co definuješ jako jízdní vlastnosti..... Já jsem se bavil o gripu, což je jeden z parametrů definující ony jízdní vlastnosti... To že pneu s větším profilem mají horší odezvu pro řízení je věc jiná, nícméně na přilnavosti to nic nemění, ba co víc, je tak vůz použitelnější pro mnohé různé terény. To že se ti na nízkoprofilu vůz nenaklání a neplave, neznamená že se chová lépe nebo je bezpečnější - je to jen o pocitu. Právě se tak akorát projevuje více ono odskakování zadní nápravy. Ale na přilnavosti se nic moc nemění, rozhodně to nestojí za hlubší rozbor (tak bych to asi řekl), aneb dříve než dojdeš v zatáčce k takovým laterárním silám převyšující adhezi pneu, ti spíše uskočí samotná zadní náprava než že se překročí přilnavost, na vodě je široká pneu občas i na škodu nemluvě o sněhu. Široké nízkoprofilovky beru jako věc vkusu a designu s tím že to ten člověk má právě z toho důvodu, rozhodně od toho nemůžeš čekat nějaký praktický přínos ba naopak, jen další náklady :-)
co se negativa týče, je hlavně to, že 17" palcový široký ráfek je těžký jako pr*se, z toho ty vyplývající zátěže na nápravu a brzdy.
(o tom jsem se zmiňovalproto, protože jsi se v recenzi zmiňoval o tom, že sis chtěl vybírat relativně bezúdržbový vůz - tak mi tohle prostě vždy bije do očí, nejde jenom o tebe)
- to že píšu takovou kritiku neber vůbec zle, prostě jen věc do pranice a k zamyšlení, taky nejsem člověk co pobral všechnu moudrost, ale jisté vzdělání a zkušenosti mám :-) bohužel i ty velmi nepříjemné co nikomu moc v autě nepřeji.