Jj.. cena prvních kusů generace 1.5 je proti novým hezká jako ostatně u všech starších ojetin 5+ let/150+ tkm a dá se říct, že si každý dle své situace a nátury vybírá, jestli nacpe dalších 200tis do novějšího auta s vyšší zůstatkovou cenou atd., do úsporné přestavby, jestli je jednoduše projezdí na palivu,...
S těmi udělátky: fascinují mě ty procenta, co by měly přinést jednotlivé úpravy. Když se to sečte, bude to pak ještě napájet sít místo Temelína? :-)
Imho:
- pneu: jasně, funguje to ale něco za něco, nižší odpor za nižší bezpečnost a komfort, nic se nemá přehánět.
- WAI: proč ne, může se to vylepšit a zkazit se asi moc nedá
- crackovací kat.: netuším
- HHO: to fakt někdo myslí vážně? Rád bych se mýlil, ale pokud vím, katalytický efekt ten vodík nemá a tím pádem je to ve výsledné bilanci čistá... samohana.