Moje pozorovani
Ahoj,
Pribuzny vlastni stejny model se stejnou motorizaci. Jen rok 2010. Dost casto s tim jezdim a tak bych chtel "zkonsolidovat" dojmy:
Muzu potvrdit radost z chovani motoru, podvozku a celkove urovne jizdy.
Jen bych v mem pripade jeste zminil brzdy, ktere jsou podle me nadprumerne dobre a nevadnou ani pri brzdeni ve vyssich rychlostech.
Krome toho se mi zda, ze v opravdu ostrych zatackach ma zadni naprava tendenci tlacit zadek ven a tim padem nechat tezsi predek v pozadovanem smeru. Jen to jen muj dojem, nebo to dela i u tebe?
Spotreba se mi zda odpovidajici podle hesla...zere to tolik, kolik se tomu nalozi. Cili je to podle me dobre predvidatelne a regulovatelne. Pro ilustraci Ostrava-Praha 2h50min od domu k domu s prumernou rychlosti zhruba 135 za 8,1. Vse podle palubniho pocitace. Ale jen ve 2 lidech a nenalozeny.
Urcite bych vyzdvihl USB a zaroven aux vstup pro radio a ovladani na volantu. Toto v nekterych konkurencnich vozech nebyva standard a nekde ani nadstandard;-)
Interier oproti predfaceliftove verzi taky usel kus cesty. Neni sice kdovijak zdobeny, ale nepovrzava (30000km toho casu) a je funkcni.
V nasem modelu neni nutne vyslapavat spojku pri nastartovani.
Hodne mi vadi urvany parkovaci senzor a pipak, co upozornuje, ze je clovek nepripoutany. Pri popojizdeni pro parkovisti nebo jen preparkovavani je to dost otravne.
Ale nejotravnejsi se mi zda automaticke zamykani dveri pri dosazeni urcite rychlosti. To samo o sobe jeste nemusi vadit, ale pamatovat na to v momente, kdy chce nekdo pristoupit a nebo nevystoupi jako prvni ridic, ale treba spolujezdec, je dost frustrujici-Neustale hledani odemykaciho tlacitka.
Ale toto jsou podleme drobnosti, ktere by se mely dat odstranit updatem ridici elektroniky. Dulezitejsi jsou ty "Hardwarove" veci jako jiz zminene svetla, reguace steracu, chod radici paky, degresivni posilavac atd... Vim, ze to uz dneska je standard, ale malokdo to cele zabali do uhledneho balicku za 300K:D