Ahoj, vítám tebe i tvého pašáka na moje.auto.cz. Vzhledem k tomu, že máš "téměř" to samé auto tak máš jasných 3x10
>:D .. ba né, tak jasný to nebylo, moc se mi líbí to, že jsi šel právě po DSG .. já chtěl 4x4 + DSG a to jsem chtěl prostě moc, takže řadím fofrklackem .. Nechci tě strašit, ale ve 100.000km mi odešlo čerpadlo v nádrži (8900) a ve 102.000km odešla xenonová výbojka (originál 1ks D1S=4500 , ale Philips za 1600 to řeší taky dobře).
Co se týče motoru BKP s 16V hlavou .. když ti odejdou vstřiky (mě ještě neodešly) tak s tím upaluj do autorizovaného servisu a oni ti je vymění na kulanci (zdarma) .. budou chtít vyměnit jen ty vadný, ale můžou vyměnit všechny, to je jen na nich a na tobě jaký budeš při jednání..
Co se týče těch km u tvého passata, jsi si opravdu jistý, že to není stočenina ? Pro mě nemá servnisní knížka žádnou hodnotu, důležitá je servisní historie podle VIN co ti vyjedou v autorizovaným servisu VW, popřípadě CEBIA. Pohybuju se v ojetinách a vím ( a štve mě to ), že když má passat dotažený z NL,B,D najeto 180-220t km tak je pořád v lepším stavu než ten můj, který byl, je a bude provozován na českých tankodromech.
Když budeš mít čas, můžeš kouknout na mýho prasáka
[odkaz] >:DAť ti auto slouží co nejvíce, co nejdéle a ať se na něj vždycky usměješ když k němu půjdeš
;-)