Díky za reakci a doporučení. Tehdy však žádná možnost jak si opravit poškrábané plasty na světlometech nebyla. Auto jsem prodal v roce 2010, protože jsem musel řešit rodinné záležitosti (bydlení, dítě, atd.) a až dosud (jaro 2013) jsem měl jako nouzové řešení E60 530d. A to byl oproti BMW7 obrovský krok vedle, podobnou chybu už bych v životě nikdy neudělal. Tak jsem šel zpátky do BMW7 - původně jsem uvažoval nad FL E65, ale nakonec zvítězila F01 730d. U nafty už jsem z ekonomických důvodů zůstal.
Co mě teda zarazilo nejvíc, je, že se u F01 snažili ušetřit na některých detailech - například zadní opěrky hlavy už nejsou elektricky výškově stavitelné - přitom toto měla E65 snad i v základu. Jinak je výbava celkem slušná, mám odvětrávané komfortní sedačky (to mi v E60 530d hodně chybělo a už nikdy stejnou chybu neudělám), aktivní řízení, regulaci tuhosti tlumičů, head up displej, varování před opuštěním pruhu, adaptivní světlomety, boční kamery, comfort access, a tak dále. Bohužel se nedostalo na Logic7 a tak řeším problém jak upgradovat audiosystém, protože i když mám HiFi option, tak zvukové podání je hodně žalostné. Co se týče volby režimů (COMFORT, NORMAL, SPORT) tak v režimu COMFORT je auto i na 20" runflatech příjemně měkké, bohužel v zatáčkách se však nepříjemně naklání. Tak jsem zkusil SPORT a u něj jsem i zůstal. Tlumení nerovností je ještě ok, ale náklony karoserie již nejsou tak drastické. Se divím, že BMW nedává do nových 7 Dynamic Drive - to bylo optimální a zcela dostačující řešení.