"Když jsem nedávno vezl woodyho v pětkovém GTI (samozřejmě bez DCC), tak první co ho zaujalo byl poměrně velmi přijatelný komfort (i na 18" kolech), který se podle něj nedá příliš srovnávat s MRS ve kterém jel před tím/dříve také jako spolujezdec."
Přesně tak. Míra komfortu podvozku GTI5 na 18" !!! kolech mě opravdu překvapila. I na základě pouhé jedné jízdy s oběma auty si dovolím tvrdit, že rozdíl mezi komfortností podvozku u GTI a MRS je tak znatelnej, že už to ani víc nejde. MRS bych neváhal označit za prkenný.Měl bych k tomu ale jednu poznámku, oboje porovnávám z pozice spolujezdce. Jistě víte, že někdy coby řidič vtažený do děje řízením, řazením atd. vnímáte auto trochu jinak než jako pouhý divák. Řekl bych, že spolujezdec je na nekomfortnost jízdy více háklivý. A druhá věc, jízda s MRS byla vysloveně přepravní z bodu A do bodu B. Lidé znalí věci (mezi něž se neřadím) tvrdí, že u těhle CUPových podvozků (ať už MRS nebo Clio) je třeba auto pořádně rozhýbat, aby tlumiče a pružiny dělaly to co mají. Pak že prý letíte i po rozbité okresce docela pohodlně. No nevím, každopádně GTI je v rámci svého určení/svých konkurentů opravdu velmi přijatelně pohodlné. A to se mi líbí. :yes: