvíli přidržet.