S většinou napsaného souhlasím. Nemyslím si ale, že využití hybridu je slepá ulička. Berme v úvahu, že toto není Plug-In elektromobil, elektrická energie je získávána zejména rekuperací.Na energetické síti tedy nezávislé. A těch kurvítek navíc tam zase tak moc není: zesílený alternátor (8kW), dráty dozadu k baterii, elektromotor s diferenciálem na zadní nápravě, baterie, nějaký počítač a výkonový prvek k regulaci. Zbytek auta je mnohem složitější. Francouzům to jede, i když prostor ke zlepšení tady je. Ale ten je vždy a u všeho. V každém případě se tady konečně využívá promarněná energie při zpomalování ve prospěch dalšího pohybu. A to se myslím počítá. Plus bonus 4x4 (opravdu funkční) a plus značně zvýšená akustická pohoda při jízdě. A druhý prodej? Nemyslím, že bych po 5 letech ztratil víc než u jiného auta. Ta baterie je poměrně malá a velké peníze to myslím nebudou.