< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobné neshody
No možná by to chtělo zkusit předjíždět. Já se ještě dnes budím ze spaní 8-s
To, že umíš řadit, je sice fajn, ale ne vždy máš ideálně poskládané rychlosti, tady by se šikla tak 6, klidně 7.
A pravdu o novinářích nemáš, řekl bych, že i tady dokáží ocenit malý povedený motor. Kdybych jej měl srovnat s jinými motorizacemi, ať evropskými či japonskými, tak si 40 kW nevezmu, 47 kW 12V bych už po stránce klidné jízdy považoval za vhodný, v nové F2 bych klidně jak jsem psal tu 44kW pro klidnější jízdu a trochu bezpečnější předjíždění taky bral. Přitom stačilo jen pár úprav.
Samozřejmě, je to základní motorizace, takový poskakovák do města, konkurent mimo město sotva tak pro Favorita, resp. jen do těch 80 km/h, ale pisatel tady píše, že motor jede lépe než 1,4 16V 55 kW!! Taky tady má zrychlení 12,5 s, dle výrobce 18,4s.
PS: To jste vy dieseláci, alibisti, prý vy řadit umíte... co vám zbývá, když ta HTP má stejně jako TDI a další diesely úzký rozsah použitelných otáček ;-)