No já se taky divil,po zkušenostech s jedničkovou jsme si říkali,že koupíme novou a bude na dlouho klid,ale ten byl jen do vypršení záruky a pak to začalo.První odešlo turbo pak první vstřikovač,po 500km druhej Protože v servisu nevyměnili el. lištu ke vstřikům pak chvíli klid pak zadřenej kompresor klimy v Kalábrii další vstřikovač po týdnu 14 denní dovolené,oprava trvala dva týdny tak jsme si dovolenou o týden protáhli.Po čtyřech měsících další vstřik ,pak v Německu v neděli z aqua parku dva kilometry a hotovo-odtah ,náhradní vozidlo. A během dalších třech měsíců další dva odtahy.Manželka už jezdila ve stavu kdy se po cestě dívala kde to bude moct odstavit když se to zase posere,když pípl počítač třeba při 4 stupních-výstraha tak byla na infarkt :no: Takže dvanáctiletá jedničková zůstane a šest let stará půjde do světa.Po ročítání různých fór a časopisů,kde je naplno napsáno,že dnešní koncernové motory jsou naschvál konstrukčně zeslabovány aby se pak vysypaly a ty si šel koupit nový auto-viz svět motorů diesel speciál,tak už s nima nechci mít nic společnýho. Rozhodovali jsme se mezi Kiou-Optima a Hyundai I 40 hlavně skrz záruku a pak jseme se šli ještě podívat na Mazdu.Máme tam záruku 5 let nebo 150 tis km.Další výhody moc se nekradou a je to made in Japan ,tak snad se to potvrdí :-)