Po X letech poupravím nebo spíše trochu doplním.
Nyní po X letech a po ukončení výroby je hodnocena dle TUV jako míň poruchovější auto než třaba Octa a jiné koncerny! Dofuk se dělá po 40 000km cena je od cca 150kč/koule po cca300kč/koule.nová se dá za 1-900kč (dvorní doadavatel xclubu),po 60 000km proplach a výměna LHM.Kritická místa jsou (vzhledem k nynějšímu stáří těchto aut ) tzv koulopéro (držák? p.pístnic)dále trubkohadice (jediná z mála korodujících trubek) a poté přechod práh-podběh opět téměř jediné korodující místo karoserie.
Existují odborníci na opravy hydra třeba v Brně - jezdí k němu z Plzně a další vzdálených míst.Nebo třeba v JH.Kontakty najdete na xantiaclubu,bxclubu.com a na citroeny.cz