Vlastním oba uvedené vozy v maximální výbavě. Zamýšlel jsi se nad příští koupí F01. Myslím, že budeš zklamaný. Sedma se kupuje právě pro požitek z jízdy tak jak uvádíš ve své recenzi. Jet 80 a kochat se. To ti poskytne právě e65. Tam je totiž neskutečný podvozek. Komfortu si F01 užiješ pouze bez RUNFLATových pneumatik, bohužel se normální gumy do F01 nedodávají (myslím tím při koupi nového), bez aktivního řízení. Ve srovnání s e65 jde točit volantem velmi ztuha, pravdou je, že s aktivním řízení točíš výrazně méně. Nicméně jedním prstem jako u e65? Na to zapomeň. U obou mám komfortní přední sedadla a musím konstatovat, že známý má sportovní sedadla a jsou daleko příjemnější. Elektronická regulace podvozku u F01 (Comfort, Normal, Sport, Sport+) jsou vyhozené peníze. Ve srovnání s e65 je nastavení SPORT opravdu SPORT ale Comfort to je u F01 hrůza. Na další léto jsem zakoupil normální pneu NERUNFLAT a uvidím zdali to nebude ono. S F01 jsem velmi spokojený s xDrivem ten je opravdu povedený a absolutně bezchybný. K tomu xDrivu musím podotknout, že úplně nejlepší má pouze X6 která má jakous takous uzávěrku diferenciálu na zadní nápravé. Měl jsem X6 50i spokojenost velká spotřeba taky 16,7 průměr. Zvuk nejlepší co můžeš mít (BMW seriová výroba) vozu se totiž již z výroby otevírají při určité zátěži klapky ve výfuku a to je docela rachot. Samozřejmě úprava BMW Performance je také skvělá. Výroba taky nabízí posunout omezovač na 280. Dost o X6. E65 je moje druhé BMW a i když je již starý (2002) a teď nechávám měnit motor a samozřejmě nemá takovou techniku jako F01, tak je pro mě jasným vítězem a nechám si jí napořád. Ještě jsi psal, že sis nechal výměnit světla za nová z Německa. Zdali jsi si je nechal měnit kvůli oprýskanému plexi tak to jsi nemusel. Existuje sada na renovaci světel (viz odkaz dole) a fakt funguje. Nevím odkud jsi ale podle velikosti to nabízí v Praze ATU (auto technik unger) od 500,- za jedno světlo podle velikosti a dalších okolností.
[odkaz]