Jasne, nemuzu vedet jakym zpusobem jste vy nebo nekdo jiny emise merili, tak nemuzu nic rict >:D Kazdopadne vykuchanim komponentu co na emise prokazatelne vliv maji samozrejme emise zvysis. Od toho tam i jsou. Jejich vyvoj a vyroba kvuli tomu aby splnovaly svuj ucel (snizeni emisi) stoji obrovske castky a nepochybuj o tom ze to neni jen tak z legrace.
Ty hulici a smrdici vraky ale nejsou cipnute, proste jsou jen neudrzovane a STK delaji nekde kde jim to projde. Ve Francii panuje casto podobna anarchie jako v CR- o par km dal (D,L,..) uz tohle nepotkas.
Spis co nechapu je chtit po dieselu aby se choval jako sportovni auto. Klidne muze mit nebetycny vykon a dosahovat zavratnych rychlosti, ale uz z principu ma vzdycky uplne jiny charakter- bezemocni a pro zabavu nevhodny a omezeny prubeh vykonu. Kvuli tezkemu motoru nebudou stat za moc ani jeho jizdni vlastnosti. Sam mam jak benzinaka, tak i turbodiesel a obe auta jsou urcena proste k necemu uplne jinemu, uz kvuli svym motorizacim. Kdyz se chces drzet francouzu, tak neporovnatelne vic si uzijes ve starych benzinovych 205kach, 106, Citroen Saxo atd. atd., a nemusi jit vylozene ani o vrcholne motorizace.
PS: uz u tveho auta vidim ze mas zpatky aspon ten katalyzator :yes: Naporove sani je jinak diky stlacitelnosti vzduchu do rychlosti pod cca 300 km/h nebetycna pitomost. Vubec bych sani neresil u auta s turbem, ktere ti jeho patricne mnozstvi tlakuje prece samo.