to Kuban: já se taky bavil první půlku příspěvku o gripu(přilnavosti).
Hluboce s tebou nesouhlasím co se týká tvého tvrzení, že pneu se stejnou šíří a různým profilem mají stejnou přilnavost. Pokud tomu nevěříš, udělej si třebas fyzikální pokus, ale jak už jsem psal, právě tím nakláněním auta působí při vyšším profilu na běhoun větší odstředivá síla než u nízkoprofilových pneu, kde působí jako opora i nízko položený ráfek a daleko dříve začne ujíždět.
Nechceš mi snad tvrdit, že když postavíš auto na gumy 225/45 což je šíře 225mm a profil 100mm začne ujíždět v zatáčce do boku ve stejném okamžiku jako imaginární 225/100 (225/225mm). Pokud ano, zajdi za svou učitelkou fyziky, ať ti vrátí prachy cos vyhodil za školu.
BTW se divím, že dle tvé teorie třeba nejezdí DTM na traktorových slickách a drkotají se na nízkoprofilech.
:-)
Ty si prostě ještě kluk ...