Tak nějak povšechně to tu shrnu v jedné reakci:
WL: Za moudrou babičku
:yes: S Meganem bych to až tak černě neviděl, ale přecejen Thomasino je ten ultimativní petrolhead, který ze strach z dražšího servisu skončil v Hjoundé.
A teď v podstatě reakce na Thomasina:
Thomasino, píšeš tady o zadokolkách a o tom, jak a v čem by měl petrolhead jezdit, přitom jsi skončil v Hjoundé a pochvaluješ si ho. Já teď vzhledem k jiným okolnostem trochu procházel nabídku aut a hledal jsem co největší výkon za nejméně peněz do řekněme 20t km najeto a tří let stáří a ejhle, co se dá za cenu i30 koupit:
[odkaz][odkaz]A že jich je tam v rozmezí 340t až 400t Kč několik, výběr opravdu velký, manuály i automaty, šestiválce i oturbené dvoulitry.
Při vší úctě k GT86, tak tady je za méně jak poloviční cenu snad jediný konkurent, který není až o tolik horší.
V podstatě za cenu Octavie 1,2 TSI 63 kW v holobytu je tu šestiválcová zadokolka.
:yes: Tady bych i já překonal svůjpřirozený odpor k Hjoundé způsobený spíše než automobilkou, tak českým zastoupením a jejím šéfem.
Woody: No, neRONil jsem, ale trochu to zamrzelo... už jsem se s tím začínal smiřovat, že budu kočírovat 200 koní
>:D Z druhé strany jsem při pohledu do interiéru a co tam vše spáchal a při představě, kdo to auto řídí, jsem si připadal strašně senilně, kdybych jezdil v Passatu
>:D Moc tomu nerozumím, u mladých je to často sen a zdroj závisti... dokonce jedna žákyňka (docela kost teda) označila primářova Passata ža hrozné žihadlo... což mi k 19leté holce nesedí, že by na takové auto letěla... čekal bych kabriolet nebo sporťák.
Ještě k tomu interiéru... víte co tam napáchal? Na tu okrasnou lištu na palubovce (bohužel dřevo či jeho imitace) nalepil takové ty doplňky, co se lepily do stodvacítek - kompas a interiérový teploměr... jako třešnikčku takové to denní počítadlo, co si musíš otočit vlastním prstem... no hrůza, dědek v autě za milion...
8-s 8-s 8-s Jsem se málem pozvracel, když jsem to uviděl... to by šlo z auta pryč.
A ještě méně mne to mrzí, když popisoval, jak ten příbuzný, co to kupuje, si od něj vzal kšiltovku s logem VW... při té představě jsem v podstatě rád za Lagunu...
8-s To jsou asi ti eurodrzci v Apoštolovi
>:DA ještě k té spotřebě, jel teď s tím 2,0 TSI do Rakouska a zpět a vrátil se s průměrem 6,8 l/100km, takže bych se u defenzivní jízdy těm šesti litrům v GTI nedivil, obzvlášť, když se jedna o dvě generace novější motor.
[odkaz]