Nedělej tady ze sebe troubu, oba přece víme, že jediné turbomotory, které vydrží ne dvě sta, ale dokonce tři sta a možná i pět set tísíc bez poruchy jsou ty jediné správné - ty, jak se jim říká ...ér...multikultiér a pokud možno jenom se dvěma válci, čím míň válců, tím víc motor :-) ty jsou věčné, jsou věčnější než diamanty od Bonda.
A teď už vážně, máš samozřejmně recht, je zajímavé, že tady nikdo třeba neřeší trvanlivost dieselů, kde je vyšší plnící tlak. A zmršenej šofér - mohu potvrdit. Jeden můj známej neznalostí způsobu řízení a ovládání "upek" turbo Passatu a od té doby se vyžívá v účasti na nejrůznějších fórech (především německých), kde se slétavají všichni ti podobně postižení a navzájem se utvrzují v tom, jak je Passat blbý poruchový auto a jak je blbej ten motor. Jinak bezvadnej chlap ale i z jiných "motoristických" důvodů - řidičák bych mu sebral jednou provždy, nejhorší řidič, co jsem zatím poznal.....