To nejsou drobné neshody. Musíš srovnávat fialovou a zelenou. Jinak srovnáváš neporovnatelné - my tu srovnáváme motory, ne auta. To se dá jedině tak, že máš dva různý motory ve stejnym autě (nebo v lepším případě na brzdě, která ho simuluje). Takhle jsem namontoval TDI na místo dCi do Méganu. Okta je totiž o 200 kg těžší, to je na zrychlení samozřejmě cejtit. Jízdní odpory zanedbávám, v reálu je to další mínus pro oktu. Proto přepočet na Mégane (stejně tak by se dCi dalo přepočítat na oktávku).
Proč dCi 75 kW? Protože tenhle má relativně lineární charakteristiku (malý rozdíl v max a min hodnotě toč. momentu) a srovnatelný (prakticky stejný) jmenovitý výkon. Nemůžeš mezi sebou takhle porovnávat 100 a 120 PS motor.