< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobné neshody
No to zase nevím, jestli mluvíš o tom, že má větší točivý moment než ostatní, tak to jaksi nesouhlasím, on má větší rozdíly v tom pádu a nástupu, protože má 104 nM, a to jen úzký rozsah, třeba
Fiat Punto 48 kW 102 Nm,
Clio 1,2 55 kW 105 Nm,
Yaris 1,3 121 Nm (i když tady by nebylo od věci spíš ta 1,0, jakožto základ, ale objem je srovnatelný)
Jazz I 1,2 110 Nm ;-)
Aha, takže ty jsi ten zastánce kopanců od motoru do zadku. To já tedy vůbec, na tom nic zábavného a dobrého není, nechat si 2 vteřiny zatlačit do sedadel, pak honem přeřadit, zatlačit do sedadel a najednou není co pořádně zařadit, tah je pryč, žádná gradace. :no: Jo, kdyby to bylo pro každodenní ježdění, budiž, ale jako zábavné nebo nějak prospěšné to není. V krizové situaci taky šlápneš na plyn a ne podřadíš.
A to ani moc nemusím HDI, případně dCi, které jsou svou lineárností i kus dál než staré PD. Před pár dny jsem se vezl v 2,0 dCi 131 kW a i když je ta lineárnost a rozsah použitelných otáček dost široký, žádný tebou tak milovaný turboefekt není, tak pořád bych dal přednost benzínovému motoru s jeho charakteristikou.